Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
quote:germanwings schreef op 12 juli 2012 @ 22:02:

als zelfstinadige in de schoonmaakbranche verdien je meer dan boekhouder?

En ja hoor, hij krijgt weer eens NEE, MAG NIET, te horen (ga dan niet met hem daar heen of doe hem gewoon oude kleren aan ofzo)En ook niet 1x, maar gelijk een keer of 4. Pfff..
quote:hatseklats schreef op 12 juli 2012 @ 22:02:

[...]

Nee, dat mag Jamie niet. Zelfde in die tuin net. Nee jamie, nee jamie, nee jamie... geef hem dan iets wat ie wel mag. Laat hem lekker bij de vogeltjes kijken of een blaadje van de boom trekken.
DIe mama van isabel vind ik ook redelijk hysterisch
Ach gossie, Mirac... Zielig zo'n moppie in het ziekenhuis.
quote:Yamuna schreef op 12 juli 2012 @ 22:01:

hoewel ik de ouders van dominique in de aflveringen over de zwangerschappen echt vreselijk vond, vind ik dat leuk zijn bijgedraaid. Dat heb ik precies hetzelfde. Het zijn leuke ouders geworden.
Moeder van Mirac heeft ook echt niets te zeggen, hè? Ik kan daar zo slecht tegen!
Leuke ouders? Ja, hilarische ouders....:-)
Wat doen die mensen allemaal vaak hysterisch met die kinderen, valt me op!
hahahaha, die discussie over die vlekkies.
quote:hatseklats schreef op 12 juli 2012 @ 22:06:

Wat doen die mensen allemaal vaak hysterisch met die kinderen, valt me op!ik denk dat je ook enige mate van hysterie moet hebben om met zo'n programma mee te doen
quote:germanwings schreef op 12 juli 2012 @ 22:08:

[...]

ik denk dat je ook enige mate van hysterie moet hebben om met zo'n programma mee te doenDa's ook wel weer waar.
quote:hatseklats schreef op 12 juli 2012 @ 22:06:

Wat doen die mensen allemaal vaak hysterisch met die kinderen, valt me op!Komt denk ik ook omdat het momentopnamen zijn en daarbij weten ze dat ze dat het op tv kan komen, volgens mij ben je dan niet helemaal jezelf.
oh dear........
dit kan ze toch niet serieus menen he, van die geaarde dieren?
Heerlijk die Silvijn met zijn eten! Herkenbaar van mijn eigen zoontje.... Die smeerde zichzelf en alles in zijn omgeving onder.

Leuke visie met dat eten van vlees! Hahahaahaha sorry, moet er erg om lachen
wat een gedachten over een stukje vlees
Goh is yoghurt in de haar antroposofisch.. Haha hebben wij hier ook antroposofische momenten gehad de laatste tijd
quote:DJ.Momo schreef op 12 juli 2012 @ 22:10:

oh dear........oh deer/dier bedoel je
Kind is niet op aarde gekomen, waar heeft dat mens het over?
Die van mij is toch een stuk beschaafder minder antroposofisch. Heeft nog nooit geknoeid met yoghurt, da's nl veel te zonde!

Ha, volgende week herkenbaar stukkie, met het betere gooi en smijtwerk (herken mezelf ook wel erg in Lisenka helaas. Sjaak mag hier ook niets. Niet met de duplo gooien, niet met de ovendeur stuiteren, niet met de tvkast deur rammelen. Ik roep ook de hele dag Nee Sjaak, Nee Sjaak, Nee Sjaak...)
quote:DJ.Momo schreef op 12 juli 2012 @ 22:14:

Die van mij is toch een stuk beschaafder minder antroposofisch. Heeft nog nooit geknoeid met yoghurt, da's nl veel te zonde!

Ha, volgende week herkenbaar stukkie, met het betere gooi en smijtwerk (herken mezelf ook wel erg in Lisenka helaas. Sjaak mag hier ook niets. Niet met de duplo gooien, niet met de ovendeur stuiteren, niet met de tvkast deur rammelen. Ik roep ook de hele dag Nee Sjaak, Nee Sjaak, Nee Sjaak...)En is Sjaak je man?
oh maar dat doe ik ook. Maar ik vind het sneu om een jochie in een tuin te zetten om hem vervolgens alles in die tuin te ontnemen. Daar zou ik ook baldadig van worden
quote:Ris schreef op 12 juli 2012 @ 22:15:

[...]

En is Sjaak je man?
quote:DJ.Momo schreef op 12 juli 2012 @ 22:14:

Ha, volgende week herkenbaar stukkie, met het betere gooi en smijtwerk (herken mezelf ook wel erg in Lisenka helaas. Sjaak mag hier ook niets. Niet met de duplo gooien, niet met de ovendeur stuiteren, niet met de tvkast deur rammelen. Ik roep ook de hele dag Nee Sjaak, Nee Sjaak, Nee Sjaak...)Ik denk dat dat heel herkenbaar is voor de meeste met kinderen van deze leeftijd. Ik vind alleen dat zij helemaal geen andere momenten laten zien van Lisenka. Ik zie ook helemaal geen energie bij haar (haha klinkt zowaar antroposofisch). Ze laten geen leuke momenten zien. Die moeten er toch ook zijn... toch??
quote:Ris schreef op 12 juli 2012 @ 22:15:

[...]

En is Sjaak je man? nee, das niet me mannutjuh, maar mijn eigen generatie 2010.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven