vriend

14-07-2012 20:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_155509 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 00:49
99.87% gewijzigd
Ik vind niet dat hij duidelijke signalen afgeeft die 'Ik wil je, nu!' uitschreeuwen. Maar dat betekent natuurlijk niet dat hij je niet leuk kan vinden.

Als je het echt wil weten; vraag het hem. En hoe zit dat met jou? Zie je hem alleen als goede, platonische rakker of voel je stiekem wat meer voor hem?
Misschien moet je het aan hem vragen, wij kunnen niet voor hem praten.
ga d'r voor
Je bent verliefd op hem anders zou je hier niet mee bezig zijn.
Prachtplan. Doen.
Wat als dat zo blijkt te zijn? Wat dan?
Wat vindt je vriend ervan? Vindt hij ook dat K wat veel aandacht aan jou schenkt?
Beter een half motto....
Het zou best kunnen, want hij besteedt wel erg veel persoonlijke aandacht aan je.

Merk je aan hem dat hij soms gespannen doet of onzeker of je vaak "zomaar" aanraakt. Zo ja, dan kan het zijn dat hij interesse in je heeft.
Tja, goede vriend van man stuurt mij ook altijd sms-jes om afspraken te maken. Ik heb vriend op FB. Als hij op bezoek komt heeft hij ook altijd iets voor mij en de kinderen bij zich.

Ik heb er nog geen seconde over gedacht dat hij mij op die manier leuk zou vinden eigenlijk. Sterker nog, tot vandaag heb ik er werkelijk nog geen seconde over nagedacht.

Maar het kan natuurlijk wel, ik zou zeggen vraag het. dan weet je het zeker. Moet je van te voren wel zeker willen weten of je het antwoord wilt weten.
Caylinn hier.....
Gezellig toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een beetje spanning tussen een man en een vrouw, leuk toch?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven