Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 13 juli 2012 om 13:22
quote:sweet-love schreef op 13 juli 2012 @ 13:07:
@demissionair wil je me mailen op sweet-love-viva@hotmail.comJe hebt mail!
@demissionair wil je me mailen op sweet-love-viva@hotmail.comJe hebt mail!
vrijdag 13 juli 2012 om 13:25
vrijdag 13 juli 2012 om 13:27
quote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 13:25:
[...]
Oh, die wil ik wel, die van mij doen het niet meer! Staat er iets bij mij wat jij wil? Of wat anders waar ik je blij mee zou kunnen maken?Ik ga naar het buitenland verhuizen dus buiten kleding, sieraden, tassen en schoenen ben ik juist enorm aan het downsizen in spullen
waar woon je?
[...]
Oh, die wil ik wel, die van mij doen het niet meer! Staat er iets bij mij wat jij wil? Of wat anders waar ik je blij mee zou kunnen maken?Ik ga naar het buitenland verhuizen dus buiten kleding, sieraden, tassen en schoenen ben ik juist enorm aan het downsizen in spullen
vrijdag 13 juli 2012 om 13:30
Voor degene die interesse had
Shortje HenM, mt 40, niet gedragen
Espadrilles met sleehakken, mt 38, eenmalig gedragen
email me op weggeven1@gmail.com
Shortje HenM, mt 40, niet gedragen
Espadrilles met sleehakken, mt 38, eenmalig gedragen
email me op weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 13 juli 2012 om 13:37
quote:UCchick1990 schreef op 13 juli 2012 @ 13:27:
[...]
Ik ga naar het buitenland verhuizen dus buiten kleding, sieraden, tassen en schoenen ben ik juist enorm aan het downsizen in spullen
waar woon je?Flevoland UCchick, maar reis het hele land door. Welke maat kleding heb je? Ik zet mijn email adres niet op het forum, want heb geen Gmail/hotmail meer, dat ging niet goed. Waar ga je heen?
[...]
Ik ga naar het buitenland verhuizen dus buiten kleding, sieraden, tassen en schoenen ben ik juist enorm aan het downsizen in spullen
vrijdag 13 juli 2012 om 13:41
Oh ik durf het bijna niet te vragen maar, heeft er nog een maxi cosi cabriofix over waarvan de bekleding compleet is (schouderpads, verkleiner). Bij onze laatste vliegreis zijn de verkleiner en een van de pads kwijt geraakt. Omgeving 030 om op te halen, als je de bekleding eraf wil halen is versturen ook een optie misschien.
*wat een hebbert ben ik zeg *
*wat een hebbert ben ik zeg *
vrijdag 13 juli 2012 om 13:46
quote:1eendje schreef op 13 juli 2012 @ 12:56:
wat ik zelf heb;
- setje met turkse koffiekopjes en zo'n turks koffie zettertje voor op het fornuis. Koffiekopjes met schotel zitten nog in cadeauverpakking (was een cadeautje van een klant... betekent 30 jaar vriendschap maar ik heb het nog nooit gebruikt en das ook zonde)
Dit lijkt mij wel wat, als iemand me nog niet voor is.
Heb je een foto?
wat ik zelf heb;
- setje met turkse koffiekopjes en zo'n turks koffie zettertje voor op het fornuis. Koffiekopjes met schotel zitten nog in cadeauverpakking (was een cadeautje van een klant... betekent 30 jaar vriendschap maar ik heb het nog nooit gebruikt en das ook zonde)
Dit lijkt mij wel wat, als iemand me nog niet voor is.
Heb je een foto?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 13 juli 2012 om 13:47
vrijdag 13 juli 2012 om 13:48
quote:xayrax schreef op 13 juli 2012 @ 10:56:
[...]
Vind dit echt lief, dank je wel daarvoor!
Ik ben zo vaak maar even aan het bijlezen en ben dan niet lang genoeg online om je adres te zien!
Maar ik heb een adres aangemaakt mochten de boeken er nog zijn? (als het weg is dan snap ik dat vanwege mijn late reactie) kon gisteren niet kijken zag je reactie net pas!
mail is vivaxaryra at g mail . com
alvast hartelijk dank...
Zal zelf ook eens rondkijken hier...
ik heb geprobeerd je te mailen, maar krijg een foutmelding.
Anders mail mij op onderstaand adres:
berdie kg at hotmail punt com
[...]
Vind dit echt lief, dank je wel daarvoor!
Ik ben zo vaak maar even aan het bijlezen en ben dan niet lang genoeg online om je adres te zien!
Maar ik heb een adres aangemaakt mochten de boeken er nog zijn? (als het weg is dan snap ik dat vanwege mijn late reactie) kon gisteren niet kijken zag je reactie net pas!
mail is vivaxaryra at g mail . com
alvast hartelijk dank...
Zal zelf ook eens rondkijken hier...
ik heb geprobeerd je te mailen, maar krijg een foutmelding.
Anders mail mij op onderstaand adres:
berdie kg at hotmail punt com
vrijdag 13 juli 2012 om 13:52
quote:mi-jo schreef op 13 juli 2012 @ 10:20:
Voor de mensen waarvoor ik nog spullen op de foto zou zetten.. Dat doe ik vanmiddag even. Ik moet zometeen eerst nog naar school.
En bird 73 jij was toch degene die nog foto's zou mailen van suede bruine laarzen? Ik wist het niet meer zeker en ik kan het zo tussen al die posts ook niet meer terugvinden :p
[...]
Wat fijn dat je die foto gevonden hebt zeg!
mi-jo, ik heb nog geen foto kunnen maken (man heeft de camera na het trakteren van zoon ivm zijn verjaardag per ongeluk meegenomen) en de camera (die ik inmiddels van UCchick heb gekregen) kan ik niet gebruiken omdat dat een kado is voor zoon die hier rond loopt.
Het wordt waarschijnlijk niet eerder dan morgenavond; is dat een probleem? Misschien dat het vanavond nog lukt, maar ik ben dan waarschijnlijk druk met taarten maken enzo
Voor de mensen waarvoor ik nog spullen op de foto zou zetten.. Dat doe ik vanmiddag even. Ik moet zometeen eerst nog naar school.
En bird 73 jij was toch degene die nog foto's zou mailen van suede bruine laarzen? Ik wist het niet meer zeker en ik kan het zo tussen al die posts ook niet meer terugvinden :p
[...]
Wat fijn dat je die foto gevonden hebt zeg!
mi-jo, ik heb nog geen foto kunnen maken (man heeft de camera na het trakteren van zoon ivm zijn verjaardag per ongeluk meegenomen) en de camera (die ik inmiddels van UCchick heb gekregen) kan ik niet gebruiken omdat dat een kado is voor zoon die hier rond loopt.
Het wordt waarschijnlijk niet eerder dan morgenavond; is dat een probleem? Misschien dat het vanavond nog lukt, maar ik ben dan waarschijnlijk druk met taarten maken enzo
vrijdag 13 juli 2012 om 13:53
FV, ik heb nog een dbruine broek van PromoD in een Franse maat 42.
En een jeansrok van Diesel in mt 31.
Als je foto`s wil zien, weggeven1@gmail.com
En een jeansrok van Diesel in mt 31.
Als je foto`s wil zien, weggeven1@gmail.com
vrijdag 13 juli 2012 om 14:04
1eendje, ik heb een zwangerschaps-winterjas. die ik deze winter niet ga dragen (wellicht de winter daarna weer) tegen verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen en ik wil hem dan na de bevalling wel graag weer terug. het is een zwarte met knopen van noppies, lijkt op de foto maar een korter model. heb jij een mailadres dat anoniem genoeg is om hier neer te zetten?
vrijdag 13 juli 2012 om 14:13
hoi vlinder, mooie jas! Welke maat is het?
Ik zou hem heel graag willen lenen!
groetjes en bedankt alvast!
Sahla, ik maak later vandaag een foto. Wat is je mailadres, dan anders vind je me straks niet meer terug tussen alle pagina's....
Ik zou hem heel graag willen lenen!
groetjes en bedankt alvast!
Sahla, ik maak later vandaag een foto. Wat is je mailadres, dan anders vind je me straks niet meer terug tussen alle pagina's....
1eendje wijzigde dit bericht op 13-07-2012 14:28
Reden: mailadres verwijderd
Reden: mailadres verwijderd
% gewijzigd