Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Kitty,toch nog genoten van BL?

Ik had mijn meniscus gescheurd en die hebben ze eruit gehaald.Het ging op zich goed met knie,totdat ik een potje ging stoeien met vriend.

Mosselen eten was geslaagd,ze waren echt heerlijk!

Mamz,goed aangekomen op je vakantie adres?En hoe vinden je mannen het?
Mogguh

Visite is weer weg en wij ook.

We gaan even naar Belgie.

Fijne zondag allemaal.
Oh, is het zondag ?

Ik ben al druk aan de bezem geweest.

Keukenkastjes zijn voor de helft gesopt (morgen of in de namiddag de andere helft) en de wasmachine draait.

Ik zit niet echt lekker in mijn vel de laatste paar dagen en daar geef ik mijn weegschaal hoofdzakelijk de schuld van .

MissM, druk?

Werkt het weer een beetje mee op de camping Mamzie?
Goed bezig Goldie!

Ik "herken"denk ik je gevoel wel een beetje.Helemaal nu de kinderen thuis zijn vind ik het erg moeilijk om niet te gaan snaaien.En dat merk ik aan mijn kleren.

Met mezelf afgesproken dat ik vandaag nog los mag gaan en vanaf morgen weer streng op rantsoen

Oudst heeft de wasmand naar beneden gehaald,ik de was opgevouwen en zij weer alles in de kasten.Teamwork!!
Ja he Coetje, bijna iedere dag wel iets lekkers 'omdat het vakantie is'.

Ik mag van mezelf vandaag al niet meer los gaan (behalve dan een stukje appeltaart), maar morgen ga ik echt op rantsoen ja. Het Moet.

Ik heb ondertussen drie wassen weggewerkt en Troela geassisteerd bij het maken van een appeltaart.
Pffft, gisteren 2 feestjes, supergezellig, 4 uur thuis en nu heeeeel brak

We werden pas om 12.50 wakker bizar he? Kan me niet heugen dat ik tot zo laat heb geslapen.

Net (eindelijk) belastingaangifte gedaan maar nu begint die kabouter in mijn hoofd zo hard te bonken dat ik even lekker met een theetje en een boek op de bank ga.

Fijne zondag allemaal!!
Heb ook trek in taart! Zei het net nog tegen vriend.. Helaas geen taart in huis dus ik hou het maar op een stukje chocola. Toch jammer dat ik niet bij jou om de hoek woon Gold. Anders had ik misschien een stukje van Troela's taart kunnen bedelen?

;0
Ik had gisteravond een appeltaart gemaakt. Maar omdat ik geen eieren had heb ik er melk bij gedaan. Wat een kleffe boel was dat deeg zeg. Toen zelfrijzend bakmeel en toen ging het wel. Hij is nog best lekker geworden.

Belgische rommelmarkt viel wat tegen. Wat een zooi zeg. Wel goedkope sigaretten.
Moggu..
Mogguh.

Wat is het hier toch rustig.

Coe hoe'st met je knietje?
Ik moet zometeen terug naar orthopeed Zoebie.Ben ook benieuwd wat ie te zeggen heeft.

Scheelt best veel he,die sigaretten.Wij halen ze ook altijd net over de grens,komen er langs als we naar schoonouders gaan.

Gister ook voor vrienden meegebracht,loop ik daar met een volle tas met sloffen sigaretten,voelde me een echte Tokkie

Lekker die taarten,maar vanaf vandaag ga ik streng zijn voor mezelf.

Mamzie,hoe hebben jullie het?Het weer is goed te doen nu,toch?

Ik ga douchen en naar orthopeed,tot vanmiddag!
Mogguh maisjes...

Hier is ook de rem erop Coetje. Grrrr

Goldman werkt thuis en de meiden en ik maken straks (of morgen) een beginnetje met het verven van Oudste's kamer.

Ook moeten we even de stad in om te kijken voor textielverf voor de gordijnen want die kleuren straks niet meer bij de nieuwe muren....

Zucht....
Troela heeft verduisterde overgordijnen en ik vermoed dat het een polyester stofje is. Volgens de site van Dylon kan dat niet geverfd worden... ook dat nog....

Ik ga het toch gewoon proberen. Wat is er nou het ergste wat kan gebeuren...?
Gold,ik heb Middelste zijn gordijnen gewoon geverfd,waren zalmroze en nu zwart.

Was ook een polyester stofje.Moet wel zeggen dat ze niet helemaal egaal zijn,maar daar zie je niks van nu ze ophangen.
Ik mag de knie weer langzaam belasten.Wel voorzichtig zijn met onverwachte bewegingen
Dat wordt dus voorzichtig stoeien Coetje .

De eerste was draait met de verf.

We zullen wel zien hoe ze er uit komen. Bij Oudste komt het wel goed. Zij heeft katoen en niet zulke grote gordijnen, maar bij Troela heb ik er een zwaar hoofd in. Ze moeten grijs worden, dus we hebben zwarte verf gekocht ivm grotere gordijnen en het polyester stofje.

Ik was ook nog even bij Scapino. daar is het tweede paar schoenen voor 1 euro, maar we konden niks vinden dus waren we nóg goedkoper uit .

Vanavond eten we zuurkoolschotel. Omdat het zo lekker zomer is...
De gordijnen van oudste zijn dus niet goed gelukt mislukt .

Alleen wat donkere vlekken en verder niks dus ronduit lelijk nu. De verf die we gekocht hadden voor bij Troela gaat maar gewoon direct terug want ik ga dit niet nog een keer proberen.

Zit ik hier met twee sacherijnige meiden... Gezellig joh...
Dat is niet leuk Goldie!

Helemaal niks meer van te maken?
Hmmm.. het uiteindelijke resultaat valt toch nog wel mee, inderdaad wat gevlekt maar ik hoef ze voorlopig nog niet weg te gooien.

En ik heb met de gordijnen van Troela toch ook maar de gok gewaagd. Die draaien nu in de wasmachine.

Wij hebben vanavond zuurkoolschotel gegeten.

Lang leve de zomer
Dus geen stoeien voorlopig Coetje.

Gold ben best benieuwd hoe de gordijnen zijn geworden!!

Foto op de bh??

Het is hier weer eens fuckadruk.

Mensen klikken veel te veel op de link in de Phishingmails.

Not 40 minuten.
Moggu..
Mogguh.

Jessus het regent alweer. K*t, k*t, k*t.

Zo dat moest er even uit. Nu weer over tot de orde van de dag.

Straks werken tot zes uur. Maakt niet uit met dit weer. Als het donderdag warm wordt hoef ik maar tot half twee dan en dat is dan wel weer heerlijk.
Ja ik begin het ook zat te worden Zoeb!Dus ik doe even met je mee..wat een k*tweer zeg

Werk ze vandaag!
Mogguh! Hoewel ik van mezelf niet mag mopperen over het weer..... pffft.. begin nu toch echt een beetje depri te worden van al die wolken en regen!! Ik wil zo graag een beetje 'opladen' voor als het straks weer herfst en winter wordt

Gold, balen zeg van je gordijnen.. hoop dat je er nog iets mee kunt.

Coe, doe je voorzichtig met je knietje?? Blijkbaar moet je met dat stoeien toch voorzichtig worden op een bepaald moment, bij mij is het er al meer dan eens mee geeindigd dat het vol in mn rug schoot. Ook heel leuk

Nou, ik ga mezelf proberen te motiveren aan het werk te gaan.....

Fijne dag!!
Mogguh maisjes...

Ik word ook helemaal lamlendig van dat pokkeweer hoor.

Nou ja, ik heb al op de tennisbaan gestaan (zonder regen!) en Troela en ik gaan ons vanmiddag op het behangen storten.

*dikke zucht.... *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven