Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten






Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ow, pass die ranja toch maar door dus. Of willen de dames liever iets sterkers? (Knap Humpie!)
WAUW Bent, wat een opluchting voor je vrienden!

Stap 1 al overwonnen!
Alle reacties Link kopieren
Yeah!



voor humpie
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jippie, wat fijn van Humpie!!! Geweldig nieuws!



Ik heb spiritus in mijn water gedaan en ik heb ook nog een trekker kunnen vinden. Ik ga aan de slag. (Het zal mij benieuwen...)
Alle reacties Link kopieren
succes ermee!!! Ben zó blij!
Da's heel mooi nieuws Bent! Wat zal je in de rats gezeten hebben voor je vrienden vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat stelt écht nix voor! Heb wel strepen, maar het was binnen een kwartier gepiept. Nu wil ik de gordijnen wassen, maar krijg ze er niet af... grrr...

Heel erg, moeder van vriendje Loentje kwam kind op halen en had ook al ramen gelapt vanmiddag... ineens kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel..



Oooh Bentetje, ik kan me zooo goed voorstellen dat je zo blij bent. Dit is echt geweldig nieuws! (Is ook wel eens fijn, dat het gewoon wél goed gaat met een ziek babietje...)
Alle reacties Link kopieren
Lotje: Mag ik bij jou slapen vannacht?

Ik: Nee, dat kan niet, daar slaapt papa al...

Lotje: mag ik dan, als ik later papa ben, naast jou slapen?

Ik: Ja hoor, schat.
Alle reacties Link kopieren
schattig.....

Dat mòet het voorjaar zijn pim, zelfs gordijnen willen wassen!
Alle reacties Link kopieren
Bent, kom op, doen we er gewoon een rondtedansje voor!

(maar dan in zo'n setting dus: )





Pimpel, ik weet niet wáár je last van hebt, maar als jouw huis klaar is en je hebt er nog steeds last van: ik woon in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Wow Bent. Super!
Bentetje, wat fijn!



Pimpel, weet je zeer dat je niet zwanger bent? Ik kreeg toen ook van die rare poetsneigingen
Alle reacties Link kopieren
Hmm... dat zou betekenen dat Pompels knoopje is mislukt, ik denk van niet. Ik zou het niet erg vinden, trouwens.



Mijn schoonmoeder kwam Lientje terugbrengen (die had daar gegeten) dus ik vertelde heul trots dat ik ramen had gezeemd & gordijnen had gewassen, zegt ze: "Kijk van zo'n schoondochter heb ik nou altijd al gedroomd"
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 08 april 2008 @ 19:15:

Bent, kom op, doen we er gewoon een rondtedansje voor!

(maar dan in zo'n setting dus: )





Pimpel, ik weet niet wáár je last van hebt, maar als jouw huis klaar is en je hebt er nog steeds last van: ik woon in Amsterdam.



Als dit soort buien zo sporadisch blijven komen, als ze komen, dan duurt dat nog wel even.



Soms wilde ik dat ik wat meer huishoudenergie had. Het is best fijn als iets schoon of netjes is...

Ik zit al wéken aan te hikken tegen het klerenkasten uitmesten (Lotje en Leentje lopen (liggen) al tijden in te kleine kleren, terwijl de goede maten wel 'ergens' zijn... pfff) maar die energie wil maar niet komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lap ook nooit de ramen, totdat ik in een week tijd, drie mensen superenthousiast hoorde vertellen over HARA.

Ik had al eens eerdergehoord dat het superspul is.

Dus ik heb de HARAraamwisser van mijn vriendin geleend.

En ik vertel je, ik kampioenhuishoudoen, werd helemaal geil van het resultaat!

Echt zo'n 'Mike it's amazing!!!' resultaat.

Als je dat hebt gezien, wil je nooit meer anders.

Doet een beetje water op de stoffen kant van de wisser, drie druppels van dat spul er op.

Dan aai je met de ene kant over het raam, totdat het sopt en met de andere kant wis je het droog. Geweldig!

Dat je zo blij kunt worden van schoonmaken.

In 10 minuten (echt niet overdreven) al je ramen schoon.

En nu heb ik dus zo'n ding voor mijn verjaardag gevraagd

Het moet toch niet gekker worden...
elyane wijzigde dit bericht op 08-04-2008 22:51
Reden: zpelvautjes
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hihi, mijn schoonmoeder zegt juist; "Kan Mops niet weer eens bij ons komen spelen, de vloer moet weer eens gedweild worden...". Kijk, that's my kind of woman!



Maar een schoon huis is wel fijn. Schoonmaken alleen niet. En soms weegt het niet fijn nou eenmaal zwaarder dan het wel fijn. Ofzo.



Ben zo blij voor Humpie. Duim ook rustig verder nu, ten gunste van een voorspoedig herstel.



Dit wordt trouwens mijn tweede posting in 5 minuten...zou het de goede kant opgaan?????
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Kijk, Ely...ik zeg het niet vaak, of eigenlijk nooit, maar dan mag je ook wel bij mij thuis geil worden hoor..



HARA...dat gebruikte mijn moeder vroeger, back in the eighties. Bestaat dat nog? Dat was toch het schoonmaakequivalent van ..kuch.. Tupperdinges?
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Drie postings...jajajajajaja..

Daar zou ik haast geil van worden!

Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ken het niet. Dat pleit voor mij toch?
Alle reacties Link kopieren
Yep, HARA is schoonmaaktup.



Zal het dan toch nog gaan gebeuren, dat ik een huishoudwonder wordt?

Wel grappig, mijn vriendin (kraamverpleegkundige) is heel huishoudelijk aangelegd. En toen ik zo enthousiast was, ging ze helemaal los.

Wat ik allemaal ook nog zou kunnen gebruiken.

Toen ging het me wel een een beetje duizelen.

Was al helemaal in shock, dat ik zo genoot van het ramen lappen
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet je werken toch, Mims?

Ben namelijk in je durrep (CB met Zeefje). Koppie thee, was wel even leuk geweest.

Snel even wat afspreken?
Alle reacties Link kopieren
HARA? Nooit van gehoord.



Maareh... mijn verklaring is zojuist de plee ingedrupt, hoor! (En ook de verklaring van mijn woede-uitbarsting van vannacht, waarbij ik een lamp kapot tegen de muur flikkerde... ) Kortom, ik ben ongesteld....



Morgen is het dus weer over... tóch jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er bijna van af.

Zo vervelend, ik ben helemaal niet meer regelmatig ongesteld en als ik het dan ben, dan ben ik het gelijk anderhalve week

Kutzooi (zowel letterlijk als figuurlijk dus)
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik over een paar weekjes, bij jou de ramen lappen,ter demonstratie

Want ik krijg vast die wisser van Zorro voor mijn verjaardag.

Die is namelijk nogal van de romantische cadeaus.

Heb ook al eens een strijkbout voor kerst gekregen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven