Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ik ben nog wel op zoek naar:

- witte en/of blauwe kerstballen

- prentenboeken

- mooie oorbellen

Iemand die dat kwijt wil mag me mailen: vivaprulletje@hotmail.com
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 11:48:

Oh nou dan wil ik die stickers wel hoor IBI .

Ik heb op dit moment geen eigen klas, maar ze komen vast wel van pas tegen de kerst.

Kan ik je mailen of mail je mij? vivaprulletje@hotmail.comje hebt mail!
Ik heb in elk geval een zwarte laptoptas in de aanbieding. En een heleboel boeken, maar daar maak ik nog een lijstje van, dat is wat makkelijker. Oh, en een DVD van Gooische Vrouwen, seizoen 2. Nog wel meer dvd's denk ik, maar die moet ik nog even uitzoeken. Ik woon in Zaandam. Ophalen of anders verzenden tegen vergoeding van de verzendkosten. Ik heb ook nog twee paar schoenen (slechts één of twee keer gedragen), waarvan één paar All Stars, maat 3,5 geloof ik (gelijk aan 36/37 zo'n beetje?) En een jurkje, en misschien nog wel meer kleding. Foto's komen nog. Mailen mag op GewoonJuul@gmail.com.
quote:rara70 schreef op 12 juli 2012 @ 11:47:

Littleme2; wat voor maat is de bikini?

L(38)

Strapless

c/d cup

Bloemenprint

Ik plaats zo een foto!

@maud

Wat voor kleur groen is de draagzak?

Bij mij nog in de aanbieding (al eerder gepost)

Ouderwetse beeldbuis tv, dus geen platte

kasje op wieltjes met 3 laatjes, evt geschikt voor onder bureau, of als nachtkastje.

Verder ben ik op zoek naar iemand die iets wil ruilen met mij.

Ik heb namelijk een harry potter boek, harry potter en de vuurbeker, in hard cover, terwijl de rest van mijn serie paperback is. Is er iemand die hetzelfde heeft maar dan andersom en het boek om wil ruilen?

Helaas laatst het grootste deel van mijn troepjes naar de kringloop gebracht, dus verder niets meer staan.
Ik heb ook wat te ruil; treinkaartje laatst gekocht bij Blokker t.w.v. 16 euro (geldig t/m 12 aug 2012) kan zo opgestuurd worden.

Ruilen voor bv. dvd's/tijdschriften.

mail; ikbenemma1 at hotmail.nl
Emma77, ik heb je gemaild.

Shenandoah, de babybjorn is donkergroen (legergroen) met wat feller groen.
quote:creed schreef op 11 juli 2012 @ 18:46:

Ik heb nog het agenda met kortingsbonnen van de postcode loterij. Kan ook gewoon alleen de kortingsbonnen versturen.

Heb je die bonnen nog? Ik heb wel interesse.

quote:rara70 schreef op 11 juli 2012 @ 19:50:

Wij hebben trouwens nog een zilveren PS2, alleen geeft die een error aan dat ie de disc niet kan lezen. Volgens mij een kwestie van openmaken en schoonmaken, maar dat weet ik niet zeker.

Heb je die nog? Wanneer je 'em nog hebt wil ik 'em wel hebben voor vriendlief. Die verzameld verschillende gameconsoles.

quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 00:00:

Ik heb 2 hotelbonnen van vakantieveilingen voor 3 overnachtingen in een hotel naar keuze in europa (in het hotel eten is dan geloof ik wel verplicht). Geldig t/m 4 augustus!

Maar... ik weet niet helemaal zeker of ze nog werken. Ik kreeg laatst de hotelgidsen binnen, maar heb alles bij het oud papier gegooid omdat ik niet van plan was ze te gebruiken. Ik heb de waardebonnen nog wel op de computer.

Wie wil mag ze hebben. Kost niks, dus als ze niet meer werken heb je ook niks verloren.

Ik zou wel één van de bonnen willen hebben. Ik wil de bon aan een vriendin geven. Ze heeft net een behoorlijk ellendige tijd achter de rug en is hard aan vakantie toe, maar heeft daar helaas niet genoeg geld voor. Waarom denk je trouwens dat ze misschien niet meer zullen werken? Je mag me wel mailen op mir1988@hotmail.com

quote:bird73 schreef op 12 juli 2012 @ 11:12:

Ik zit nu te bedenken dat ik ook nog een zwangerschapsjurk heb (Miss Etam). Uit mijn hoofd is het een large, maar het is zeer rekbare stof. Het is grijs met zwarte en grijze strepen. Het is een winterjurk. Korte mouw, waar je een t-shirt met lange mouw onder draagt (en legging) en laarzen.

Verder heb ik nog bruine laarzen. Staan al een paar jaar in de kast. Suede-achtig (is volgens mij wel echt), maar of ze nog in de mode zijn mt 39. Ze komen tot halverwege de kuit.Heb je misschien een foto van de laarzen?
quote:Maud_y schreef op 12 juli 2012 @ 12:10:

Emma77, ik heb je gemaild.

Heb je wel naar hotmail.nl gestuurd ipv .com?
Emma77: nee....dat zag ik net.

Probeer het nog een keer!
Mi-jo, sorry ik heb ze net aan een andere forummer gestuurd.
mi-jo, ik heb nog geen foto. Maar ik heb je mailadres even opgeslagen. Zal kijken of ik je morgen een foto kan mailen. Is dat goed?

Het zijn laarzen met een korte hak en 'gerimpeld'. weet zo gauw geen betere omschrijving
En als iemand kinder dvd-s in de aanbieding heeft, dan hou ik me aanbevolen. Ik heb jongens in de leeftijd van 3-6 jaar.
Ik hou van dit topic!
Mi-jo; je hebt mail!
Ik heb nog een lijstje dvd's die weg mogen;

-Juno

-Before Sunrise

-Before Sunset

-Australia

-Chocolat

-La Vie En Rose (blik)
Maud-y is de babybjorn al weg?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Weer terug in de aanbieding: complete staafmixer accessoire set van Braun? Model: MR 6550 M FP

Weet niet precies wat er allemaal in zit, maar het komt hierop neer:

De handset (motor unit) is dus kapot, het gaat om de accessoires. (Mag de handset ook wel hebben, misschien dat iemand hem kan repareren. Hij is "slechts" doorgebrand).
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 11:21:

Ik zoek trouwens een leuke jongens winterjas maat 86-92. Hoe stoerder hoe beter!

Heb hier nog twee winterjassen liggen in die maat!

Zoon gaat daar komende winter niet meer inpassen.
quote:gewooneenzus schreef op 12 juli 2012 @ 12:34:

[...]

Heb hier nog twee winterjassen liggen in die maat!

Zoon gaat daar komende winter niet meer inpassen.Owwww leuk! Kan ik je mailen?
Biebeltje; is dat ook een soort blender? Dan heb ik wel interesse!

Edit; ik had je edit nog niet gezien, en ben niet zo handig
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 12:36:

[...]

Owwww leuk! Kan ik je mailen?Mail me maar op..........
quote:gewooneenzus schreef op 12 juli 2012 @ 12:38:

[...]

Mail me maar op ........@hotmail.comdone!
Rara, ja sorry... ik krijg de hele tijd foutmeldingen op deze pc waardoor de site heel traag wordt.

Alleen iemand die een werkende handset heeft, heeft er wat aan. En denk niet dat ik onze blender weg mag geven van manlief...
Tsssss, wat heb jij een kinderachtige man Biebeltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven