Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
maandag 16 juli 2012 om 16:40
quote:seara schreef op 16 juli 2012 @ 16:30:
bammetjebamie: Heb je een e-mail adres waarop ik je kan mailen over de kleding?
cathelyne: de haarverf heb ik nog! Wat is je emailadres?
Cathelyne1979@hotmail.com
(dezelfde als waar jij als het goed is een paar of meer schoenen van gaat krijgen LOL)
bammetjebamie: Heb je een e-mail adres waarop ik je kan mailen over de kleding?
cathelyne: de haarverf heb ik nog! Wat is je emailadres?
Cathelyne1979@hotmail.com
(dezelfde als waar jij als het goed is een paar of meer schoenen van gaat krijgen LOL)
maandag 16 juli 2012 om 16:42
Korte snelcursus voor Chocolover:
Ik = altijd zonder T
Hij (zij, Pim etc) = altijd met een T, dus plak hem er gewoon maar aan in de Hij-vorm!
Bij je, jij etc is het soms nog wel eens anders, dit kan je dan controleren door het werkwoord ‘lopen’ in plaats van het woord te zetten.
(bv. Jij wordT alweer 40 jaar, want jij loopT alweer 40 jaar)
Omdat ik zelf druk ben met 3(!!!!!) scripties, heb ik geen tijd om je verder te helpen, maar deze regels hebben mij nog nooit in de steek gelaten!! Succes!
Ik = altijd zonder T
Hij (zij, Pim etc) = altijd met een T, dus plak hem er gewoon maar aan in de Hij-vorm!
Bij je, jij etc is het soms nog wel eens anders, dit kan je dan controleren door het werkwoord ‘lopen’ in plaats van het woord te zetten.
Omdat ik zelf druk ben met 3(!!!!!) scripties, heb ik geen tijd om je verder te helpen, maar deze regels hebben mij nog nooit in de steek gelaten!! Succes!
maandag 16 juli 2012 om 16:42
Ik zie dat mijn kleding erg gewild is
Ik ga morgen beginnen met kast uitmesten en foto's maken dus ik heb nu nog weinig te mailen.
Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.
Ik ga morgen beginnen met kast uitmesten en foto's maken dus ik heb nu nog weinig te mailen.
Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.
maandag 16 juli 2012 om 16:47
Wat een leuk topic!
Ik zal mijn boekenkast en huis nog eens goed doorlopen. Voor nu heb ik in elk geval liggen:
Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.
Ik zal mijn boekenkast en huis nog eens goed doorlopen. Voor nu heb ik in elk geval liggen:
Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.
maandag 16 juli 2012 om 16:49
quote:bammetjebamie schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:
Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.Mail!
Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.Mail!
maandag 16 juli 2012 om 16:50
quote:Blubblub00 schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:
Hi Zonnetje,
Als je hem wilt, is ie van jou....
Heb je een e-mailadres waar ik de bon naartoe kan mailen?
Ik zal hem dan vanavond gelijk naar je mailen.
Super, zonviva2@hotmail.nl
Is er iets waar jij naar op zoek bent ?
Hi Zonnetje,
Als je hem wilt, is ie van jou....
Heb je een e-mailadres waar ik de bon naartoe kan mailen?
Ik zal hem dan vanavond gelijk naar je mailen.
Super, zonviva2@hotmail.nl
Is er iets waar jij naar op zoek bent ?
maandag 16 juli 2012 om 16:50
maandag 16 juli 2012 om 16:54
quote:bartjes schreef op 16 juli 2012 @ 10:56:
Dames, ik had het al gepost; iemand belangstelling voor meisjeskleding? Maat 146 tot 158. Ik wil het best uitgebreid omschrijven, maar wil eerst weten of er belangstelling voor is.
Heel veel belangstelling in meisjeskleding, maar dan voor maat 80-86-92
Jouw maat komt vast ook ooit van pas maar om dat nu al aan te gaan schaffen
Dames, ik had het al gepost; iemand belangstelling voor meisjeskleding? Maat 146 tot 158. Ik wil het best uitgebreid omschrijven, maar wil eerst weten of er belangstelling voor is.
Heel veel belangstelling in meisjeskleding, maar dan voor maat 80-86-92
Jouw maat komt vast ook ooit van pas maar om dat nu al aan te gaan schaffen
maandag 16 juli 2012 om 16:59
maandag 16 juli 2012 om 17:01
quote:gaby030 schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:
Ik = altijd zonder T
Nog korter:
werkwoorden: ik ervoor of jij er achter, is zonder T
Ik = altijd zonder T
Nog korter:
werkwoorden: ik ervoor of jij er achter, is zonder T
maandag 16 juli 2012 om 17:10
maandag 16 juli 2012 om 17:33
maandag 16 juli 2012 om 17:41
Hooooooi
Ik ben er weer en heb nog in de aanbieding;
- een tondeuse van Philips, hooguit drie keer gebruikt
- pakje middenblonde haarverf van L'Oreal
- en wat had ik nou nog in de aanbieding.... Er moeten nog dingen zijn hoor, haha, maar wat was het nu....
Zodra ik weer wat bedenk zet ik het hier op
Ik ben er weer en heb nog in de aanbieding;
- een tondeuse van Philips, hooguit drie keer gebruikt
- pakje middenblonde haarverf van L'Oreal
- en wat had ik nou nog in de aanbieding.... Er moeten nog dingen zijn hoor, haha, maar wat was het nu....
Zodra ik weer wat bedenk zet ik het hier op
668, the neighbour of the Beast
maandag 16 juli 2012 om 18:02
quote:Dayspring schreef op 16 juli 2012 @ 16:47:
Wat een leuk topic!
Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com
Wat een leuk topic!
Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com
maandag 16 juli 2012 om 18:09
quote:schaduwlicht schreef op 16 juli 2012 @ 18:02:
[...]
Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com Ik heb je gemaild!
[...]
Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com Ik heb je gemaild!