Sperma slikken als man

08-04-2008 21:11 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,

ik fantaseer er regelmatig over om mijn eigen sperma eens te smaken of te kunnen slikken. Ik vind het zo geil als mijn vriendin het doet maar heb mezelf nog nooit zo ver gekregen. Telkens ik klaar kom is de spanning verdwenen en heb ik er geen zin meer in. Vinden jullie dat ik het toch moet proberen, hoe kan ik het het beste doen, in mijn mond mikken of op mijn hand en dan oplikken. Wat lijkt jullie het beste (als ervaren slik-vrouwen :-) )

En vinden jullie het raar dat ik dat wil proberen?

Liefs een man die zich wat raar voelt
Ik zou het in een flesje mikken en met een rietje opzuigen.
Is helemaal niet raar.. zijn genoeg mannen die dat doen hoor..

Enne lijkt me niet echt opwindend om het in je eentje te gaan doen..

Vind het zelf heel geil als een man in mn mond klaarkomt.. en er ook iets uit mn mond loopt, dat de man het dan met zn vinger ook proeft..
mwah, ik slik wel... soms... maar een echte aanrader kan ik het niet noemen...

maar wellicht kun je door wat gymnastische oefeningen jezelf pijpen... zou ook leuk in het topic 'soes size matters' passen. Is er weer een reden waarom size er wel toe zou kunnen doen
haha stew... dat lijkt me dan weer minder opwindend.. ;)
Maar wel praktisch!
jeetje... je kunt wel zien wie er actief zijn op het seksforum....
Gewoon doen.

Vind je het niks dan doe je het niet weer, klaar.
Ik vind je opening wel raar trouwens.

Hallotjes???
Ik vind het nog veel raarder dat TO hier als man een topic opent, maar bij Mode & Beauty als vrouw...
Ontzettend praktisch stew, misschien worden die flesjes wel al verkocht?
Misschien komt hij/zij spuitend klaar?
Hi makeuplover, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat mijn man dat zou doen! Ik vind er zelf namelijk ook al niks aan en doe het ook echt alleen maar om hem te pleasen, heeeeel af en toe.
Kun je je vriendin niet tongzoenen als ze het toch al in haar mond heeft? Als ze daar niet voor in is dan zou ik al liggend op je mond mikken. Je kunt het natuurlijk ook van haar lijf likken.
quote:_Soleil_ schreef op 08 april 2008 @ 21:22:

Ik vind het nog veel raarder dat TO hier als man een topic opent, maar bij Mode & Beauty als vrouw...Dit is idd heel erg raar! En dan heet hij ook nog makeuplover
Hehe soleil, mijn vriendin en ik gebruiken hetzelfde profiel, vandaar :-) Je bent een goede detective
Hallotjes. Ik zeg: "Ieuwk..."
.
jeetje... m'n eigen vingers aflikken.... nog nooit aan gedacht... echt nu pas, nu je dit zegt...

*denkt er eens verder over na*
Haha... heb je dat echt serieus nog nooit gedaan???
Jezus moet je ons daar mee lastig vallen? Of krijg je daar een harde plassert van? Wat een gezeur zeg...doe het of doe het niet. Watje.
quote:makeuplover85 schreef op 08 april 2008 @ 21:25:

Hehe soleil, mijn vriendin en ik gebruiken hetzelfde profiel, vandaar :-) Je bent een goede detectiveAls wij onder het vergrootglas onder je nickname drukken zien we alle topics die je geopend hebt. Niet heel veel werk dus
quote:Iza80 schreef op 08 april 2008 @ 21:36:

Haha... heb je dat echt serieus nog nooit gedaan???ehm nee, ben van groener gras dan je denkt...
Haha wat grappig coldsister, zo kom je inderdaad niet over!
Mooi, dan ga ik dit nu overal enthousiast vertellen om m'n imago op te veizelen....

Waar is het nummer van oma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven