Werk & Studie alle pijlers

werkflirt

13-07-2012 15:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ladies!

Soms stiekem best leuk maar ook gevaarlijk. Flirt op t werk!

Ik werk al een jaar of 3 bij een bedrijf, en al die tijd loopt er een leuke mannelijke collega rond. We draaien ook veel om elkaar heen en merk gewoon dat ie me ook leuk vindt. Echte gesprekken is er (nog) niet van gekomen. We heben allebei een relatie... Denk dat we daarom geen risico durven te nemen. Logisch... Het is ook nog eens op t werkvloer.

We hebben ook veel oogcontact met elkaar, ik voel de spanning gewoon...

En vandaag zaten we ineens met zijn 2en in 1 ruimte, woehh, kreeg er warm van. Hij gaf me een dikke knipoog. Zucht! Zal wel niks betekenen! Ik vind t stiekem wel leuk dit spanning... Ik doe er niks mee.

Hebben jullie dat ook wel eens ?!
Nee... hier zitten alleen maar verschrikkelijke mannen

Maar even serieus, stop ermee. Straks wordt het wel meer en dan staat hier straks weer een topic:

Help ik ben vreemdgegaan, en ik heb er zo'n spijt van.

Zeg niet dat ik je dan niet gewaarschuwd heb
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 juli 2012 @ 15:29:

Shit je bent mij voor

x 2
Joh gewoon doen een relatie is zoooooooo saai na verloop van tijd. Een beetje lol in de bezemkast kan best.

Van alle leuke spanning krijgt je eigen relatie ook weer een duw omhoog.

Jaahaaa dat ben je jezelf vast al aan het wijs maken.
quote:druifje83 schreef op 13 juli 2012 @ 15:28:

Nee... hier zitten alleen maar verschrikkelijke mannen

Maar even serieus, stop ermee. Straks wordt het wel meer en dan staat hier straks weer een topic:

Help ik ben vreemdgegaan, en ik heb er zo'n spijt van.

Zeg niet dat ik je dan niet gewaarschuwd heb

Haha, we doen eigenlijk niks verkeerds... we kijken alleen veel naar elkaar, het gaat al 2 jaar zo geloof ik... dus... Ik vind het prima zo!

ik wilde alleen even delen en weten of er meerdere mensen ook last van hebben
'Hebben jullie dat ook weleens?'

Werk je trouwens nog wel of lukt dat niet meer door de zenuwen en spanning?
pffff
Als een collega mij een dikke knipoog geeft, zal ik toch vriendelijk verzoeken of daarmee wil ophouden. Ik heb geen zin in dat onprofessionele, puberale gedoe en hou relaties op de werkvloer puur zakelijk.
quote:vlinder2007 schreef op 13 juli 2012 @ 15:40:

[...]

Haha, we doen eigenlijk niks verkeerds... we kijken alleen veel naar elkaar, het gaat al 2 jaar zo geloof ik... dus... Ik vind het prima zo!

ik wilde alleen even delen en weten of er meerdere mensen ook last van hebben

Daar begint het namelijk altijd mee. Ik doe niks hoor, gewoon voor de spanning....

En wat WordTel zegt, werk dien je zakelijk te houden.
quote:slayer schreef op 13 juli 2012 @ 16:02:

[...]

Daar begint het namelijk altijd mee. Ik doe niks hoor, gewoon voor de spanning....

En wat WordTel zegt, werk dien je zakelijk te houden. WorTel was al bezet, heb er daarom maar een 'd' doorheen gegooid!
quote:xalliesuper2point0 schreef op 13 juli 2012 @ 15:41:

'Hebben jullie dat ook weleens?'

Werk je trouwens nog wel of lukt dat niet meer door de zenuwen en spanning?Ik werk gewoon en word hierdoor niet afgeleid. We doen dat alleen als we tussendoor langs elkaar lopen. Valt toch mee... Aangezien dit al 2 jaar speelt. dus... Ik geloof niet dat er iets tussen ons gaat gebeuren, daar zijn we allebei veel te serieus voor.
Ja, 'je gelooft niet'. Dat zou eigenlijk moeten zijn 'ik weet zeker dat er niets tussen ons gaat gebeuren'. Daarnaast hebben naaste collega's dit soort dingen altijd wel door en dan word je echt niet meer zo serieus genomen, hoor. Je professionaliteit wordt dan heus wel iets aangetast door zo'n flirt op de werkvloer.

Maar goed, geniet er lekker van. Open nou niet over een paar maanden het topic 'affaire met collega compleet uit de hand gelopen', want dan word je gewoon recht in je bek uitgelachen.
nou, ik niet maar wel iets soortgelijks,

wij wonen in een huurhuis en de hele wijk is huur, en nu word alles opgeknapt,

nu is er een schilder die continue met mij flirt,

nu was ik toevallig met de kinderkamer bezig te schilderen en kwam hij toevallig de bij mij de buitenboel schilderen

we hebben best een leuk en serieus gesprek gehad maar hij flirt wel

en intussen wel veel over zijn vrouw praten

ik snapte het ook niet helemaal

en ik vind die spanning zelf persoonlijk helemaal niet fijn

*en dat terwijl ik in scheiding lig*
Flirten is niet hetzelfde als vreemdgaan.

Er zijn hele boeken vol geschreven en zelfs cursusssen voor: zakelijk flirten
heerlijk toch een beetje flirten en teasen op je werk?!

zou iedereen moeten doen, werd het een stuk minder saai op kantoor.

je kan altijd nog kiezen of je het alleen bij flirten/teasen houdt of daadwerkelijk er een romance mee begaat.
Ja joh, bij zakelijk flirten draait het erom dat je de ander zodanig beïnvloed dat hij/zij bereid is om een transactie met je aan te gaan. Ik zie hier alleen pubergedrag en geen eventuele transactie.

En nee: flirten is niet hetzelfde als vreemdgaan, maar je hebt verdorie een relatie. Ik zou het niet prettig vinden als mijn vriend zit te sjansen met iemand op zijn werk, omdat 'het zo spannend is'. Dat is gewoon respectloos, dat doe je maar als je vrijgezel bent of een open relatie hebt. Makkelijk zat.
Ik denk dat Trijntje dat in het begin ook dacht: ach....een beetje onschuldig geflirt met zijn collegaatje....
Je hebt flirten en flirten. Iemand kan flirten voor de lol, daar niets mee bedoelen, geen werkelijke poging doen, het niet ordinair maken. En dan heb je de types die semi-lollig doen, flirten op een wat plattere manier, met een serieuze insteek - als zij/hij hapt, dan ga ik ervoor.

Dat eerste hoeft geen probleem te zijn en ook niet te worden, maar dan moet je jezelf goed genoeg kennen en grenzen durven aangeven.

In het tweede geval zou ik al heel snel de deur dichtgooien, want daar zou ik absoluut geen trek in hebben.

Bovenstaande geldt wat mij betreft niet voor de werkvloer. Voor je het weet wordt er over en weer email verzonden en blijft het werk liggen. Lekker professioneel. Bovendien acht ik zo'n situatie als potentieel gevaarlijk, omdat je het geflirt voedt. Je ziet elkaar niet 1 of 2 keer, maar dagelijks. Zie je zal dansen, die poppen?
"Denk dat we daarom geen risico durven te nemen. Logisch... Het is ook nog eens op t werkvloer"

Op het werkvloer? apart...
quote:nien80 schreef op 13 juli 2012 @ 16:25:

"Denk dat we daarom geen risico durven te nemen. Logisch... Het is ook nog eens op t werkvloer"

Op het werkvloer? apart...McDonols ofzo. Ken tog?
quote:vlinder2007 schreef op 13 juli 2012 @ 16:06:

[...]

Ik werk gewoon en word hierdoor niet afgeleid. We doen dat alleen als we tussendoor langs elkaar lopen. Valt toch mee... Aangezien dit al 2 jaar speelt. dus... Ik geloof niet dat er iets tussen ons gaat gebeuren, daar zijn we allebei veel te serieus voor.

Veels te serieus voor? Je staat met hem in 1 ruimte en alles wordt warm. Je krijgt een knipoog en zucht...

Jij bent een echte hele grote serieuze meid.
quote:vlinder2007 schreef op 13 juli 2012 @ 15:27:

Hai ladies!

!Oeps was niet voor mij bedoeld.
Ik heb ook weleens zo'n flirt gehad idd, moeilijk moeilijk en om elkaar heen draaien. Intussen zijn we al 11 jaar erg gelukkig samen
quote:slayer schreef op 13 juli 2012 @ 16:38:

[...]

Veels te serieus voor? Je staat met hem in 1 ruimte en alles wordt warm. Je krijgt een knipoog en zucht...

Jij bent een echte hele grote serieuze meid.

Dat bedoelde ik met puberaal gedrag. Dit soort onzin heeft niks met zakelijk flirten te maken.

Offtopic: Slayer? Oh god, daar heb ik in mijn metalheadtienerpuberfase nog naar geluisterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven