aardappel anders, variaties
vrijdag 13 juli 2012 om 16:54
vrijdag 13 juli 2012 om 17:08
Als ik voor aardappel anders kies, dan is het omdat ik werkelijk geen zin heb om te koken of uitbedacht ben. Dan is het dus kant en klare schrijfjes in ovenschaal en saus erover.
Hoe jij het maakt ga ik zeker eens proberen, ben eigenlijk nooit op het idee gekomen om het uit te breiden.
En speciaal voor nlies: zelf sausje maken is veel gezonder en lekkerder
Hoe jij het maakt ga ik zeker eens proberen, ben eigenlijk nooit op het idee gekomen om het uit te breiden.
En speciaal voor nlies: zelf sausje maken is veel gezonder en lekkerder
vrijdag 13 juli 2012 om 17:19
quote:giuliettacapuletti schreef op 13 juli 2012 @ 17:07:
Laat die vieze potjes vol E-nummers en zout toch eens weg en maak zelf een sausje van verse room (wel van de biologische boer) en verse kruiden (uit eigen tuin)!
Zo goed? Precies en als je het echt heel vers wilt schaf je een koe aan. Zet die in de achtertuin melkt haar en maakt van haar melk verse room.
Laat die vieze potjes vol E-nummers en zout toch eens weg en maak zelf een sausje van verse room (wel van de biologische boer) en verse kruiden (uit eigen tuin)!
Zo goed? Precies en als je het echt heel vers wilt schaf je een koe aan. Zet die in de achtertuin melkt haar en maakt van haar melk verse room.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 juli 2012 om 17:47
quote:giuliettacapuletti schreef op 13 juli 2012 @ 17:46:
Ja precies Charlotte.
Variatie met geitenroom is ook lekker. Goed idee een geit is kleiner en die kun je wat makkelijker in de tuin houden dan een koe.
Ja precies Charlotte.
Variatie met geitenroom is ook lekker. Goed idee een geit is kleiner en die kun je wat makkelijker in de tuin houden dan een koe.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 juli 2012 om 20:26
quote:charlottecharles schreef op 13 juli 2012 @ 18:37:
Ik ken het niet, wat is het precies?
Saus voor over de aardappels. Erg zout en vet vind ik.
Ik ken het niet, wat is het precies?
Saus voor over de aardappels. Erg zout en vet vind ik.