Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
De zomer in Limburg is niet veel beter Gold.

Dus jij had er ook al eentje Coe. Stelletje criminelen bezorgen ons veel te veel werk.

Ik mag naar huis. Heb er 8 uur opzitten. Genoeg voor zo'n eerste dag. Pfft.
En de zomer in Brabant ook niet

Ik wilde net de verwarming alweer aan zetten,maar heb toch maar een trui aangetrokken.

Hoop dat we nog een paar mooie weken in het vooruitzicht hebben!
Het was 13 graden zag ik om zes uur ergens op een thermometer.

Wat een absurde zomer hebben we toch zeg. Niet leuk meer. Het hoeft van mij echt geen 30 graden te zijn, maar dit is ook niet lekker meer. Blugh. Oh nee we mogen niet meer zo negatief zijn.

Morgen schijnt de zon dus tussen de buien door.

En dan stuur ik jullie een blommeke om de winterdepressie te overleven. En vanaf nu willen we geen meer zien. Je zou er melig van worre.

Ja zeg, 't was een drukke dag op mijn werk en dan steeds hetzelfde riedeltje. "Nee, het is geen mail van de bank maar een phishingmail. Nee er wordt geen geld van uw rekening geschreven. U mag hem naar de prullenbak verplaatsen en nooit op dit soort mails reageren".

Tuurlijk doen mensen het dan nog.

Kreeg als laatste wel een hele leuke Rotterdamse van 76 jaar aan de lijn. Probleem binnen 5 minuten opgelost omdat haar pc datum niet goed stond terwijl ze daar voor mij een uur met een mannelijke collega over aan de lijn had gezeten en het niet was opgelost.

"Meid, als meiden onder mekaar, hebben wij dat mooi maar wel even snel gefixt. Mannen weten dus niet alles. Je verdient een warme douche" Lees het dan in plat Rotterdams, wat voor mij dus al een heerlijk taaltje is.

Geweldig zulke mensen, daar doe je het toch voor. Ik genoot weer eens.

Ik ging met een dikke lach de deur uit. Heerlijk mens was dat.

En vanmorgen een leuke tekening van mijn schat van een TA tussen mijn aantekeningen, dat ie blij was dat ik terug was en er weer wat humor op de afdeling kwam. Nou ja, daar had ik dan wel geen tijd voor, (voor die humor) maar hij heeft zijn tekening terug gekregen met een leuke tekst. Wat een lieverd hé.
Moggu..

Wat een leuk verhaal van die Rotterdamse Zoeb.Dat zijn vaak de dingen die je werkdag opfleuren.En dan ook nog wat aardige woorden voor je.

Gelukkig voor jou,is de sfeer wel heel anders dan een jaar geleden he.

Mamz,gelukt met je tent?

Vandaag komt vriendin/kapster en brengt haar 2 kinderen mee,dus heel veel zal er verder niet gebeuren vandaag
Nou de zomer in Z-H is ook echt helemaal kl*te!! Ik mag er van mezelf niet sagerijnig van worden maar het wordt ondertussen wel heeeeeel lastig om dat vol te houden. Heb zooooo'n behoefte aan een beetje zomergevoel, af en toe een terrasje pakken etc. Zullen we met zn allen dan maar heeeeeel hard duimen voor een mooie nazomer?
Een mooie na-zomer ja. *duim duim duim*. Vooral tijdens die uitjes op de boot en Texel .

Over duimen gesproken: Hoe is de status van het caravan-verhaal Coetje?

Ik ben vandaag al bij mijn werkgever geweest. Even om broodjes maar meteen even om te polsen waar mijn salaris blijft want ze zijn weer maar eens laat met uitbetalen. Ondertussen balen wij (vooral Goldman) hier stevig van. Hij zegt al dat het beter geregeld moet worden anders wil hij niet dat ik daar nog terug aan het werk ga.

Afijn, ze heeft nu weer beloofd dat het maandag in orde is...

Leuke klanten zijn dat Zoeb, die blijven je ook bij.

Het is nu ondertussen al bijna 20 jaar geleden dat ik als telefoniste op de klantenservice van een groot postorderbedrijf werkte, maar ik kan er ook nog boeken over schrijven.

Wij proberen vandaag een beetje vakantiegevoel te creëren:

Goldnman werkt thuis, ik heb lekkere broodjes meegebracht van de bakker en aardbeien op de markt en vanmiddag vertrekken we naar Scheveningen, naar Wicked!

Ik vroeg me gisteren opeens af hoe het met Shadow Moon zou gaan?
Gold,wat balen van dat betalen!Ergens vind ik wel dat Goldman gelijk heeft.

Enne,ik zit liever met regen op Texel of de boot van Zoeb,dan thuis met regen

Ik wacht op vriendin,voor de kinderen net een lading knakworstjes in bladerdeeg in de oven gedaan.
Oja, jullie hebben leuke plannen met uitjes enzo... klinkt erg gezellig allemaal! Als een van ons nou gewoon de loterij wint.. dan doen we de volgende meeting ergens op een lekker warm eiland!! Deal??
Daar ga ik voor Gelf. Alleen die loterij winnen zal helaas het probleem zijn.

Inderdaad beter in Texel dan op de boot Coe. Die is echt te klein als het regent.

Pfft is druk hier,
Mogguh

Het is inderdaad gelukt met de tent. Vandaag in plaats van mijn huis aan kant brengen straattegels gesjouwd, voor in de voortuin. Ik ga straks maar verder met het goede boek dat eigenlijk mee de tent in moest (te spannend om te laten liggen).

Zoeb, leuk, zo'n klant ;)

Goldie, en wat wil jij, als ze zo blijven met de betalingen?

Gelf, ik ben voor!
Zoeb,dan doen we een zonnige dag op de boot

(nog steeds niks gehoord over mijn bestelde spullen..)

Fijn Mamzie,dat het gelukt is met de tent.

Enne het is vakantie hoor,ook tijd nemen om te ontspannen.

Vriendin is geweest,ik ben weer blond en een stukje uitgedund(wat een berg haar heb ik!)

Ze heeft haar kinderen hier gelaten zodat ze even kon gaan knippen bij iemand anders,en dan gaan we straks met zijn allen frietjes eten
Gelfje,jij mag ook mee naar Texel hoor!!
*gaat eerst maar onder de douche..mijn zwarte bloesje ziet wit van de haartjes en enorme kriebel*
Groeten vanaf het terras van een mexicaans restaurant met uitzicht op het Kurhaus!

Straks Wicked!
Ben benieuwd hoe het is bij Wicked Goldie!

Hoop dat de originele cast er is,daar hebben jullie al wel genoeg pech mee gehad

Vriendin en ik zijn met alle kinderen en nog 2 vriendjes gaan eten op het terras van de friettent,vriend kwam later ook nog dus was een gezellige boel.
Gezellig met zijn allen op een terrasje Coe.

Weet je nog steeds niet of je morgen komt?
Moggu..

Zoeb,het gaat om spullen voor de olieboot en er is nog steeds iets niet binnen,dat moet uit Amerika komen.

Dus vandaag ga ik zeker niet die kant op,zal wel volgende week worden.(en dan ben jij jarig en wordt Sam 1 hoeraaa)

Gisteravond waren vriend en ik een beetje aan het stoeien op de bank en heb ik "iets "gedaan waardoor er iets kraakte in mijn knie en die is nu weer dik en pijnlijk.

Ik maak er een rustig dagje van dus.
He Coetje toch. Je moet op jou leeftijd ook niet meer stoeien op de bank.

Ik maak er een grapje van, maar 't is natuurlijk niet goed.

Tot vannacht laat aan een autostoeltje voor de oude bus van oudste zoon gewerkt. Voor Sam. Dat ding stond me al maanden aan te kijken en ik kon er niet toe komen. Nu met een andere naaimachine zat het in een paar avonden in elkaar. Blij dat het klaar is. Brr wat een rot werkje was dat. Ik begin er niet meer aan.

Vandaag geen Samdag. Zoon is thuis en die laat zich een dagje met Sam niet ontnemen.

Morgen ga ik gordijnstof met zwangere schoondochter uitzoeken. Mijn volgende project is dus optrek-gordijntjes voor de babykamer.
Dit is het autostoeltje.

Hij is wel mooi geworden Zoeb!Wat ben je toch een handige harry

Ben benieuwd hoe Goldie het heeft gehad bij Wicked.

Nee,stoeien doen we maar niet meer,mijn broze botten kunnen dat niet meer aan
Djeeeezz Zoeb! Wat mooi!

Coetje, hoe is het nu met het knietje?

In het vervolg wat voorzichtiger stoeien denk ik? (ik roep altijd al meteen au, maar dat helpt niet altijd )

Wicked was waanzinnig.

Echt heel mooi. Die groene heks (Willemijn nogwat) was echt heel goed, wat een strot. Zelfs Lucas (GTST) viel niet tegen.

Vandaag staat er een uitstapje naar de Karwei gepland. Verf of behangetjes voor de meidenslaapkamers uitzoeken.
Knietje heeft een rare blauwe met vocht gevulde bult aan de binnenkant,ik heb de orthopeed al gebeld en daar ga ik zo even langs.Het voelt niet goed in ieder geval.

Heb ik weer dus..
Fijn dat jullie zo genoten hebben Goldie!!

Ik heb vandaag die grijs gestreepte blouse aan op een spijkerbroek van mezelf.Met slippers eronder want strompel een beetje
Zo leuk om te lezen dat je het ook echt draagt .

Balen van de knie. Succes bij de orthopeed.

Troela en ik zijn om wat boodschappen geweest en zijn net op tijd weer thuis. Het regent hier weer flink.
Oei, Coe, dat is niet mooi. Tip van Goldie is wel een goeie.

Zoeb, ziet er mooi uit! En gelijk weer een nieuw klusje. Heb je ook al een klusje voor jezelf gepland?

Zal nu toch echt in de benen moeten. Hoewel: ik mag morgen pas om 14.00 op het terrein. Niet zo'n vreselijke haast dus.

Doen jullie nog wat met Twitter of sta je er alleen maar op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven