Gezondheid alle pijlers

Normaal?

14-07-2012 11:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Je lichaam is van slag lijkt mij.. heb ook wel eens krampen, wanneer ze niet aanwezig zouden moeten zijn, maar achteraf is er dan niks aan de hand.. plus je bent overgestapt op een andere pil. plus, jaja nog een plus, kan je lichaam je ook vreselijk voor de gek houden. Maarja het kan maar ook zo zijn dat je wel zwanger lijkt, al lijkt die kans me klein nav al die negatieve testen!
Wat staat er in de bijsluiter?

Heeft de huisarts hier iets over gezegd?

Heb je het aan de huisarts gevraagd? (waarom niet, maar wel hier?)
-
quote:grace90 schreef op 14 juli 2012 @ 12:14:

Op welke bijwerkingen moet ik letten?

Bij sommige vrouwen veroorzaakt dit medicijn bijwerkingen. Als deze bijwerkingen na drie maanden blijven bestaan, is het zinvol met uw arts te overleggen of een andere pil geschikter voor u is.

De belangrijkste bijwerkingen zijn de volgende.

Soms

Vaginaal bloedverlies buiten de stopweek (‘spotting’) of meer of minder vaginale afscheiding dan normaal. De pil blijft betrouwbaar, als u hem tenminste niet vergeten bent in te nemen. Deze tussentijdse bloedingen gaan meestal binnen drie tot zes maanden over. Als u last blijft houden, raadpleeg dan uw arts.

Buikkramp, misselijkheid, pijnlijke of gespannen borsten. Deze klachten horen na enige tijd vanzelf over te gaan. Als u na drie maanden nog last heeft, raadpleeg dan uw arts.

Hoofdpijn of migraine. Als u hier na drie maanden last van houdt, is mogelijk een andere pil geschikter voor u. Als u vooral migraine in de stopweek heeft, kunt u eventueel het aantal stopweken verminderen door drie tot zes strips achtereen te slikken. Overleg hierover met uw arts.
jij ook: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven