Sperma slikken als man

08-04-2008 21:11 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,

ik fantaseer er regelmatig over om mijn eigen sperma eens te smaken of te kunnen slikken. Ik vind het zo geil als mijn vriendin het doet maar heb mezelf nog nooit zo ver gekregen. Telkens ik klaar kom is de spanning verdwenen en heb ik er geen zin meer in. Vinden jullie dat ik het toch moet proberen, hoe kan ik het het beste doen, in mijn mond mikken of op mijn hand en dan oplikken. Wat lijkt jullie het beste (als ervaren slik-vrouwen :-) )

En vinden jullie het raar dat ik dat wil proberen?

Liefs een man die zich wat raar voelt
Mijn vriend vindt het helemaal geen probleem om mij te zoenen nadat hij is klaargekomen in mijn mond.
quote:soleil11 schreef op 09 april 2008 @ 11:08:

Mijn vriend vindt het helemaal geen probleem om mij te zoenen nadat hij is klaargekomen in mijn mond..

Maar heb jij het dan al doorgeslikt?
maar Cippie ook al had zij doorgeslikt de smaak blijft...

ik denk trouwens dat TO al lang pleite is en dat ie de antwoorden al lang wist voordat ie de vraag stelde
@ Buster Toch zit er wel een verschil tussen zoenen met een mond vol sperma of zoenen terwijl je nog een beetje sperma proeft.
ja je hebt wel gelijk Cippie hoor... ik heb nog nooit een mond VOL met sperma gezoend trouwens.. dus zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van LOL
als ik mag kiezen laat mij dan maar met iemand met een mond vol champagne zoenen...

Ik vind het wel bijzonder te lezen dat sommige mannen hun eigen sperma nog nooit hebben geproefd... ik vind niet vies, maar zou er ook geen bakje vol van voor mijn neus hoeven te hebben als toetje
Misschien beter eerst "leren" hoe je je moet schminken

(cfr. beauty-pijler)

Het heeft bijvoorbeeld geen zin om eerst je lippen te stiften en dan ... whatever.
Vond dat ik zelf ook maar eens moest weten hoe het smaakt om mijn zaak te laten doorslikken, dus inderdaad geproefd... Zoenen na het pijpen en doorslikken en dus de smaak nog een beetje meekrijgen hoort er wat mij betreft gewoon bij. Maar heb net als Gizzy geen behoefte aan een bakje vol.....
quote:cippie1976 schreef op 09 april 2008 @ 11:14:

[...]

.

Maar heb jij het dan al doorgeslikt?Ik heb het inderdaad dan al doorgeslikt, maar de smaak zit dan toch nog in mijn mond hoor.
ik bedoelde natuurlijk zaad, en niet zaak.....
@Geve: Ja, zo ken ik er ook nog 'n paar...

Enfin: Rouke heeft dus meerdere keren z'n eigen spul geproefd, en vond het 3 maal meevallen/oke en 4 maal niet echt "fris"
Ik proef wel eens mijn eigen sperma (zoetig) en vind dat normaal. Door tongzoenen na in de mond te zijn klaargekomen of door te gaan beffen na het klaarkomen in mijn partner, vermengd met haar sappen.
quote:makeuplover85 schreef op 08 april 2008 @ 21:25:

Hehe soleil, mijn vriendin en ik gebruiken hetzelfde profiel, vandaar :-) Je bent een goede detective

Ik ben vast mosterd, maar je vriendin leest dit topic vanzelf (ze heeft het immers half half zelf getikt). Dan merk je haar reactie daar wel op.

Daarnaast gaat het er niet om wat de rest van de wereld vindt, maar of jullie hier wat mee kunnen samen.
quote:rouke schreef op 10 april 2008 @ 01:05:

Enfin :Rouke heeft dus meerdere keren z'n eigen spul geproefd, en vond het 3 maal meevallen/oke en 4 maal niet echt "fris" Tja, als het fris zou zijn zou het wel in tube te verkijgen zijn in het tandpasta rek
tandpasta met opschrift: slik vooral door ;)
Ik vind het echt niet lekker om te slikken.... Mijn vriend vindt dat geen probleem. Hij heeft er overigens ook totaal geen behoefte aan om het zelf te proeven... dat ik het al niet lekker vindt, is voor hem genoeg :P
In Zeeland ligt Yerseke, het mekka van de Zeeuwse mosselen en oesters. De Oosterschelde is een paradijs voor schelpdierfanaten: hoe dichter bij de bron, hoe lekkerder en verser de mosselpotten pruttelen.

Nederlandse Spermazooi : Gegratineerde oesters met grijze garnaaltjes in Hollandaise saus

Ingrediënten (voor zes personen):

(ingrediënten x2 als je 2 oesters p.p. wil serveren)

6 oesters (creuse)

200 gram grijze garnalen

enkele winterwortelen

2 stuks prei

1 kilo ajuin

300 gram Boerenkaas (koeienkaas)

2 dl. sperma (de bittere variant)

50 gram Zeeuwse roomboter (een half pond is ruim voldoende)

2 eierdooiers

citroen

zout /peper

1 deciliter droge witte wijn

witte peperkorrels

verse dragon

Bereiding:

Snijd een dunne julienne van de prei, ui en de wortel en blancheer deze

beetgaar in water met zout.

Open de oesters en verzamel ze - met het vocht - in een steelpannetje. Hou de schelpen bij en reinig ze.

Plet enkele peperkorrels. Verhit de wijn met de geplette peperkorrels en laat iets inkoken. Zeef de peperkorrels er uit.

Klop de sperma op tot hij stevig is. En splits het eigeel van het eiwit.

De Hollandaise saus maak je best in een bain marie. Klop twee eierdooiers los met een garde en voeg al kloppend de perenwijn toe in de bain marie.

Klaar wat boter en voeg deze, voorzichtig doserend, toe aan het eierschuim.

Voeg een kleine hoeveelheid van het oestervocht en wat geslagen room bij de massa en breng op smaak met citroensap.

Verwarm de oesters in het resterende vocht.

Verwarm de groentejulienne in een klontje boter, voeg een paar blaadjes verse dragon toe.

Drapeer bedjes van groen en oranje op de lege oesterschelpen. Plaats daarop een warme oester, omring met wat garnalen en nappeer de Hollandse saus erover. Bestrooi tot slot nog licht met geschaafde oude boerenkaas en gratineer gedurende enkele minuten in de oven.
Voor de volledigheid:

The quest for sweet semen

By Hank Hyena

"You've got funky-tasting spunk," Samantha tells her bitter paramour ...

Voor het volledige artikel zie:

http://archive.salon.com/...21/hyena_essay/index.html
quote:MandeMan schreef op 11 april 2008 @ 00:50:

Nederlandse Spermazooi : Gegratineerde oesters met grijze garnaaltjes in Hollandaise saus

Ingrediënten (voor zes personen):

(ingrediënten x2 als je 2 oesters p.p. wil serveren)

6 oesters (creuse)

200 gram grijze garnalen

enkele winterwortelen

2 stuks prei

1 kilo ajuin

300 gram Boerenkaas (koeienkaas)

2 dl. sperma (de bittere variant)

50 gram Zeeuwse roomboter (een half pond is ruim voldoende)

2 eierdooiers

citroen

zout /peper

1 deciliter droge witte wijn

witte peperkorrels

verse dragon

Bereiding:

Snijd een dunne julienne van de prei, ui en de wortel en blancheer deze

beetgaar in water met zout.

Open de oesters en verzamel ze - met het vocht - in een steelpannetje. Hou de schelpen bij en reinig ze.

Plet enkele peperkorrels. Verhit de wijn met de geplette peperkorrels en laat iets inkoken. Zeef de peperkorrels er uit.

Klop de sperma op tot hij stevig is. En splits het eigeel van het eiwit.

De Hollandaise saus maak je best in een bain marie. Klop twee eierdooiers los met een garde en voeg al kloppend de perenwijn toe in de bain marie.

Klaar wat boter en voeg deze, voorzichtig doserend, toe aan het eierschuim.

Voeg een kleine hoeveelheid van het oestervocht en wat geslagen room bij de massa en breng op smaak met citroensap.

Verwarm de oesters in het resterende vocht.

Verwarm de groentejulienne in een klontje boter, voeg een paar blaadjes verse dragon toe.

Drapeer bedjes van groen en oranje op de lege oesterschelpen. Plaats daarop een warme oester, omring met wat garnalen en nappeer de Hollandse saus erover. Bestrooi tot slot nog licht met geschaafde oude boerenkaas en gratineer gedurende enkele minuten in de oven.

Gatverdamme! 2 dl sperma? Voor je dat bij elkaar geschoten hebt ben je wel enkele dagen bezig zeg. Tegen die tijd zijn de oesters gereïncarneerd tot bromvliegen of je verzameling kwakkies probeert kruipend te ontsnappen!

Verder zie ik in dit recept niet wat er met het sperma moet gebeuren nadat het is opgeklopt, tenzij dit daarna cryptisch wordt omschreven als perenwijn, want deze komt dan weer niet in de ingrediëntenlijst voor.

Maar al bij al lijkt het wel te vreten...
Ik begrijp niet waar je mee zit - als je erover fantaseert dan doe je het toch gewoon?!

Kun je ook samen met je partner doen ... dat zij een deel van het sperma in haar mond met je deelt ... heel gezellig.
@Geve :denk eerlijk gezegd dat 't 'n verkapte en verlate 1 april grap is, er zijn niet veel mannen díe p/d 2/3 cola blikje spuiten nl.

Het recept is overigens niet bepaald bevoorderlijk voor de smaak, 'n fruitmix incl. wat fruitsappen met zoete smaak; banaan, ananas, aardbeien, kiwi, mango e.d hebben 'n veel "lekkerder" effect.

Bovendien is zijn die producten ook prettiger om naar te kijken dan "hollandaise saus" en oesters..

Heb jammergenoeg alleen geen "behoefte" aan veel fruit @the moment..
Als mijn man in mijn mond klaarkomt, zoenen we ermee, maar het slikken laat hij voor mij over, zelf wilt hij niet slikken...
Voor de TO heb ik nog wel een leuke tip. Ik zal even een topic "uppen".
Ik heb gister sex gehad met mijn sv en die spoot zijn zaad over mijn borsten en heeft het daarna zelf lekker opgelikt.Heerlijk ook om te zien hoe hij dat deed.
dat niemand ziet dat dit een hartstikke nep-topic is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven