Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 13 juli 2012 om 14:49
@ Bird:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOE434TV.jpg [/i mg]
Je moet, als je het album voor je hebt, op de foto staan, rechter muisknop, dan (als je browser chroome is) 'url kopieren' en deze plakken
In Firefox 'afbeeldingslocatie kopieren' en deze plakken. Je moet een linkje met jpg of gif hebben op het eind
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOE434TV.jpg [/i mg]
Je moet, als je het album voor je hebt, op de foto staan, rechter muisknop, dan (als je browser chroome is) 'url kopieren' en deze plakken
In Firefox 'afbeeldingslocatie kopieren' en deze plakken. Je moet een linkje met jpg of gif hebben op het eind
vrijdag 13 juli 2012 om 14:59
Ik heb hier nogmaals te vergeven:
Een tondeuse
Een Bobike mini voor op de fiets (zonder bevestigingsmateriaal)
Wierrook houten langwerpige doos
Draadloze muis
Mailen kan op maantee77@hotmail.com
Zelf ben ik op zoek naar jongenskleding maat 122-128, meidenkleding maat 92-98, zandkasteel spullen (dvd)
Een tondeuse
Een Bobike mini voor op de fiets (zonder bevestigingsmateriaal)
Wierrook houten langwerpige doos
Draadloze muis
Mailen kan op maantee77@hotmail.com
Zelf ben ik op zoek naar jongenskleding maat 122-128, meidenkleding maat 92-98, zandkasteel spullen (dvd)
vrijdag 13 juli 2012 om 15:00
Ik heb nog in de aanbieding voor een jongetje
- twee winterjasjes, 1x labelmaat 86 (groen, gekocht bij Zeeman), 1x labelmaat 18 maanden, valt als 86 (blauw/rood, van LC Waikiki). Ze zijn allebei nog prima, zeker om mee te spelen of als reservejas (daarvoor heb ik ze destijds ook aangeschaft).
- een paar schoentjes in mt 22, blauw, merk: Gattino. Moeten wel even opgepoetst maar niet versleten oid. Zijn niet heel vaak gedragen wegens overschot aan schoenen.
- een paar sandaaltjes, blauw/geel, gekocht in Turkije. Zijn nog helemaal prima, wel van kunststof dus bijv. voor vakantie geschikt (daarvoor hebben ik ze destijds ook gekocht).
Oja en ik heb nog een voedingskussen, klein formaat. Er moet wat vulling bij geloof ik maar verder prima ding.
mail is weggeven1@gmail.com
- twee winterjasjes, 1x labelmaat 86 (groen, gekocht bij Zeeman), 1x labelmaat 18 maanden, valt als 86 (blauw/rood, van LC Waikiki). Ze zijn allebei nog prima, zeker om mee te spelen of als reservejas (daarvoor heb ik ze destijds ook aangeschaft).
- een paar schoentjes in mt 22, blauw, merk: Gattino. Moeten wel even opgepoetst maar niet versleten oid. Zijn niet heel vaak gedragen wegens overschot aan schoenen.
- een paar sandaaltjes, blauw/geel, gekocht in Turkije. Zijn nog helemaal prima, wel van kunststof dus bijv. voor vakantie geschikt (daarvoor hebben ik ze destijds ook gekocht).
Oja en ik heb nog een voedingskussen, klein formaat. Er moet wat vulling bij geloof ik maar verder prima ding.
mail is weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 13 juli 2012 om 15:03
Ik heb de dvd van The Crow gekregen
En uiteraard de PS3 opgehaald
Het canvasdoek voor Migudu ligt achter in de auto en ga ik vanavond verder afleveren. JEUJ!
Verder; ik ben het weekend weg, dus als ik niet reageer op mailtjes enzo, dan ligt het daaraan.
Maandag of dinsdag pas weer online.
Nog in de aanbieding;
- Philips tondeuse, hooguit drie keer gebruikt
- Haarverf middenblond van L'Oreal (Recital Preference)
- Galajurk maat 50, zwart / wit (zoooo mooi)
- Allerlei dingetjes die ik nu even niet weet.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 13 juli 2012 om 15:04
Voor iemand die kleurenblind is heb ik nog een dekbedovertrek in de grootste maat. Ooit gekregen van een buurvrouw van mijn schoonouders (in Tr). Werkelijk afzichtelijke kleuren, oranje, geel met roze bloemen (fel!), mooi van lelijkheid zullen we maar zeggen. Nieuw in de verpakking
Oja, voor alles geldt; afhalen regio 030/west.
Oja, voor alles geldt; afhalen regio 030/west.
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 13 juli 2012 om 15:05
Ik mag hier niet blijven zitten trouwens, ik moet boodschappen doen en mijn camper klaar maken.
Ajuus.
Bij interesse voor één van de dingen die ik aanbied, via de mail!
Die lees ik sowieso.
marelsmarels@gmail.com
Ajuus.
Die lees ik sowieso.
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 13 juli 2012 om 15:40
Verheug me nu al op Kerstlampjes...... leuk topic dit
Iedereen mijn mail gekregen? Check, check, dubbel check.
Ibi, mag ik van jou raamstickers? Kerst en O&N ga ik onwijs vieren (denk ik).
Mi-Jo, van jou is het niet helemaal duidelijk of je alleen de boeken wil of ook de CD's.
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.
Mi-Jo, van jou is het niet helemaal duidelijk of je alleen de boeken wil of ook de CD's.
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.
vrijdag 13 juli 2012 om 16:25
quote:bird73 schreef op 13 juli 2012 @ 13:52:
[...]
mi-jo, ik heb nog geen foto kunnen maken (man heeft de camera na het trakteren van zoon ivm zijn verjaardag per ongeluk meegenomen) en de camera (die ik inmiddels van UCchick heb gekregen) kan ik niet gebruiken omdat dat een kado is voor zoon die hier rond loopt.
Het wordt waarschijnlijk niet eerder dan morgenavond; is dat een probleem? Misschien dat het vanavond nog lukt, maar ik ben dan waarschijnlijk druk met taarten maken enzoIs geen probleem hoor!
[...]
mi-jo, ik heb nog geen foto kunnen maken (man heeft de camera na het trakteren van zoon ivm zijn verjaardag per ongeluk meegenomen) en de camera (die ik inmiddels van UCchick heb gekregen) kan ik niet gebruiken omdat dat een kado is voor zoon die hier rond loopt.
Het wordt waarschijnlijk niet eerder dan morgenavond; is dat een probleem? Misschien dat het vanavond nog lukt, maar ik ben dan waarschijnlijk druk met taarten maken enzoIs geen probleem hoor!
vrijdag 13 juli 2012 om 16:26
quote:rara70 schreef op 13 juli 2012 @ 14:14:
Djees, denk; ik zal de zolder es op om te kijken wat ik nog heb......
Wie wil er boeken??? Het zijn er echt teveel om hier alle titels neer te zetten; zou wel setjes kunnen maken bv Thrillers, Romans, Chicklits, of een combi ervan natuurlijk....
Mail me maar bij belangstelling; rara2701@gmail.comJe hebt mail. Ik zie trouwens dat ik niet de eerste was die een reactie gaf, dus kijk maar even wat je doet. Of alles naar de ander gaat, of je het verdeelt enz.
Djees, denk; ik zal de zolder es op om te kijken wat ik nog heb......
Wie wil er boeken??? Het zijn er echt teveel om hier alle titels neer te zetten; zou wel setjes kunnen maken bv Thrillers, Romans, Chicklits, of een combi ervan natuurlijk....
Mail me maar bij belangstelling; rara2701@gmail.comJe hebt mail. Ik zie trouwens dat ik niet de eerste was die een reactie gaf, dus kijk maar even wat je doet. Of alles naar de ander gaat, of je het verdeelt enz.
vrijdag 13 juli 2012 om 16:33
Oké en dan nu even alles zoveel mogelijk in 1 post.quote:bird73 schreef op 13 juli 2012 @ 14:24:
ok: poging 1:
laarzen mi-jo
Het is gelukt. Helaas zijn ze wel wat anders dan ik me had voorgesteld. Ze zijn wel leuk, maar passen niet echt bij mijn kledingstijl enz. denk ik. Dus wanneer je er iemand anders blij mee kan maken mag dat
quote:Marels schreef op 13 juli 2012 @ 15:05:
Ik mag hier niet blijven zitten trouwens, ik moet boodschappen doen en mijn camper klaar maken.
Ajuus.
Die lees ik sowieso.
marelsmarels@gmail.comIk voel me nu wel een beetje een vervelende zeur.. maar vergeet je niet nog te reageren in dit topic: Boeken te koopquote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 15:40:
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.Beide wanneer het kan Waren er meerdere geinteresseerden dan?
ok: poging 1:
laarzen mi-jo
Het is gelukt. Helaas zijn ze wel wat anders dan ik me had voorgesteld. Ze zijn wel leuk, maar passen niet echt bij mijn kledingstijl enz. denk ik. Dus wanneer je er iemand anders blij mee kan maken mag dat
quote:Marels schreef op 13 juli 2012 @ 15:05:
Ajuus.
Die lees ik sowieso.
marelsmarels@gmail.comIk voel me nu wel een beetje een vervelende zeur.. maar vergeet je niet nog te reageren in dit topic: Boeken te koopquote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 15:40:
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.Beide wanneer het kan Waren er meerdere geinteresseerden dan?
vrijdag 13 juli 2012 om 16:38