Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Met als doel?

Tja....nu ik er zo over nadenk dient dit geen enkel doel. De verhalen komen bij de Telegraaf vandaan en niet bij de politie

Ik zou iig niet rustig kunnen blijven vakantievieren. Ook als het mijn man/vriend was zou ik het eerste vliegtuig terugpakken naar huis.
quote:astrape schreef op 13 juli 2012 @ 23:51:

[...]

Absoluut niet. Je ondertekent voor je verklaring. Sterker nog, je hoeft niet eens te ondertekenen als je daar geen zin in hebt. Er is geen wet, regel of richtlijn die bepaalt dat je bij de politie de waarheid dient te verklaren.Nee, ik zie wat je bedoelt. Maar als die getuigenissen later worden meegenomen in een eventueel proces, dan wordt het toch automatisch meineed?
Wat ik niet begrijp, is dat de politie een oproep moet doen om aanwezigen op het feest (en dus eventuele getuigen) te spreken te krijgen. Zo'n skybox is eigendom van iemand of wordt gehuurd door iemand en die iemand weet toch wie er op dat feestje was? Het is niet zo dat je als niet genodigde in en uit kunt lopen in zo'n skybox. Er zal iets van een gastenlijst zijn. En gezien de aanwezigen moet er iets van beveiliging zijn geweest. Waarom kon iedereen gewoon weggaan en heeft de politie (toen de man gewond werd afgevoerd) niet de aanwezigen ondervraagd of op z'n minst hun namen genoteerd?

Of heb ik teveel Agatha Christie gelezen en gaat het in het werkelijke leven anders?
Nee, Lotteke, want het punt is nu juist dat je pas meineed kan plegen als je onder ede staat. Dus zolang dat wat je dan vertelt de waarheid is, is er in feite niks aan de hand.
Ik denk niet dat de daders genodigden waren van de gastheer. Toen de politie arriveerde, waren de daders natuurlijk allang weg (net als Badr ook over het balkon gevlucht?) Andere mensen hebben de daders zien vluchten.

En degene die moest braken na de mishandeling, moet toch ook alles hebben gezien.

Wel vreemd hoor: zoveel mensen aanwezig op zo'n feest en de dader(s) is/zijn nog niet gepakt!
Ik leg denk ik niet zo goed uit wat ik bedoel. Laat maar, ik ben ook helemaal geen jurist (dat moge duidelijk zijn ).

Nou ja, laten we hopen dat mensen naar voren (durven te) komen en dat de daders snel worden gepakt.

En dank je in ieder geval, Astrape, voor de uitleg. Blijk je gewoon te mogen liegen
Fijn dat Astrape een en ander verduidelijkt. Ik wist dat helemaal niet. Blijkbaar mag je dus gewoon liegen tegen de politie, behalve als je onder ede staat.

Weer wat geleerd. Het is dus niet alleen maar een onzin topic
Dit is wel een heel duidelijk geval van op een foute man vallen zeg. Wat een enge man! Ben benieuwd hoe lang deze relatie stand houdt. Hoe verblind kan je zijn?
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 12:44:

Ik denk niet dat de daders genodigden waren van de gastheer. Toen de politie arriveerde, waren de daders natuurlijk allang weg (net als Badr ook over het balkon gevlucht?) Andere mensen hebben de daders zien vluchten.

En degene die moest braken na de mishandeling, moet toch ook alles hebben gezien.

Wel vreemd hoor: zoveel mensen aanwezig op zo'n feest en de dader(s) is/zijn nog niet gepakt!Dit dus. Ik denk dat iedereen gewoon doodsbang is. Want als je leest (telegraaf of niet) dat gewoon je tanden uit je bek kan worden geslagen door een vent, die vervolgens het aanpapt met BN'er, dan waar kun je nog terecht met je verhaal? En wat ik begrepen heb, zijn het niet alleen de daders die zijn gevlucht. Ik vernam ook dat er BN'ers waren, die niet wisten hoe snel ze weg moesten komen. Volgens mij lag die man daar alleen op die brancard in een wel hele lege skybox. Want tja. bij het volgende VIP feestje, moet je natuurlijk Badr en Estelle gewoon recht in de ogen kunnen aankijken.
Alleen Badr is bekend en herkenbaar, zijn crew om hem heen niet dus logisch dat het slachtoffer alleen Badr kan identificeren.

Iedereen is doodsbang voor Badr en zijn crew, dat lees je nu steeds meer (al meer incidenten in het uitgaansleven). Heerlijk hoor, zoveel getuigen (zelfs BN'ers) maar niemand doet zijn mond open, logisch want de volgende keer moeten ze wel weer met elkaar op de foto vanwege de 'gezelligheid' lees publiciteit.

Estelle heeft dit natuurlijk nooit gewild maar die is gewoon over haar oren verliefd (ja kan je haar dat kwalijk nemen). Ik denk ook wel dat die Badr heel charmant kan zijn, alleen hij heeft zijn agressie niet in bedwang. En omdat hij natuurlijk heel goed kan vechten komt elke klap/schop dubbel zo hard aan.
Kan er niet anoniem een verklaring worden afgelegd? Ik zou niet met mijzelf kunnen leven als ik iets had gezien, maar niets durfde te zeggen.

Was het slachtoffer dan niet met vrienden op dat feest? Of durven zij ook niets te zeggen?

Echt....zo vreemd dat er nog geen verdachten zijn aangehouden! Of zou Justitie dit ook niet aandurven?

Echt Estelle, je leest dit vast niet maar wil je nu echt dat jouw kinderen worden grootgebracht in een milieu waar geweld aan de orde van de dag is? Of durf hij er ook geen punt achter te zetten....bang voor de gevolgen....
quote:satsuma schreef op 14 juli 2012 @ 13:22:

Estelle heeft dit natuurlijk nooit gewild maar die is gewoon over haar oren verliefd (ja kan je haar dat kwalijk nemen). Ik denk ook wel dat die Badr heel charmant kan zijn, alleen hij heeft zijn agressie niet in bedwang. En omdat hij natuurlijk heel goed kan vechten komt elke klap/schop dubbel zo hard aan.

Je kan nog zo verliefd zijn maar of je dan moet stoppen met nadenken

Heel haar omgeving inclusief haar vader heeft haar VOORAF gewaarschuwd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
In het Parool staat nog iets bizars.

Die Jeroen van den Berg (oprichter van Club Air) vertelt hoe hij in zijn eigen club door Badr in elkaar is geslagen. Eenmaal op de grond kreeg hij nog een trap na, waarbij zijn voortanden afbraken. Toen hij weer bij zijn postieven kwam, ging vd Berg woedend achter Badr aan, die toen opeens heel 'onschuldig' tegen hem zei: Hee jongen ik zocht je net. Wat is er gebeurd? Heb je klappen gehad ?

Daar kun je toch niet bij met je gezonde verstand?

vd Berg vertelde ook nog dat zijn eigen uitsmijters een blokje om gingen toen Badr uit zijn plaat ging en dat er werd geroepen: wegwezen, die man is een moordmachine.

In het Parool wordt verder een incident aangehaald in de Jimmy Woo in mei van dit jaar. Badr zou daar een neger geslagen hebben die ruzie had met Badrs broer. Ook hier kwam de aanval uit het niks. De twee mannen leken rustig in gesprek toen Badr opeens uithaalde.

Volgens het Parool gaat nu het gerucht dat Badr hier tegen 'de verkeerde is opgelopen', en dat de gewapende vrienden van die neger diezelfde nacht nog op zoek zijn gegaan naar Badr, die zelf naar Marrakech vertrok vluchtte.
.
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 13:27:

Kan er niet anoniem een verklaring worden afgelegd? Ik zou niet met mijzelf kunnen leven als ik iets had gezien, maar niets durfde te zeggen.

Was het slachtoffer dan niet met vrienden op dat feest? Of durven zij ook niets te zeggen?

Echt....zo vreemd dat er nog geen verdachten zijn aangehouden! Of zou Justitie dit ook niet aandurven?

Echt Estelle, je leest dit vast niet maar wil je nu echt dat jouw kinderen worden grootgebracht in een milieu waar geweld aan de orde van de dag is? Of durf hij er ook geen punt achter te zetten....bang voor de gevolgen....

Anoniem een verklaring afleggen ligt ingewikkeld. Wat logisch is, want verklaringen moeten wel getoetst kunnen worden. Er bestaat wel zoiets als het horen van een anonieme, bedreigde getuige, maar dat is niet een traject dat makkelijk wordt ingezet.

En waarom zou justitie het niet aandurven? Als er een verdenking is, dan kan hij worden aangehouden. Zo simpel is het. Voor justitie nou niet echt een ingewikkelde keuze. Het gebeurt dagelijks dat mensen niet "durven" te verklaren. Als het OM zich daar wat van zou moeten aantrekken, waren er een stuk minder strafzaken geweest.
Estelle heeft natuurlijk veel moeten slikken in haar huwelijk met Ruud. Ruud ging al vreemd toen hij haar net leerde kennen in Engeland, met een of andere pizzakoerierster...

Nu heeft ze een nieuwe man leren kennen: lief en zorgzaam voor haar, goed lichaam, goede sex, veel geld. Dan neemt ze misschien maar voor lief dat hij gewelddadig is naar anderen, maar hij gaat (vooralsnog) niet vreemd.

Misschien dat zij Badr met andere pgen gaat bekijken als hij vreemd gaat.
Ik vind het niet raar dat het slachtoffer alleen Badr met naam en toenaam kan noemen. Hij zal de andere aanvaller(s) niet gekend hebben. Het lijkt erop dat hij niet zo bekend is met dat wereldje. Ik denk dat hij anders ook niet zo snel aangifte had gedaan, zoals andere slachtoffers.

Ik geloof het verhaal van de horeca-ondernemers wel. Ik heb lang genoeg in de horeca gewerkt om te weten dat dit soort taferelen zich daar wekelijks afspelen, niet alleen in Amsterdam en niet alleen rondom Badr, helaas.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zo als je dat artikel in Het Parool moet geloven is die Badr gewoon Jekyll & Hyde. Brrr heel erg eng. Vind je het gek dat iedereen in Amsterdams uitgaanscircuit bang voor hem is?
Overigens heb ik uit dat verhaal van die Koen Everink vanaf het begin begrepen dat er meer daders waren. Het was volgens hem wel Badr die uiteindelijk op zijn been sprong.

En idd logisch dat hij wel genoemd wordt en die andere daders niet, want Badr is nu eenmaal een bekende naam.
.
Astrape, je hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik:)

Maar kun je mij vertellen waarom Badr niet wordt aangehouden, puur omdat het slachtoffer heeft verklaard dat Badr een van de daders is? Of moet je meer in handen hebben (sporen kleding, theedoek) om iemand aan te houden.

En als blijkt dat Badr het niet heeft gedaan (geen sporen op kleding, geen getuigen, gern videobeelden), mag het slachtoffer dan in de media blijven verkondigen dat Badr een van de daders is?

Kan de politie op een gegeven moment een verklaring uitgeven dat onomstotelijk bewezen is dat Badr niet de dader is of kan dit alleen, zoals nu gebeurt, in de media worden uitgevochten?
Ik denk ook dat Badr twee gezichten heeft.

Iemand uit mijn zeer nabije omgeving heeft paar dates met hem gehad.

Hij was heel erg lief naar haar toe, maar was ook onvoorspelbaar en rusteloos in zijn gedrag.

Ze heeft er uiteindelijk een punt achter gezet voor er daadwerkelijk sprake was van een relatie.

Ken nog wel andere mensen die hem weer op andere manier kennen. Maar die staan verder van mij af, dus weet niet wat daar waar van is.

Hoor wel telkens de vergelijking met André Brilleman.
Love...miss..will never forget you..
Ik denk dat Badr Hari al dood is. Hij weet het alleen nog niet. Kwestie van tijd en van te veel vijanden gemaakt. Die loopt vanzelf een keer tegen een kogel op.

Moet Estelle weer op zoek naar een nieuwe portemonnee.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mrsstanleywalker, het is idd niet zo vreemd dat hij de andere daders niet bij naam kan moemen. Ik had mij niet gerealiseerd dat Badr in een groepje opereerde. Ik dacht in eerste instantie dat het allemaal bekenden van het slachtoffer waren omdat het in de skybox gebeurde.

Zoveel weet ik dus ook niet van dat 'wereldje' af
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 13:47:

Kan de politie op een gegeven moment een verklaring uitgeven dat onomstotelijk bewezen is dat Badr niet de dader is of kan dit alleen, zoals nu gebeurt, in de media worden uitgevochten?

Dat doet de politie eigenlijk nooit omdat een rechter over schuldig / niet schuldig gaat.

Verder ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is, technisch gezien kan je niet "onschuldig" verklaard worden alleen "schuldig"

overigens gebruiken we in het dagelijks taalgebruik wel het woord "vrijspraak" dat is een beetje tegenstrijdig maar wel glashelder.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik snap niet dat Estelle niet allang en breed thuis zit. Een beetje vrouw heeft hier toch geen zin in, zeker niet als je kinderen hebt. Kom op zeg, dit kan je toch niet aan je gezin verkopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 13:38:

Estelle heeft natuurlijk veel moeten slikken in haar huwelijk met Ruud. Ruud ging al vreemd toen hij haar net leerde kennen in Engeland, met een of andere pizzakoerierster...

Nu heeft ze een nieuwe man leren kennen: lief en zorgzaam voor haar, goed lichaam, goede sex, veel geld. Dan neemt ze misschien maar voor lief dat hij gewelddadig is naar anderen, maar hij gaat (vooralsnog) niet vreemd.

Misschien dat zij Badr met andere ogen gaat bekijken als hij vreemd gaat.Bizar. Dus zolang hij zijn sperma maar in haar loost en niet in een andere doos, tilt ze er niet zo zwaar aan dat hij regelmatig anderen afrost en in elkaar trapt als tijdverdrijf ? Dan heb je toch een aparte kijk op de wereld ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven