Gezondheid alle pijlers

Borderline en PMS

12-07-2012 16:30 3 berichten
Herkennen mensen met borderline dit?

Ik heb hele hele hele erge last van pms, lijkt alsof alle borderline symptomen 10 keer erger zijn, extreme vermoeidheid. Begint 10 dagen voor ik ongesteld moet worden. Tweede dag van menstruatie voel ik me weer normaal, nog steeds borderline maar niet zo heftig.

Het is echt verschrikkelijk, is hier iets aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. heb jij de diagnose borderline gehad?

Ik heb ook hele heftige PMS voor me menstruatie. En die symptomen hebben mensen met borderline ook (maar hun hebben nog meer wat ik niet heb) Ik heb geen borderline maar heb het inderdaad ook heel moeilijk met mezelf voor me menstruatie, compleet ander mens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de diagnose Borderline gekregen van mijn psycholoog na er getest op te zijn. Dit was zo'n 3 jaar geleden. Het was wel vreemd dat ik 1 week in de maand helemaal geen klachten had trouwens.

Maar sinds een jaar slik ik orgametril omdat ik endometriose bleek te hebben. En ik heb sinds ik dat medicijn slik nooit meer 1 klacht gehad die met borderline te maken had.

Dus ik had blijkbaar zoveel last van mijn hormonen dat psychologen het niet van borderline wisten te onderscheiden......

Ik ben eindelijk weer mezelf geworden dankzij de medicatie tegen endometriose.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven