Glossy Box - wie?
donderdag 12 juli 2012 om 16:06
donderdag 12 juli 2012 om 17:28
quote:Mosterd schreef op 12 juli 2012 @ 16:05:
Ja hoe zit het nu me die Ladytalk kaart?
Ik heb de nieuwsbrief opgezegd, maar zit je dan nog ergens aan vast? Of loopt dat ding vanzelf af?Ze hebben je automatisch lig gemaakt met de e-mailgegevens en adresgegevens. Ik heb niets met die kaart gedaan en toch krijg ik de nieuwsbrieven en het magazine thuis. En inloggen kan nog steeds niet. Ik vind het echt te gek voor woorden!
Ja hoe zit het nu me die Ladytalk kaart?
Ik heb de nieuwsbrief opgezegd, maar zit je dan nog ergens aan vast? Of loopt dat ding vanzelf af?Ze hebben je automatisch lig gemaakt met de e-mailgegevens en adresgegevens. Ik heb niets met die kaart gedaan en toch krijg ik de nieuwsbrieven en het magazine thuis. En inloggen kan nog steeds niet. Ik vind het echt te gek voor woorden!
donderdag 12 juli 2012 om 20:03
quote:valerie__ schreef op 12 juli 2012 @ 17:28:
[...]
Ze hebben je automatisch lig gemaakt met de e-mailgegevens en adresgegevens. Ik heb niets met die kaart gedaan en toch krijg ik de nieuwsbrieven en het magazine thuis. En inloggen kan nog steeds niet. Ik vind het echt te gek voor woorden!Nou lekker dan weer. Daar zou ik ook absoluut niet blij mee zijn. Voor mij een reden om die beautybox te vermijden!
[...]
Ze hebben je automatisch lig gemaakt met de e-mailgegevens en adresgegevens. Ik heb niets met die kaart gedaan en toch krijg ik de nieuwsbrieven en het magazine thuis. En inloggen kan nog steeds niet. Ik vind het echt te gek voor woorden!Nou lekker dan weer. Daar zou ik ook absoluut niet blij mee zijn. Voor mij een reden om die beautybox te vermijden!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 12 juli 2012 om 20:12
Ik ben er ook niet zo blij mee, want ik heb dus die kaart nooit ontvangen, maar ik krijg wel die reclame troep thuis.
Zelfs na een mail om alsnog die kaart te krijgen (niet dat ik 'm zal gebruiken, maar zonder kaart kan ik gok ik niets activeren en dus niets verwijderen) heb ik nog geen kaart.
En wel die troep in huis!
Zelfs na een mail om alsnog die kaart te krijgen (niet dat ik 'm zal gebruiken, maar zonder kaart kan ik gok ik niets activeren en dus niets verwijderen) heb ik nog geen kaart.
En wel die troep in huis!
vrijdag 13 juli 2012 om 23:17
Even klagen hoor...
Omdat ik nieuwsgierig was na jullie verhalen heb ik voor juni de eerste BB en TY box besteld. Nou, was de BB net voor mijn vakantie binnen. Daar was ik best blij mee.
Maar de TY box van juni heb ik nog steeds niet binnen! Deze hebben ze tijdens mijn vakantie 4 keer geprobeerd af te leveren en is toen retour naar TY gegaan. Inmiddels ben ik 3 weken en 4 mails verder, maar heb nog niets gehad.
Eerst zou ik moeten wachten tot mijn box weer terug was in het magazijn. En nu zeggen ze al 2 weken dat de box zo snel mogelijk weer wordt verstuurd...
Ik baal wel, zeker omdat de TY zo te lezen erg leuk was. Zal ik er nog een laatste mailtje aan wagen en dan eventueel maar weer direct opzeggen? Ik had mij er zo op verheugd
Omdat ik nieuwsgierig was na jullie verhalen heb ik voor juni de eerste BB en TY box besteld. Nou, was de BB net voor mijn vakantie binnen. Daar was ik best blij mee.
Maar de TY box van juni heb ik nog steeds niet binnen! Deze hebben ze tijdens mijn vakantie 4 keer geprobeerd af te leveren en is toen retour naar TY gegaan. Inmiddels ben ik 3 weken en 4 mails verder, maar heb nog niets gehad.
Eerst zou ik moeten wachten tot mijn box weer terug was in het magazijn. En nu zeggen ze al 2 weken dat de box zo snel mogelijk weer wordt verstuurd...
Ik baal wel, zeker omdat de TY zo te lezen erg leuk was. Zal ik er nog een laatste mailtje aan wagen en dan eventueel maar weer direct opzeggen? Ik had mij er zo op verheugd
vrijdag 13 juli 2012 om 23:22
Ik heb mijn twijfels over de fashionbox, daar kunnen ze zo ontzettend veel in stoppen en het is zo persoonlijk qua smaak. Ik moet het eerst nog zien. Had ook twijfels bij de Blendbox dus ik ga voorlopig maar op mijn intuitie af en laat het maar zitten.
Bovendien vind ik 1 box echt genoeg, het moet gewoon leuk blijven.
Bovendien vind ik 1 box echt genoeg, het moet gewoon leuk blijven.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 13 juli 2012 om 23:26
zaterdag 14 juli 2012 om 13:17
Hapinnez83 wat vervelend voor je ik zou even bellen met ze tel.nr. staat op hun site. Op FB gaat het wel sneller omdat zij daar publiek zijn en je vaker en sneller antwoord krijgt.Op FB is pagina GlamourSwitch een goede hulp bij dit soort problemen zij krijgen veel voor elkaar. Fashionbox ik heb hem ook besteld heel erg benieuwd wat dat zal zijn. Vaak is de eerste box de beste, ik ben zelf meer van de make up en de verzorging's producten.
Alles is niets, Niets is alles