gisteren
donderdag 12 juli 2012 om 16:36
Gisteren was ik met mn stiefbroers en zussen en gewone broers en zussen naar een dagje pretpark. zonder ouders. ik ben zelf 26 jaar. Mijn moeder belde ons op in het pretpark en vertelde dat mijn stiefvader aan het cammen was met andere vrouwen. wij zijn geschrokken en wouden gelijk naar huis. dus s,avonds ben ik met mn moeder en zusje even er uit geweest. omdat mijn moeder er even uit wou. ze was naar de kapper geweest en nieuwe kleren gekocht en zich opgemaakt en toen weer terug gegaan naar huis. Ik zit volop in spanning wat er allemaal gaat gebeuren. ik sta zelf op nr 1 van de wachtlijst voor een eigen woning. want ik wil al lang op me zelf gaan wonen. Wat moet ik doen? ik heb slecht geslapen en ben helemaal over mn toeren
donderdag 12 juli 2012 om 17:33
donderdag 12 juli 2012 om 17:33
donderdag 12 juli 2012 om 17:39
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 17:36:
ik slaap slecht en eet slecht. heb ik altijd als ik gestrest ben. Ik ben gewoon bang of mn woning dan nog door gaat ofzo. ik heb ook mn angsten
Dat zijn irrieële angsten, waarom zou jij je huis niet krijgen als je stiefvader zich misdraagt? Wat een onzin
Anyway; ik snap niet dat je moeder je hiermee belast. Hun relatieproblemen gaan jou helemaal niets aan.
Het lijkt me heel verstandig dat je op jezelf gaat wonen
ik slaap slecht en eet slecht. heb ik altijd als ik gestrest ben. Ik ben gewoon bang of mn woning dan nog door gaat ofzo. ik heb ook mn angsten
Dat zijn irrieële angsten, waarom zou jij je huis niet krijgen als je stiefvader zich misdraagt? Wat een onzin
Anyway; ik snap niet dat je moeder je hiermee belast. Hun relatieproblemen gaan jou helemaal niets aan.
Het lijkt me heel verstandig dat je op jezelf gaat wonen
donderdag 12 juli 2012 om 17:45
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 17:42:
bang als mn moeder wil verhuizen..dat ik persee mee moet en het op mezelf wonen niet doorgaat. daar ben ik bang voor
Hoe oud ben je dan?
Edit: 26 dus. Dan moet je niks meer van je moeder, omdat je meerderjarig bent. Enige begeleiding kan wellicht geen kwaad maar zo te zien heb je die al geregeld. Je moeder kan dan wel zo veel willen .
bang als mn moeder wil verhuizen..dat ik persee mee moet en het op mezelf wonen niet doorgaat. daar ben ik bang voor
Hoe oud ben je dan?
Edit: 26 dus. Dan moet je niks meer van je moeder, omdat je meerderjarig bent. Enige begeleiding kan wellicht geen kwaad maar zo te zien heb je die al geregeld. Je moeder kan dan wel zo veel willen .
donderdag 12 juli 2012 om 17:51
Smurf, natuurlijk gaat dat wel door. Zeker als je hoog staat, heb je zomaar kans dat je iets hebt voordat je moeder gaat verhuizen. En als je daar op de wachtlijst staat, krijg je gewoon een plekje.
Heb je ergens anders een begeleider die je hiermee kan helpen? Kan je die stichting bellen of ze weten wanneer je terecht kunt?
Heb je ergens anders een begeleider die je hiermee kan helpen? Kan je die stichting bellen of ze weten wanneer je terecht kunt?
donderdag 12 juli 2012 om 18:16
ik zou eigenlijk denken dat als je moeder moet verhuizen, jij je kan aangeven als 'thuisloos' en eventueel helemaal snel iets krijgt toegewezen?
het is helemaal niet lullig als je telefoon uit staat, ik beantwoord mijn telefoon enkel als ik zin heb, bij een dagje uit vind ik het asociaal om met mijn telefoon bezig te zijn ipv met gezelschap
aangezien er over stichting en begeleider wordt gesproken denk ik dat je één of andere vorm van beperking hebt of zoiets?
Maar nog steeds snap ik niet waarom jij je verantwoordelijk zou voelen om je dagje pretpark te onderbreken om je moeder plots op te vangen. Ook die verantwoordelijkheid om met haar mee te gaan als zij dat zou willen begrijp ik niet echt goed. Je mag een goede dochter willen zijn maar je mag ook je maximale zelfstandigheid hebben!
edit: heb je misschien een soort van zorgrelatie wat het beeld kan verduidelijken voor ons?
het is helemaal niet lullig als je telefoon uit staat, ik beantwoord mijn telefoon enkel als ik zin heb, bij een dagje uit vind ik het asociaal om met mijn telefoon bezig te zijn ipv met gezelschap
aangezien er over stichting en begeleider wordt gesproken denk ik dat je één of andere vorm van beperking hebt of zoiets?
Maar nog steeds snap ik niet waarom jij je verantwoordelijk zou voelen om je dagje pretpark te onderbreken om je moeder plots op te vangen. Ook die verantwoordelijkheid om met haar mee te gaan als zij dat zou willen begrijp ik niet echt goed. Je mag een goede dochter willen zijn maar je mag ook je maximale zelfstandigheid hebben!
edit: heb je misschien een soort van zorgrelatie wat het beeld kan verduidelijken voor ons?