Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Heeft hij zich nooit kunnen omkleden?, heeft hij nu nog zijn sensation white kleding aan?

Arme man.

Maar serieus,

Dat van de andere nachtclubs doet die Badr ook geen goed, wat een beerput wordt er opengetrokken zeg.
En die man van de miljonairsbeurs is dat in het echt zo'n gluiperig mannetje, zoals hij overkomt in de media?

Kent iemand hem persoonlijk?
Valt jullie niks op???

Estelle blijft zwijgen...veelzeggend vind ik ..die moet toch hier iets van mee hebben gekregen

En als het mijn vriend/man was en ik was er van overtuigd dat hij er niets mee te maken had zou ik dat meteen vertellen aan iedreen

Maar Estelle zwijgt
Terwijl ze de afgelopen maand toch bijzonder scheutig is geweest met interviews en openlijke liefdesbetuigingen.

Nou ja, ze is vast een grote meid met een vrije wil maar dit is wel cru... Het is haar vast allang boven de Indiase extentions uit gegroeid.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 14 juli 2012 @ 10:24:[/

Nou ja, ze is vast een grote meid met een vrije wil maar dit is wel cru... Het is haar vast allang boven de Indiase extentions uit gegroeid.

Ik geef ze 3 maanden
Nou, ik vraag me meer af hoe vrijwillig hier nog uit valt te stappen. Hij lijkt me, heel gek, niet het type dat zich aan de kant laat zetten.
Die Jeroen van den Berg is de vriend van de PA van Koen Everink. Er is een foto van Koen Everink op Sensation waarop hij met een vrouw staat, dat is zijn assistente en dus de vriendin van die Jeroen van den Berg.
Am Yisrael Chai!
http://www.zijonline.nl/2 ... ze-willen-me-kapot-maken/

De onder vuur liggende kickbokser Badr Hari, die betrokken zou zijn geweest bij de mishandeling van miljonair Koen Everink in skybox 233 in de Amsterdam ArenA tijdens dansfeest Sensation White afgelopen weekend, meent dat er een hetze tegen hem gevoerd wordt. Badr Hari, die samen met nieuwe liefde Estelle Gullit op dit moment in Amerika verblijft, heeft sinds afgelopen zondag toen zijn naam voor het eerst gekoppeld werd als mogelijke dader van de zware mishandeling van Everink iedere betrokkenheid ontkent en volledig meegewerkt aan het onderzoek. Enig tastbaar bewijs lijkt er niet tegen hem te zijn, maar zijn naam blijft rond zoemen. De kickbokser: ‘Het is gewoon een hetze’.

Het is niet de liefdesvakantie geworden die Badr Hari en Estelle Gullit voor ogen hadden. Een vakantie zonder Estelle’s kinderen en met veel zon en zee waarbij het kersverse koppel slechts oog voor elkaar zou hebben.

De mishandeling van Koen Everink in skybox 233 is namelijk niet alleen in ons land het gesprek van de dag, maar ook het voornaamste gespreksonderwerp tussen Badr Hari en Estelle, want hun beider toekomst lijkt afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek.

Volgens intimi van de beste kickbokser van Nederland meent Badr Hari dat er een hetze tegen hem gevoerd wordt. Feit is dat enig tastbaar bewijs tegen Badr Hari ontbreekt en hij tot nu volledig meegewerkt heeft aan het onderzoek sinds hij afgelopen zondag op Crimisite.nl door een anonieme getuige gekopeld werd aan de mishandeling.

Officieel is hij overigens geen verdachte in de zaak.

Een goede vriend van Badr Hari, die regelmatig contact met hem op zijn vakantieadres heeft: “Hij heeft de kleding die hij tijdens Sensation White droeg vrijwillig aan de politie gegeven. Hij heeft, ook vrijwillig, zijn schoenen afgestaan voor onderzoek waar hij zogenaamd die man invalide mee zou hebben geschopt. Hij heeft een verklaring afgelegd. Wat moet hij dan nog meer doen? Hij werkt volledig mee, maar krijgt iedere dag opnieuw de schuld van zaken waar hij helemaal niets mee te maken heeft. Als hij een van de daders is waarom is er dan bijvoorbeeld sinds maandag, toen hij zijn kleren en schoenen aan de politie gaf, blijkbaar nog geen spatje bloed van Everink op zijn kleren gevonden.”

Dat Badr Hari voor pers en publiek hoofdverdachte nummer 1 lijkt te zijn is vooral gebaseerd op het feit dat slachtoffer Everink zou hebben verklaard dat de kickbokser hem een dubbele beenbreuk zou hebben geschopt toen hij al op de grond lag. Een feit dat door John van den Heuvel in RTL Boulevard naar buiten werd gebracht, maar zowel de Amsterdamse politie als de advocaat van miljonair Everink willen dat feit van Bari’s betrokkenheid niet bevestigen.

Tastbaar bewijs tegen Badr Hari lijkt er niet te zijn. Sterker nog: de politie, die sinds zondag met tien man op het onderzoek zit, lijkt nog geen enkel idee te hebben van de daders. Getuigen spreken elkaar voortdurend tegen. Nog maar gisteren deed de politie een beroep op getuigen om zich te melden als zij ook maar iets hadden gezien van wat er in skybox 233 is gebeurd.

Volgens advocaat Alexander de Swart van de mishandelde Everink liep de miljonair de bewuste skybox binnen en begon het geweld tegen hem direct en zonder enige aanleiding. Volgens Everink is hij door meerdere mensen aangevallen. Dat Everink Badr Hari als een van de daders heeft genoemd wilde de advocaat niet bevestigen.

Voor de kickbokser staat er veel op het spel. Is Bard Hari betrokken bij die zware mishandeling van de directeur van een reisbureau tijdens dansfeest Sensation White dan lijkt de carrière van Badr Hari voorbij. Een carrière in de K1 die Badr Hari afgelopen april juist weer had opgestart toen de K-1-organisatie Global Limited hem een aanbieding deed die hij niet kon weigeren en Badr Hari de kans bood de K-1 World Grand Prix te veroveren.

Het eerste K-1 gevecht van Badr Hari won hij op 27 mei in Madrid won hij en nu staan er gevechten in Amerika gepland voor oktober (de Finaal 16) en in december ( Finaal 8).

De terugkeer in de K-1 is opmerkelijk, want In januari 2012 sloot Badr Hari zijn kickboscarrière af tijdens het It’s Showtje Gala in Leeuwarden. Hari vocht tegen Gokhal Saki en won de partij met KO van Saki. Een mooi afscheid en Hari vertrokken vervolgens naar Amerika met als doel binnen drie jaar wereldkampioen boksen bij de zwaargewichten te worden.

Maar hij keerde dus terug in K-1. Misschien ook wel omdat voor de winnaar van de K1 World Grand Prix er een prijs van maar liefst één miljoen dollar klaar ligt!
Love...miss..will never forget you..
Wat is je bron, Purplesky?
Zitten ze in de VS?

Dat is weer nieuws.

(heb er niets aan, maar toch)
quote:carenza schreef op 14 juli 2012 @ 10:54:

Wat is je bron, Purplesky?Staat er boven, later toegevoegd.
Love...miss..will never forget you..
quote:fashionvictim schreef op 14 juli 2012 @ 10:47:

Die Jeroen van den Berg is de vriend van de PA van Koen Everink. Er is een foto van Koen Everink op Sensation waarop hij met een vrouw staat, dat is zijn assistente en dus de vriendin van die Jeroen van den Berg.Ik ken die hele Everink familie. Wonen hier ten stede.
quote:yasmijn schreef op 14 juli 2012 @ 11:01:

[...]

Ik ken die hele Everink familie. Wonen hier ten stede.

En?

Penoze, of gewoon familie die door hard werken rijk is geworden?
quote:Als hij een van de daders is waarom is er dan bijvoorbeeld sinds maandag, toen hij zijn kleren en schoenen aan de politie gaf, blijkbaar nog geen spatje bloed van Everink op zijn kleren gevonden.”

Zo snel gaat dat ook niet met zo'n onderzoek, NFI heeft meer te doen dan Badr's zooi onderzoeken. De wereld draait niet om Badr.

En dat hangende het onderzoek het OM en de advocaat geen uitspraken doen over het aandeel van Badr is in mijn ogen een normale gang van zaken en nog geen vrijpleiting.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Iemand behoefte aan de verschrikkelijk slecht geschreven artikelen uit de Telegraaf van vandaag?
Am Yisrael Chai!
Figuren alsBadr zijn nooit alleen, helemaal op feesten. Dus hijzelf of vrienden ( bodyguards, vrienden, broers) hebben dit gedaan. Zal wel een grote groep zijn die overal komen dus vandaar dat nuemand zich echt uitspreekt. Moeten ze dus wel doen want die hele asociale (marokkaanse?) zeer agressieve gang moet aangepakt en opgepakt worden.
quote:fashionvictim schreef op 14 juli 2012 @ 11:17:

Iemand behoefte aan de verschrikkelijk slecht geschreven artikelen uit de Telegraaf van vandaag?

Geschreven door vd Heuvel?

(ken hem niet qua schrijfstijl, maar ben wel nieuwsgierig omdat ik gisteren hem zag bij RTL boulevard)
quote:satsuma schreef op 14 juli 2012 @ 11:18:

Figuren alsBadr zijn nooit alleen, helemaal op feesten. Dus hijzelf of vrienden ( bodyguards, vrienden, broers) hebben dit gedaan. Zal wel een grote groep zijn die overal komen dus vandaar dat nuemand zich echt uitspreekt. Moeten ze dus wel doen want die hele asociale (marokkaanse?) zeer agressieve gang moet aangepakt en opgepakt worden.Bron?
quote:galadriel schreef op 14 juli 2012 @ 11:03:

[...]

En?

Penoze, of gewoon familie die door hard werken rijk is geworden?Volgens mij, maar ik ken niemand zelf, puur uit de media, is van contacten met onderwereld bij die Koen Everink helemaal geen sprake. Hij lijkt ook niet onderdeel te zijn van die kliek van Gijrath enzo, ik krijg uit andere publicaties over hem meer de indruk dat hij toevallig ook een van Quotes "jonge miljonairs" is, maar dat dat het ook wel is.
Am Yisrael Chai!
Ja, uiteraard door John.

Komen ze: [..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2013 15:56
Reden: tekst verwijderd ivm schending auteursrechten
% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2013 15:55
Reden: tekst verwijderd ivm schending auteursrechten
% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
quote:galadriel schreef op 14 juli 2012 @ 11:03:

[...]

En?

Penoze, of gewoon familie die door hard werken rijk is geworden?Niks penoze. Keurige familie, hard werken, ondernemend.
Waarom deed Van de Berg destijds geen aangifte, maar nu is hij er als de kippen bij om zijn verhaal te doen in de Telegraaf?

Ik vind het toch al met al niet netjes. Everink weet dus eigenlijk niets meer van het hele incident, maar noemt wel de naam van Badr, maar namen van anderen hoor ik hem niet zeggen. Waarom niet? En wat ik ook raar vind is dat Everink 3 dagen geleden nog levensgevaarlijk gewond was en nu zit hij ineens in een rev.centrum.
Ik vind het een raar verhaal allemaal en geloof eerlijk gezegd steeds minder van het verhaal.

Waarom noemt het slachtoffer alleen de naam van Badr als hij zegt dat er nog meer daders zijn? Wie zijn dat dan?

Waarom is Badr nog steeds niet opgepakt? Zijn kleren zijn nagekeken, er zijn video-opnamen van, getuigen zijn gehoord.

Het zou voor Badr pleiten als hij naar Nederland terug zou vliegen en zich meldt bij de politie.

Ik vind het verhaal van de Telegraaf erg suggestief waar de er een aantal keren wordt gerefereerd dat Badr een marrokaan is en zelfs cliche-marrokaan wordt genoemd (bah).

Badr is geen lieverdje, dat blijkt uit het artikel wel, maar of hij deze mishandeling op zijn geweten heeft.......
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 12:04:

Het zou voor Badr pleiten als hij naar Nederland terug zou vliegen en zich meldt bij de politie.

Met als doel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven