Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 11:16
Driewieler, je kunt me mailen op shylan69@yahoo.com
donderdag 12 juli 2012 om 11:17
quote:Cathelyne schreef op 12 juli 2012 @ 10:25:
Nog steeds te geef:
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.Zitten er spijkerbroeken bij de jongenskleding toevallig?
Nog steeds te geef:
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.Zitten er spijkerbroeken bij de jongenskleding toevallig?
donderdag 12 juli 2012 om 11:19
donderdag 12 juli 2012 om 11:22
donderdag 12 juli 2012 om 11:26
Ik ben elke keer te laat.. Haha! Maar dan ga ik het omdraaien mocht iemand een Lodger Shelter in de weg hebben liggen.. Ik houd me aanbevolen! Er is op school van mijn zoontje zo weinig ruimte voor een kinderwagen, dat de shelter me makkelijk lijkt, zo uit de maxicosi..
Over 2 weken begint hier de Grote Schoonmaak tijdens het maken van een babykamer, dat ik met veel aanbod zal komen.. Houd het topic dus hoog
Over 2 weken begint hier de Grote Schoonmaak tijdens het maken van een babykamer, dat ik met veel aanbod zal komen.. Houd het topic dus hoog
donderdag 12 juli 2012 om 11:27
@Kuza, heb je de Humax decoder nog? Ik heb er nu 1, maar die vertoont kuren, ik kan NickJR niet meer ontvangen, dus een andere zou welkom zijn. Ik heb een universele afstandbediening dus dan zou het wel moeten lukken.
Zou je me willen mailen op vivalayla1969@gmail.com?
Ik zal proberen een foto van de driewieler te plaatsen.
Zou je me willen mailen op vivalayla1969@gmail.com?
Ik zal proberen een foto van de driewieler te plaatsen.
donderdag 12 juli 2012 om 11:33
quote:fashionvictim schreef op 12 juli 2012 @ 00:32:
Ik heb binnenkort ook wel wat meubels en witgoed in de aanbieding, dus wie nog naar dingen op zoek is moet maar even een gil geven, ik moet nog beginnen met uitzoeken en selecteren wat er weg gaat, maar als er mensen zijn die zitten te springen om spullen kan het net het zetje zijn waardoor ik ipv allerlei shit bewaren toch zeg kom maar halen. Schroom dus niet om hier ook aan te geven als je ergens naar op zoek bent.Ik ben eigenlijk op zoek naar een droger en/of vaatwasser, aangezien de mijne pas de geest hebben gegeven
Ik heb binnenkort ook wel wat meubels en witgoed in de aanbieding, dus wie nog naar dingen op zoek is moet maar even een gil geven, ik moet nog beginnen met uitzoeken en selecteren wat er weg gaat, maar als er mensen zijn die zitten te springen om spullen kan het net het zetje zijn waardoor ik ipv allerlei shit bewaren toch zeg kom maar halen. Schroom dus niet om hier ook aan te geven als je ergens naar op zoek bent.Ik ben eigenlijk op zoek naar een droger en/of vaatwasser, aangezien de mijne pas de geest hebben gegeven
donderdag 12 juli 2012 om 11:42
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 11:38:
Niemand interesse in het eerder geposte dartbord (nieuw in doos), kerstraamstickers , tuinsproeier of andere kerstspullen alles is nieuw?
Ikzelf ben nog op zoek naar een buitenbankje voor in mijn voortuin. Liefst hout.IBI, had je dartbord wel gezien. Lijkt me erg leuk, maar mijn kinderen zijn nog te klein (oudste wordt as zaterdag 6). En wij wonen ook nog eens ver uit de buurt. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken.
Niemand interesse in het eerder geposte dartbord (nieuw in doos), kerstraamstickers , tuinsproeier of andere kerstspullen alles is nieuw?
Ikzelf ben nog op zoek naar een buitenbankje voor in mijn voortuin. Liefst hout.IBI, had je dartbord wel gezien. Lijkt me erg leuk, maar mijn kinderen zijn nog te klein (oudste wordt as zaterdag 6). En wij wonen ook nog eens ver uit de buurt. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken.
donderdag 12 juli 2012 om 11:47
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 11:41:
IBI wat voor kerstspullen heb je, ballen? Welke kleur?
Ik heb eventueel interesse als het blauw of wit is.
En de raamstickers, wat is dat voor iets? Misschien leuk voor in de klas op school.
nee geen ballen. Zijn dingen voor versiering en kerstmutsen.
De raamstickers (althans paar voorbeelden) staan ook op dit topic gisteravond gepost. Enorm geschikt voor een school daar verkocht ik ze vroeger altijd veel aan. Trouwens ook aan wijkcentra en sportscholen e.d.
IBI wat voor kerstspullen heb je, ballen? Welke kleur?
Ik heb eventueel interesse als het blauw of wit is.
En de raamstickers, wat is dat voor iets? Misschien leuk voor in de klas op school.
nee geen ballen. Zijn dingen voor versiering en kerstmutsen.
De raamstickers (althans paar voorbeelden) staan ook op dit topic gisteravond gepost. Enorm geschikt voor een school daar verkocht ik ze vroeger altijd veel aan. Trouwens ook aan wijkcentra en sportscholen e.d.
donderdag 12 juli 2012 om 11:48
Oh nou dan wil ik die stickers wel hoor IBI .
Ik heb op dit moment geen eigen klas, maar ze komen vast wel van pas tegen de kerst.
Kan ik je mailen of mail je mij? vivaprulletje@hotmail.com
Ik heb op dit moment geen eigen klas, maar ze komen vast wel van pas tegen de kerst.
Kan ik je mailen of mail je mij? vivaprulletje@hotmail.com