nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hè! Vind het ook echt zo'n film die je vaker kunt kijken.

Ik ben toch nog even wezen lopen vanavond. Niet zo ver, maar wel sneller dan normaal. En nu vroeg naar bed! Trusten.....
Vervelend dat theezoon nog steeds niet helemaal ok is! En wat lief dat je bij ze gaat liggen. Niets zo fijn als je mama als je je niet lekker voelt/bang bent/niet kan slapen.

Kom net terug van een weekendje bij mn moeder en ik vind dat nog steeds heerlijk! Nu lekker mn eigen mandje in. Lief is er niet, dus nachtje alleen met de twee haarballen

Truste!
zoon is weer beter, maar nog compleet uit ritme, gaan we vandaag toch echt proberen om te buigen naar normaal. Hopelijk gaat zijn eerste groentehap straks helpen. We geven nu al 2 weken fruit zonder problemen. Eind middag komt daar nu groente bij.Twijfel nog tussen wortel of bloemkool (vers, potjesvoer kan altijd nog als dat nodig is).

@Oetl, hoe is het met je zoon? Al weer wat beter??

Vroeger als ik ziek was, of een van de anderen dan liet mijn moeder het toe dat je bij haar kwam liggen, tot ergernis van mijn vader als hij wakker werd van de kou als zijn deel van het dekbed te klein werd.
bleeeeggg ik moet werken tot half 4, stomme saaie vakantie periode. ik verveel me best wel.....
Vervelen op je werk is nooit leuk en zoooo nutteloos!!

Hier een productieve dag; heb de boodschappen al gedaan, afwas is klaar, zoon ligt lekker te slapen. Nu even lekker tijd voor mezelf en de IPad ben er helemaal blij mee!!

Zoon gaat straks bloemkool krijgen, ben benieuwd hoe hij dat vindt. En dan is het besef er weer dat het kleine mannetje al zo groot aan het worden is.
Spannend, eerste groente. Kan me niet voorstellen hoe dat is.. Eerste keer groente, allemaal nieuwe smaken om aan te wennen Benieuwd hoe t gaat!

Vanochtend gewerkt, redelijk nuttig gevoel. Nu even lunch en zo sporten en een cadeautje kopen (als dat lukt). Vanavond verjaardag.

Baal zo van de regen... Het is juli
@ ik, dankjewel voor je tip! Moest ook nog een cadeautje kopen voor als zaterdag, dan ook een verjaardag.

Regen in juli is net zoiets als sneeuw met Pasen, ook nutteloos. Ik ga even niet nutteloos aalrdappels schillen, moet ook gebeuren. De boontjes heb ik al klaar. Bloemkool kan ik ook al stukje doen voor zoon.

Heb vooral zin in de zalm ... Hmmmm hou van vis eten. Jullie ook?
aaaah joh kk, no worries... het is sinds vorige week een beetje rotweer. een paar weken is nog niet een hele zomer mijns inziens...

nutteloos: ik denk dat ik maar es in bad ga...
Oooo, Intouchables! Heb ik ook al twee keer in de bios gezien! Wil hem best nog een keertje zien... Beste film tot nu toe vind ik.

Hier nog steeds druk druk druk... Niet normaal meer. Daarom ook geen tijd om nutteloos te zijn... Ben blijkbaar gewoon heel nuttig. O ja, ben inmiddels wel al 2,7 kg kwijt.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Soezie, wat goed! Wat fijn dat je pogingen beloond worden.

Ik moet heel erg nodig het fornuis schoonmaken. Ik heb een muisvriendelijke muizenval neergezet, maar ze trappen er nog niet in...

MDF, een kleine waarschuwing: Volgens mijn zus gingen de luiers pas stinken toen de kleintjes echt eten kregen ipv melk.

Ik ben mijn huis langzaam, maar zeker aan het opruimen, zodat het hier schoon en ruim is als ik op vakantie ga :-)
Bloemkool was geen succes. Zoon trok hele scala aan protestgeluiden open. Hij heeft wel een paar hapjes geproefd. Het hoeft ook echt niet in 1 x te lukken. Morgen en woensdag krijgt hij gewoon weer bloemkool. Staat al klaar voor hem

@ soezie, goed van je !! hoeveel wil je nog afvallen? Wat doe je er voor? Of wat laat je staan?

Zelf ben ik aan het minderen met snoepen tussendoor en dat gaat best redelijk. Ik zit nu weer onder het gewicht van voor de zwangerschap, wil nog 6 kg kwijt, maar dat heeft geen haast, mag vanwege de BV niet actief lijnen.

Even een overwinning met jullie delen; vanavond ging zoon in 1x slapen, hij was echt wel moe van de hele dag. Voelt gewoon stuk prettiger dan de strijd van gisteren.
@ Isa, thanx voor de waarschuwing! Ben echter wel wat gewend. Heb ooit stages in de zorg gedaan. Heb heel wat luiers verschoond, niet alleen bij kinderen... En ze zeggen dat je het van je eigen kinderen wel kan verdragen.
Theezoon had zesde ziekte weten we inmiddels. Vandaag was hij nog een dagje thuis, heeft heel veel geslapen. Morgen weer naar de kov....

Zit naar Hotter than my daughter tr kijken en de moeder reageert heel lief. Heerlijk slecht programma!
Oetl, wat is 'zesde ziekte'? Klinkt wel heel vervelend. Gelukkig gaat het nu weer wat beter...

Ik heb mijn keuken schoongemaakt. Niet een beetje, maar echt geboend. Hopelijk gaat de muis vanavond de muizenval bekijken...
?? Isa jij zou toch op vakantie zijn??

MDF: ben het helemaal met je zoon eens, bloemkool, bleeeeeeegghhh..... (en dat zegt wat, ik lust erg veel...)

goeiemorgen trouwens.

voor de vierdaagse-lopers: jullie komen bijna door mijn achtertuin dus de koffie staat klaar...
Vrijdag! Vrijdag rij ik weg. Nog een paar daagjes hier zaken afronden en koffer pakken ("Ik ga op reis en ik neem mee...ZWEMSPUL")

Intussen is het weer bevestigd dat ik allergisch ben voor lelies. Wat een beetje sneu was, want mijn liefje had lelies voor mij gekocht. Maar die moeten nu voor straf buiten bloeien. Ik hou erg van lelies, ik vind ze mooi en lekker ruiken. Het is net als met katten: Ik kan ze alleen buiten of bij anderen bewonderen...
Wat gebeurt er dan als je lelies in huis hebt?

Bloemkool is inderdaad een straf. Wortels vinden veel kinderen wel lekker, want dat smaakt een beetje zoet. Courgette deed het hier ook altijd goed.

Zesde ziekte is een kinderziekte. Eerst paar dagen hoge koorts en daarna uitslag. Er is ook een vijfde ziekte, maar waar nummer 1 t/m 4

zijn gebleven...... Geen idee!

Zo pakkie aan doen om te gaan hardlopen met theeman.

* probeert opmerking van Isa over muizen vakkundig te negeren wegens grote muizenvrees*
courgette ben ik ook niet zo gek op...

hahaha bang voor muizen, die beesten zijn waarschijnlijk

banger voor mensen...

ik heb mn hele leven al katten en zoveel muizen gezien (dead or alive ) dat ik daar nou niet bepaald bang voor ben.

al vind ik een levende muis in huis ook niet echt feest, maar aangezien ik nog steeds katjes heb heb ik dat probleem niet.

heb wel een leenkat: 5 Euro per uur

nog meer nutteloos: mijn wasmachine maakt een raar geluid, maar hij doet het wel. nee ik ga *!@#**#&* niet weer een monteur bellen...
Bloemkool is echt wel lekker. Morgen nog eens proberen, vandaag ging al veel beter. Donderdag gaan we worteltjes proberen. Denk ook dat het zoon tegen was gevallen gisteren, omdat hij was dacht banaan te krijgen.

Nutteloos: op werk zijn domme fouten gemaakt, waardoor ik het enorm druk heb, hoef me iig niet te vervelen.
Heel lief van je MP, een leenkat, maar dat doe ik toch maar niet. Theeman wil graag weer een kat in huis en ik probeer dat even uit te stellen dat theezoon niet meer dagelijks over de vloer rollebolt. Ik ben nl niet zo huishoudelijk aangelegd dus kat = haren op de vloer.

Voor 5 euro per uur vind ik het trouwens meer een huurkat dan een leenkat. Is dat met meegeleverde brokjes?

En MDF: Nietes! Bloemkool is niet lekker. En ik zeg altijd 1x meer nietes dan jij welles en dus heb ik gelijk.

Omg: hebben net twee buurtkatten ruzie. Klinkt een beetje eng....
Heb ik hier destijds verteld dat ik een kat in de motor van mijn auto had vastzitten? Ik heb nog steeds een trauma als ik nu een kat hoor janken.....
ja dat had je verteld dacht ik, die kittens toch?

ja het is idd. meer een huurkat, maar wel een goede

en goedkoop is duurkoop zeg ik altijd maar

(geen idee waar dat op slaat, maar het is tenslotte een nutteloos topic.....)

ik ben vrij en uiteraard al op. ff wat lichts gegeten, ik trek zo mijn hardloopspullen maar weer eens aan (was al een tijdje geleden)

vanmiddag gaan we waarschijnlijk even richting onze buurstad om ff naar de vierdaagse te kijken. geen idee waar daar het nut van is, maar het is in ieder geval gezellig... (en ff Harm Edens spotten, hihihi)
Bloemkool is wel lekker. Echt wel van wel!

Muis laat zich nog niet in de val lokken. Misschien helpt het niet dat we vannacht weer vergeten waren de koekenpan om te spoelen en dat daar het eten meer voor het grijpen ligt dan in een val. Muis is niet bang voor mij. Hij gaat vrolijk op het aanrecht zitten kijken of ik nou wel of niet die keuken in kom lopen.

Van lelies krijg ik het benauwd, een loopneus en traanogen. Net als van katten. En lelies ruiken lekkerder dan katten, maar die kan je niet aaien. Misschien moet ik lelies en een huurkat in huis nemen, en heffen de allergieën elkaar op.

De Grote Schoonmaak schiet op. Vandaag staat de badkamer op het programma. Ik ben nog niet begonnen.
Isa ik heb (voor de grap, ben vrij schoon van mezelf) het boek

van die dames van hoe schoon is jouw huis voor mn verjaardag gehad, wil je hem lenen ?

vierdaagse was erg leuk, Harm nog even gespot

(hij werkt ook bij de televisieomroep van Gelderland)

en ff vergeten dat het roze woensdag was, ze deelden roze lintjes en bloemenkettingen en petjes uit, hihihi.

nu koppijn en moe, denk dat ik straks maar weer in bad duik.....
De meeste stemmen gelden, oetl, want Isa vindt bloemkool ook lekker.

Vandaag was bijgewerkt, boodschapje gedaan, met zoon gespeeld, zoon veel gevoed ( hij had echt een hongerdag) heeft veel en vaker dan normaal gegeten. Bloemkool was geen succes, morgen doen we wortel, vandaag al gemaakt, omdat morgenavond een drukke avond is.

Muis in je keuken lijkt me echt horror, MP. Ik gruwel al bij een muis in de tuin of schuur zoals afgelopen winter. Uiteindelijk heeft man er met de val 2 gevangen zonder dat er lokaas in zat. Je hebt ook van die doosjes met gif, dat eten ze dan op en dan gaan ze dood in hun holletje. Dat staat bij ons nu in de schuur. Zodra zoon kan kruipen of lopen wordt schuur verboden terrein voor hem en gaat de deur standaard op slot.

Nutteloos: het regende net 5 minuten, nu is het weer droog.

En ik leer nu veel woorden met een x, q, y etc. Langleven wordfeud en rumble voor de iPad!! Ben er al avonden mee zoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven