Twijfels!? Help!

13-07-2012 12:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!!

Mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar samen.

Toch blijf ik twijfels houden over zijn gevoelens naar mij.

Enkele voorbeelden zijn:

Hij leest mijn whatapp berichten wel maar geeft eigenlijk nooit antwoord, als ik hem bel neemt die niet op als ik dan nog een keer bel zet die zijn telefoon uit en heeft die later als smoes ( denk ik ) ja mijn baterij was leeg of hij staat op stil, als ik bij hem ben heeft hij zijn telefoon nooit op stil en kan ik ook altijd bellen/whatappen.

Over op vakantie gaan deze zomer, hij wou eerst niet vrij vragen nu gaan we met kenissen op vakantie en hop hij kan zo maar vrij vragen

Ook had ik laats een gesprek met iemand die ik van gezicht wel ken over dat hij altijd veel ouwehoert met anderen ( meiden ) meestal als hij dat doet loop ik weg of negeer ik het.

Ook ken ik zijn Ex en waar die een lange relatie mee heeft gehad, hij zegt dat die niks meer voor haar voelt als ik het hem vraag word die boos, een paar maanden geleden was die nog wel met haar aan het smsen.

zo zijn er nog wel meer van die dingen, ik wil niet jaloers overkomen maar ik wil eigenlijk weten of jullie ook ervaring met zon situatie hebben. ik wil hem niet kwijt en ik hou heel veel van hem. Soms denk ik dat het mischien beter is om de relatie te beeingdigen alleen daar krijg ik dan toch weer spijt van ( eerder gebeurd).

ik ben een beetje te einde raad, mijn vriendinnen zeggen ook dat ik moet stoppen met hem.ik zou hem dan alsnog bijna elke dag tegen komen.

iemand suggesties? of advies? graag!!
Hoe oud zn jullie?
ex met hoofdletter ...
dat van de whats app vind ik eigenlijk niet zo schokkend. ik reageer heel vaak niet op de berichtjes van mijn vriend, en de laatste keer dat ik checkte ging ik niet vreemd ofzo.

als je vriend geen vrij 'kon' krijgen omdat hij eigenlijk niet met z'n 2tjes op vakantie wil zou ik dat wel heel raar vinden. maargoed.... denk je echt dat hij vreemdgaat met zijn ex of twijfel je gewoon of het wel helemaal goed zit tussen jullie?

ik zou er iig een met hem over praten dat je onzeker bent over jullie. geen overhaaste beslissingen nemen. En als je besluit er wel mee te stoppen. Zorg dan dat je hier zelf voor 100% achter staat en laat dit niet afhangen van de meningen van vriendinnen.
oke danku!

wij zijn 21 en 23
Mm ik zou inderdaad gewoon even praten, klnkt niet echt alsof ie erg je best voor je doet.
Ik denk dat jij zelf heel goed weet wat je moet doen in deze situatie. Ik denk zelf dat je dat al besloten hebt.

Kortom, alles wat hier nog geschreven gaat worden is als mosterd na de maaltijd.

Overbodig dus.

Dus, doe wat je besloten hebt, en draag daar de gevolgen van.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:ontbijtkoekje schreef op 13 juli 2012 @ 12:34:

ex met hoofdletter ...Tja, dat zegt al genoeg he?
Als iemand van je houdt en om je geeft en je wil spreken dan beantwoord hij tenminste je berichtjes en neemt hij op als je hem belt, dat zou normaal moeten zijn. Het moet niet speciaal zijn als hij je een keer je een berichtje stuurt of belt.

Mijn ex deed dit ook nooit, dan sprak ik hem paar dagen niet, totdat ik uiteindelijk ging 'zeuren' om smsjes. Toen dacht ik ook jezus waar ben ik mee bezig ik dwing hem om mij aandacht te geven die hij eigenlijk helemaal niet wil geven, wat schiet je daar mee op?

Het kan best zo zijn dat hij geen behoefte heeft aan elke dag contact, dat is prima, maar jij hebt daar wel behoefte aan.

Dus ik denk dat jullie dan altijd een conflict zullen houden.
waarom wil je hem niet kwijt? het lijkt me geen aanwinst voor je levensgeluk.
- hij negeert je

- hij liegt daarover

- hji wil niet met je op vakantie

- hij wordt boos als je over zijn ex begint

Ja, ik snap wel dat je heel van hem houdt en hem echt niet kwijt wilt. Klinkt namelijk als een relatie om jaloers op te zijn.
quote:jojanneke66 schreef op 13 juli 2012 @ 12:45:

[...]

Tja, dat zegt al genoeg he?Ik snap het niet?
wie is die?
hoi!

bedankt voor de reacties!

Ik heb al vaak genoeg over dit onderwerp met hem gesproken hij word dan kwaad, of zegt dat ik hem niet vertrouw! praten is niet echt de oplossing krijgen we alleen maar meer ruzie van.
quote:girlyy schreef op 13 juli 2012 @ 13:30:

hoi!

Ik heb al vaak genoeg over dit onderwerp met hem gesproken hij word dan kwaad, of zegt dat ik hem niet vertrouw! praten is niet echt de oplossing krijgen we alleen maar meer ruzie van.

Als praten niet echt de oplossing is, wat is dan wel de oplossing? Vraag hem dat eens?

Is de oplossing misschien dat jij je stil moet houden, niet moet zeuren en alles moet vreten, terwijl hij zijn goddelijke gang gaat?

Tja, het is een oplossing

hoi!

Ik heb al vaak genoeg over dit onderwerp met hem gesproken hij word dan kwaad, of zegt dat ik hem niet vertrouw! praten is niet echt de oplossing krijgen we alleen maar meer ruzie van.Oh ja. Echt. Deze relatie klinkt leuker en leuker. Groot gelijk dat je hem niet kwijt kan. Wie wil er nou een relatie waarin je gerespecteerd wordt en waarin er goede communicatie mogelijk is? Zo ouderwets. Zo saai.
afstand nemene en je eigen gang gaan..en dan zie je vanzelf wel of ie naar je toetrekt..of niet
quote:Sssenta schreef op 13 juli 2012 @ 13:41:

[...]

Oh ja. Echt. Deze relatie klinkt leuker en leuker. Groot gelijk dat je hem niet kwijt kan. Wie wil er nou een relatie waarin je gerespecteerd wordt en waarin er goede communicatie mogelijk is? Zo ouderwets. Zo saai.Amen!
Ik zou eens werken aan mijn zelfvertrouwen. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo zelfverzekerd overkomen.

Laat die kerel gewoon zichzelf zijn, zeg ik als man zijnde.

Maar goed, volgens mij trek je het niet. Misschien heb je toch een bepaald type man nodig, en ik denk niet dat je zijn gedrag kunt omkneden totdat hij bij je past. In dat geval pijnig je jezelf door bij hem te blijven.

Jullie zijn nog jong. Het hoort erbij dat je door diverse drama onzekerheden gaat totdat je arriveert waar je wilt zijn. Je hebt er niks aan, maar ik relativeer het toch maar even.

hoi!

En als hij dan boos wordt en het omdraait, voel jij je dan schuldig en verdrietig? Begin je dan ook aan jezelf te twijfelen dat je hem inderdaad dan maar moet vertrouwen ook al gaan er allemaal alarmbellen inwendig af (intuïtie) omdat hij zich verdacht gedraagt en niet eerlijk is naar jou toe?

Gefeliciteerd - Dan heeft hij je waar hij je hebben wil en kan hij goed op je gevoel inspelen.
waarom praat je over hem als 'die' in plaats van 'hij'??
Komt wel goed, schatje!
Maak een een balans van de positieve en negatieve zaken in je relatie en bedenk waar de balans naar door slaat. Haal je nog energie en leuke dingen uit je relatie?

Bedenk of er gedrag is van je vriend waar je gewoon niet mee kunt leven.

Maak daarna een besluit. Wanneer je jezelf in deze relatie te veel geweld aan moet doen of wanneer je zaken niet kunt bespreken omdat je vriend gelijk boos wordt, dan is het misschien weleens tijd om eens verder te kijken.

Als de balans naar het positieve doorslaat, dan zul je bepaalde zaken moeten accepteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:xalliesuper2point0 schreef op 13 juli 2012 @ 14:37:

[...]

Dan heeft hij je waar hij je hebben wil en kan hij goed op je gevoel inspelen.Nou zet je hem neer alsof hij TS expres op een bepaalde plaats zet en manipuleert. Is het niet gewoon een kwestie van twee mensen die in bepaalde opzichten niet bij elkaar passen?
ah, die is veranderd in hij. Fijn dat maakt het een stuk leesbaarder, nu hoef ik niet steeds te vragen, waar en over mijn schouder te kijken.

Tip:

Kansloos deze relatie, hij heeft jou niet bovenaan zijn lijstje staan.
Hallo!

Bedankt voor de reacties!!

Ik ga voor me zelf een dag plannen om het over diverse dingen te hebben!

Ik zal wel van te voren even wat moed indrinken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven