Cheers!
dinsdag 8 april 2008 om 17:31
Nou, dat stelt écht nix voor! Heb wel strepen, maar het was binnen een kwartier gepiept. Nu wil ik de gordijnen wassen, maar krijg ze er niet af... grrr...
Heel erg, moeder van vriendje Loentje kwam kind op halen en had ook al ramen gelapt vanmiddag... ineens kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel..
Oooh Bentetje, ik kan me zooo goed voorstellen dat je zo blij bent. Dit is echt geweldig nieuws! (Is ook wel eens fijn, dat het gewoon wél goed gaat met een ziek babietje...)
Heel erg, moeder van vriendje Loentje kwam kind op halen en had ook al ramen gelapt vanmiddag... ineens kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel..
Oooh Bentetje, ik kan me zooo goed voorstellen dat je zo blij bent. Dit is echt geweldig nieuws! (Is ook wel eens fijn, dat het gewoon wél goed gaat met een ziek babietje...)
dinsdag 8 april 2008 om 21:34
Hmm... dat zou betekenen dat Pompels knoopje is mislukt, ik denk van niet. Ik zou het niet erg vinden, trouwens.
Mijn schoonmoeder kwam Lientje terugbrengen (die had daar gegeten) dus ik vertelde heul trots dat ik ramen had gezeemd & gordijnen had gewassen, zegt ze: "Kijk van zo'n schoondochter heb ik nou altijd al gedroomd"
Mijn schoonmoeder kwam Lientje terugbrengen (die had daar gegeten) dus ik vertelde heul trots dat ik ramen had gezeemd & gordijnen had gewassen, zegt ze: "Kijk van zo'n schoondochter heb ik nou altijd al gedroomd"
dinsdag 8 april 2008 om 21:38
quote:qwertu schreef op 08 april 2008 @ 19:15:
Bent, kom op, doen we er gewoon een rondtedansje voor!
(maar dan in zo'n setting dus: )
Pimpel, ik weet niet wáár je last van hebt, maar als jouw huis klaar is en je hebt er nog steeds last van: ik woon in Amsterdam.
Als dit soort buien zo sporadisch blijven komen, als ze komen, dan duurt dat nog wel even.
Soms wilde ik dat ik wat meer huishoudenergie had. Het is best fijn als iets schoon of netjes is...
Ik zit al wéken aan te hikken tegen het klerenkasten uitmesten (Lotje en Leentje lopen (liggen) al tijden in te kleine kleren, terwijl de goede maten wel 'ergens' zijn... pfff) maar die energie wil maar niet komen.
Bent, kom op, doen we er gewoon een rondtedansje voor!
(maar dan in zo'n setting dus: )
Pimpel, ik weet niet wáár je last van hebt, maar als jouw huis klaar is en je hebt er nog steeds last van: ik woon in Amsterdam.
Als dit soort buien zo sporadisch blijven komen, als ze komen, dan duurt dat nog wel even.
Soms wilde ik dat ik wat meer huishoudenergie had. Het is best fijn als iets schoon of netjes is...
Ik zit al wéken aan te hikken tegen het klerenkasten uitmesten (Lotje en Leentje lopen (liggen) al tijden in te kleine kleren, terwijl de goede maten wel 'ergens' zijn... pfff) maar die energie wil maar niet komen.
dinsdag 8 april 2008 om 21:40
Ik lap ook nooit de ramen, totdat ik in een week tijd, drie mensen superenthousiast hoorde vertellen over HARA.
Ik had al eens eerdergehoord dat het superspul is.
Dus ik heb de HARAraamwisser van mijn vriendin geleend.
En ik vertel je, ik kampioenhuishoudoen, werd helemaal geil van het resultaat!
Echt zo'n 'Mike it's amazing!!!' resultaat.
Als je dat hebt gezien, wil je nooit meer anders.
Doet een beetje water op de stoffen kant van de wisser, drie druppels van dat spul er op.
Dan aai je met de ene kant over het raam, totdat het sopt en met de andere kant wis je het droog. Geweldig!
Dat je zo blij kunt worden van schoonmaken.
In 10 minuten (echt niet overdreven) al je ramen schoon.
En nu heb ik dus zo'n ding voor mijn verjaardag gevraagd
Het moet toch niet gekker worden...
Ik had al eens eerdergehoord dat het superspul is.
Dus ik heb de HARAraamwisser van mijn vriendin geleend.
En ik vertel je, ik kampioenhuishoudoen, werd helemaal geil van het resultaat!
Echt zo'n 'Mike it's amazing!!!' resultaat.
Als je dat hebt gezien, wil je nooit meer anders.
Doet een beetje water op de stoffen kant van de wisser, drie druppels van dat spul er op.
Dan aai je met de ene kant over het raam, totdat het sopt en met de andere kant wis je het droog. Geweldig!
Dat je zo blij kunt worden van schoonmaken.
In 10 minuten (echt niet overdreven) al je ramen schoon.
En nu heb ik dus zo'n ding voor mijn verjaardag gevraagd
Het moet toch niet gekker worden...
elyane wijzigde dit bericht op 08-04-2008 22:51
Reden: zpelvautjes
Reden: zpelvautjes
% gewijzigd
dinsdag 8 april 2008 om 21:45
Hihi, mijn schoonmoeder zegt juist; "Kan Mops niet weer eens bij ons komen spelen, de vloer moet weer eens gedweild worden...". Kijk, that's my kind of woman!
Maar een schoon huis is wel fijn. Schoonmaken alleen niet. En soms weegt het niet fijn nou eenmaal zwaarder dan het wel fijn. Ofzo.
Ben zo blij voor Humpie. Duim ook rustig verder nu, ten gunste van een voorspoedig herstel.
Dit wordt trouwens mijn tweede posting in 5 minuten...zou het de goede kant opgaan?????
Maar een schoon huis is wel fijn. Schoonmaken alleen niet. En soms weegt het niet fijn nou eenmaal zwaarder dan het wel fijn. Ofzo.
Ben zo blij voor Humpie. Duim ook rustig verder nu, ten gunste van een voorspoedig herstel.
Dit wordt trouwens mijn tweede posting in 5 minuten...zou het de goede kant opgaan?????
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 8 april 2008 om 21:47
dinsdag 8 april 2008 om 22:03
Yep, HARA is schoonmaaktup.
Zal het dan toch nog gaan gebeuren, dat ik een huishoudwonder wordt?
Wel grappig, mijn vriendin (kraamverpleegkundige) is heel huishoudelijk aangelegd. En toen ik zo enthousiast was, ging ze helemaal los.
Wat ik allemaal ook nog zou kunnen gebruiken.
Toen ging het me wel een een beetje duizelen.
Was al helemaal in shock, dat ik zo genoot van het ramen lappen
Zal het dan toch nog gaan gebeuren, dat ik een huishoudwonder wordt?
Wel grappig, mijn vriendin (kraamverpleegkundige) is heel huishoudelijk aangelegd. En toen ik zo enthousiast was, ging ze helemaal los.
Wat ik allemaal ook nog zou kunnen gebruiken.
Toen ging het me wel een een beetje duizelen.
Was al helemaal in shock, dat ik zo genoot van het ramen lappen
dinsdag 8 april 2008 om 22:43