Ervaringen magneethorgordijn?

12-07-2012 10:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen graag een deurhor en nu lijkt me een magneethorgordijn wel handig (en betaalbaar).

Maar ik ben benieuwd of de installatie en het gebruik een beetje te doen is? Of is het allemaal drie keer niks zeg maar en lijkt het allemaal zo mooi op de filmpjes? Sluit het allemaal echt zo mooi?

En hoe gaat dat met je deurklink als je de deur dicht hebt? Die van ons steekt dan een beetje uit. Moet je het gordijn dan loshalen als je de deur dicht hebt (ook niet handig).

Iemand ervaringen mee?
Wij hebben er 1 bij de achterdeur. Vind het ideaal.

Het wordt bevestigd met klitteband en blijft goed zitten.

Hij hangt bij ons noet direct op het kozijn dus geen last van de deurklink.
Hij hangt hier, bevalt wel, kwaliteit is belabberd dat wel, is echt voor een paar maandjes.

Deurkruk zit hier inhet kozijn en de hor hangt op het kozijn dus daar geen problemen mee.
Wij hebben die van Bruynzeel, hangt nu voor het 3e jaar. Dit jaar begint hij wat eerder los te laten bovenaan, maar toch, voor 25 euro vind ik dat ie het lang volhoudt! Ook kun je de 'hor-stof' wassen wat wel handig is met ijsjes-etende kindjes die in en uit lopen langs dat hordoek...

Hij sluit perfect en wij hebben nooit vliegen in huis!!
Let's have tea...
Met dit weer heb ik een hor bijna niet nodig...
Wij hebben die van de reclame van JML, ideaal ding. Kost maar 10 euro .
Komt wel goed, schatje!
Begrijp ik het goed dat je klittebandstrippen op je kozijn moet plakken? Kijk nu al uit naar de volgende verfbeurt...
Ik heb hem ook,die van Tellsell ofzo,bij kijkshop gekocht,20euro.

Ideaal,eerste oplossing waar mijn honden niet het halve kozijn eraf rukken,omdat ze met hun haren in die dingen verstrikt raken.

Ze lopen er gewoon doorheen,en het sluit zich achter hun.

Enige nadeel,de bench staat voor de deur,dus soms kleven die magneetjes hier aan de bench.

Inderdaad met dubbelzijdig plakband op je kozijn te plakken,en dan klitteband op het gordijn.

Wel moest je 2 spijkertjes in het kozijn plaatsen hier.
Thanks, ik ga eens rondkijken naar wat er allemaal te koop is! Als er nog meer ervaringen zijn, welkom!
Vrienden van ons hebben zo'n ding, werkt goed. Is ook die van de reclame van JML.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven