Sperma slikken als man

08-04-2008 21:11 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,

ik fantaseer er regelmatig over om mijn eigen sperma eens te smaken of te kunnen slikken. Ik vind het zo geil als mijn vriendin het doet maar heb mezelf nog nooit zo ver gekregen. Telkens ik klaar kom is de spanning verdwenen en heb ik er geen zin meer in. Vinden jullie dat ik het toch moet proberen, hoe kan ik het het beste doen, in mijn mond mikken of op mijn hand en dan oplikken. Wat lijkt jullie het beste (als ervaren slik-vrouwen :-) )

En vinden jullie het raar dat ik dat wil proberen?

Liefs een man die zich wat raar voelt
@MoodyMissy

Dat heb ik ook besefd. Ik heb mijn best gedaan om een zo betrouwbaar iemand te vinden. Maar ik weet dat er risico's zijn. Zoals ik al schreef laat ik nu niet meer in mijn mond spuiten, dat heb ik ervaren en is niet meer aan de orde.

Aan de andere kant, het hele leven is een risico.
Aan de andere kant, het hele leven is een risico.

Tja, voor jezelf moet je het zelf weten, maar ik denk dat je vrouw het daar niet mee eens is, als jij besmet bent, wordt zij ook besmet...
quote:oviedo schreef op 09 december 2012 @ 16:30:

Probleem is echter dat ik wel genoot van die kick. Wat onschuldig begon is uitgelopen op zo nu en dan een avontuurtje met een man.

Ik zou goed nadenken over waar je aan begint. Ik kan de lust af en toe niet onderdrukken. Hilarisch, kosten nog moeite worden gespaard... Blijkt sperma een soort coke, je wilt er steeds meer van en kunt uiteindelijk niet zonder. Oppassen dames! Voor je het weet spreek je op straathoeken af me anonieme mannen om ze leeg te zuigen.
Dat is helemaal niet raar @makeuplover, denk dat het normaal is dat je jouw eigen sperma wilt proeven. Ik zou ook zeggen, snowballing: begin eens met proeven bij jouw vriendin, geef mekaar een tongzoen nadat je in haar mond bent klaargekomen (dan moet ze het natuurlijk niet afslikken ;) )
eely.nl
ik heb net weer een lading van me eigen geslikt het is zalig in je gezicht en mond mmmmmmmmmm.
quote:keesiehotpants schreef op 18 december 2012 @ 10:08:

ik heb net weer een lading van me eigen geslikt het is zalig in je gezicht en mond mmmmmmmmmm.HATSEFLATSE!!!
ik doe dat ook vaak ik vind het heerlijk om te doen.de eerste keren viel het tegen maar hoe mer ik dat deed hoe beter het werd.scheelt ook veel wat je eet en drinkt bv.
Eet je ook je eigen snot?
gatverdamme!!

zo niet geil je eigen stuff te eten :/
Ik zie niets verkeerd in eigen sperma opeten, maar ik ben het met MoodyMissy eens, dat vreemd sperma opeten riskant is.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven