Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
maandag 16 juli 2012 om 10:01
Die regenfoto is niet van mezelf hoor.
En ik heb gewoon zo'n simpel cameraatje, bij mij geen ingewikkelde toestanden om foto's te maken. Daar heb ik geen zin in. Het is bij mij kijken en klikken, heel intuïtief zeg ik dan, haha.
Ikbenik, leuk om 'the making of' te zien! En héél gaaf, die vleugels. Ik zou bijna een elfje willen gaan maken als ik dat zie.
En ik heb gewoon zo'n simpel cameraatje, bij mij geen ingewikkelde toestanden om foto's te maken. Daar heb ik geen zin in. Het is bij mij kijken en klikken, heel intuïtief zeg ik dan, haha.
Ikbenik, leuk om 'the making of' te zien! En héél gaaf, die vleugels. Ik zou bijna een elfje willen gaan maken als ik dat zie.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 16 juli 2012 om 11:07
Leuk die elfjes, IkbenIk! En elmervrouw en lautjej, zelfde verhaal (ik verval altijd in herhaling als ik mensen complimenten geef maar ik meen het dus wel.
Een foto van mijn nieuwe pop volgt nog, ze groeit snel maar zeker.
Ik heb maar eens een lijst gemaakt met alle dingen die ik moet doen deze week en die kan ik mooi gaan afwerken. Allemaal van die kleine klusjes die er anders bij inschieten (agenda kopen, nieuwe pinpas activeren, naar de tandarts, dat soort gedoe). Eigenlijk komt het me wel goed uit dat ik niet meer werk. Best sneu, ik blijf maar achtervolgd worden door de gedachte dat ik lui en verwend ben omdat ik mijn baan niet heb volgehouden. Aan de andere kant: een week geleden was ik nog in paniek omdat ik geen huis had, nu is het contract naar me onderweg.
Een foto van mijn nieuwe pop volgt nog, ze groeit snel maar zeker.
Ik heb maar eens een lijst gemaakt met alle dingen die ik moet doen deze week en die kan ik mooi gaan afwerken. Allemaal van die kleine klusjes die er anders bij inschieten (agenda kopen, nieuwe pinpas activeren, naar de tandarts, dat soort gedoe). Eigenlijk komt het me wel goed uit dat ik niet meer werk. Best sneu, ik blijf maar achtervolgd worden door de gedachte dat ik lui en verwend ben omdat ik mijn baan niet heb volgehouden. Aan de andere kant: een week geleden was ik nog in paniek omdat ik geen huis had, nu is het contract naar me onderweg.
maandag 16 juli 2012 om 11:23
Bedankt voor de knutselinspiratie!
Ik heb de hele kast vol liggen met spullen om kaarten en scrapbooks te maken. De laatste tijd/jaren amper aangeraakt en door het lezen van jullie topic heb ik eindelijk weer de knutselkriebels! Ik moest er even aan herinnerd worden dat knutselen echt ontspannend werkt. De eerste kaart is inmiddels af!
Ik zal binnenkort een foto plaatsen.
Ik heb de hele kast vol liggen met spullen om kaarten en scrapbooks te maken. De laatste tijd/jaren amper aangeraakt en door het lezen van jullie topic heb ik eindelijk weer de knutselkriebels! Ik moest er even aan herinnerd worden dat knutselen echt ontspannend werkt. De eerste kaart is inmiddels af!
Ik zal binnenkort een foto plaatsen.
maandag 16 juli 2012 om 11:55
Deegje en Houston: welkom.
Ikbenik: wat een ingenieuze vondst om zo vleugels te maken. Ik vind ze beiden erg leuk, al vind ik de rode het gaafst. De verhoudingen van de lijfjes zijn goed, knap!
Ik ben al een beetje aan het inpakken voor de vakantie (wij vertrekken zaterdag, maar ik begin graag op tijd). Nu is de vraag: welke knutselspullen neem ik mee???
Ikbenik: wat een ingenieuze vondst om zo vleugels te maken. Ik vind ze beiden erg leuk, al vind ik de rode het gaafst. De verhoudingen van de lijfjes zijn goed, knap!
Ik ben al een beetje aan het inpakken voor de vakantie (wij vertrekken zaterdag, maar ik begin graag op tijd). Nu is de vraag: welke knutselspullen neem ik mee???
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 16 juli 2012 om 16:44
Akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee... de breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes.
(maarre... ik kan heulemaal niet breien!!)
Wat een ***weer is het. Ben net toch maar even wat boodschappen wezen doen, met kind op de fiets, door de stromende regen... Gelukkig is kind op het moment een Ninja, en kunnen die erg goed tegen de regen, dus van die kant geen gezeur. En de biebboeken voor de vakantie zijn in ieder geval binnen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 16 juli 2012 om 17:38
quote:Akakia schreef op 16 juli 2012 @ 16:44:
Ben net toch maar even wat boodschappen wezen doen, met kind op de fiets, door de stromende regen... Gelukkig is kind op het moment een Ninja, en kunnen die erg goed tegen de regen, dus van die kant geen gezeur. En de biebboeken voor de vakantie zijn in ieder geval binnen!. ...En natgeregend...(?)
Hoi, welkom terug Marels
Ben net toch maar even wat boodschappen wezen doen, met kind op de fiets, door de stromende regen... Gelukkig is kind op het moment een Ninja, en kunnen die erg goed tegen de regen, dus van die kant geen gezeur. En de biebboeken voor de vakantie zijn in ieder geval binnen!. ...En natgeregend...(?)
Hoi, welkom terug Marels
maandag 16 juli 2012 om 17:38
Die breitas kan je natuurlijk gebruiken om alle andere knutselspullen in te vervoeren Akakia.
Tante-akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee...... breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes en papier.
welkom thuis Marels. Heb je het naar je zin gehad?? Veel inspiratie opgedaan?
Tante-akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee...... breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes en papier.
welkom thuis Marels. Heb je het naar je zin gehad?? Veel inspiratie opgedaan?
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 16 juli 2012 om 17:53
maandag 16 juli 2012 om 18:55
Dat krijg je met de regen roffelend op je dak: opeens heb je een pop geknutseld (bijna dan):
Ze moet alleen nog een kapsel dus. En een verzameling kleertjes, maar daar begin ik later wel aan. Wat voor haarkleur zou haar mooi staan? Ik twijfel tussen zwart, rood, bruin en knalroze (het wordt een punk/goth achtig figuurtje).
O, en tante-akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee...... breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes en papier en haar laptop met viva-knutsel-forum en een heleboel nog te schilderen games workshop poppetjes.
Hoe was Disney Marels?
Ze moet alleen nog een kapsel dus. En een verzameling kleertjes, maar daar begin ik later wel aan. Wat voor haarkleur zou haar mooi staan? Ik twijfel tussen zwart, rood, bruin en knalroze (het wordt een punk/goth achtig figuurtje).
O, en tante-akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee...... breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes en papier en haar laptop met viva-knutsel-forum en een heleboel nog te schilderen games workshop poppetjes.
Hoe was Disney Marels?
maandag 16 juli 2012 om 19:36
O, en tante-akakia-gaat-op-reis-en-neemt-meeeee...... breitas, verf, een schaar en een kwast en kraaltjes en papier en haar laptop met viva-knutsel-forum en een heleboel nog te schilderen games workshop poppetjes-biebboeken...
Liq, ik ga voor paarse haren. (geen idee waarom).
goed weer om te poetsen/muts voor mezelf te maken/forummen.
foto van mini-muts komt vanavond.
Liq, ik ga voor paarse haren. (geen idee waarom).
goed weer om te poetsen/muts voor mezelf te maken/forummen.
foto van mini-muts komt vanavond.
maandag 16 juli 2012 om 19:44
Fimo, speksteen, borduren. Vind het maar lastig. Die fimo van Marels vind ik geweldig, speksteen heb ik ervaring mee, maar borduurwerk heb ik nog liggen van vroeger. Denk dat ik daar toch maar mee begin. Financieel-technisch het handigst. Heb er al foto's van gemaakt en probeer deze nu te uploaden.
Waar zit de any-key?