Sperma slikken als man

08-04-2008 21:11 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,

ik fantaseer er regelmatig over om mijn eigen sperma eens te smaken of te kunnen slikken. Ik vind het zo geil als mijn vriendin het doet maar heb mezelf nog nooit zo ver gekregen. Telkens ik klaar kom is de spanning verdwenen en heb ik er geen zin meer in. Vinden jullie dat ik het toch moet proberen, hoe kan ik het het beste doen, in mijn mond mikken of op mijn hand en dan oplikken. Wat lijkt jullie het beste (als ervaren slik-vrouwen :-) )

En vinden jullie het raar dat ik dat wil proberen?

Liefs een man die zich wat raar voelt
Waarschijnlijk heb je een hele grote pik, dus kun je jezelf makkelijk even pijpen.

And swallow, babe...swallow.
Hallotjes! Gewoon doen hoor, is helemaal niet raar.

Kun je goed mikken? Het leukste is natuurlijk als je het rechtstreeks je mond in mikt.
Wat een heerlijk fake-topic is dit weer.....
Fake, Xander? Welnee, wat ben je achterdochtig. Deze jongen zit met zijn vriendin achter de pc hoor, en zij denkt erover om hem op te maken. Da's toch normaal? Vind het écht vreemd dat je dan al denkt dat dingen fake zijn.
Grappig dat er een topic geopend is over iets waar ik het eerder deze dag met iemand over heb gehad. Ik vind het nl. best vreemd dat er mannen zijn die het opwindend vinden als hun vrouw slikt maar zelf hun sperma nog nooit geproefd hebben. Beetje krom in mijn ogen.

Ik vind het ook logisch dat je je eigen melk proeft waar je je kindje mee voedt. Ik was nieuwsgierig naar de smaak van mijn eigen melk. Lijkt me niks aparts aan.
Maak anders van het sperma gelijk lipgloss...
Is toch simpel Hallotjes?Je vriendin vangt het op in d'r mond en gaat jouw daarna stevig tongen.En klaar is Kees...
Hey Lord,don't ask me questions
quote:Robin4ever schreef op 08 april 2008 @ 22:30:

Is toch simpel Hallotjes?Je vriendin vangt het op in d'r mond en gaat jouw daarna stevig tongen.En klaar is Kees... Snowballen dus
wat een dom topic

als je wilt slikken doe je dat toch gewoon

doek zelf ook vaak
quote:cippie1976 schreef op 08 april 2008 @ 22:35:

[...]

Snowballen dusLol ,leuk.... Mijn hobby was het trouwens niet,maar ok ieder z'n eigen smaak..
Je MOET niks , dat voor op . En dingen die je tijdens het vrijen bedenkt kunnen dán misschien wel heel opwindend zijn maar als de opwinding weg is juist helemaal niet meer . Ook niet erg , toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb laatst gelezen dat mannen dood kunnen gaan als ze eigen sperma slikken....
Oja , Bronny ? Want ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dan moet ik morsdood zijn
...nou..doordat ze zich verslikken....
quote:ambrosia9 schreef op 08 april 2008 @ 22:02:

[...]

Als wij onder het vergrootglas onder je nickname drukken zien we alle topics die je geopend hebt. Niet heel veel werk dus Nou, zoveel moeite heb ik er niet eens voor gedaan hoor Maar beide topics van TO stonden toevallig onder elkaar, rechts op de pagina onder nieuwe topics.
quote:Bronny schreef op 08 april 2008 @ 23:00:

...nou..doordat ze zich verslikken....
quote:Bronny schreef op 08 april 2008 @ 23:00:

...nou..doordat ze zich verslikken....Het was idd wel even (ver)slikken,ja...
verslikken, kan wel als hij eerst flink z'n mond vol brood stopt oid..

verslikken kan iedereen zich bij giga lozingen..

maar vergiftiging dmv sperma? no no..

@,makeuplover: hangt er maar net vanaf wat je daarvoor geconsumeerd hebt hoe het zal gaan smaken.. Veel fruit(sappen) zullen het erg neutraal maken en verre van vies, veel knoflook, bier e.a bittere producten zullen het nu niet bepaald lekkerder maken..
quote:cippie1976 schreef op 08 april 2008 @ 22:35:

[...]

Snowballen dus

HET sneeuwbal effect dus..

maar ontopic: niks vies aan je eigen of wel dan?
Welke man heeft er wel eens sperma van een andere man geslikt?
quote:rouke schreef op 09 april 2008 @ 00:24:

maar vergiftiging dmv sperma? no no.. Toch wel. Er zijn (zeldzame, gelukkig) gevallen gekend van allergische reacties op sperma, zelfs met de dood tot gevolg. Zo onschuldig is dat goedje niet.
quote:Iza80 schreef op 08 april 2008 @ 21:13:

Vind het zelf heel geil als een man in mn mond klaarkomt.. en er ook iets uit mn mond loopt, dat de man het dan met zn vinger ook proeft..ik had nog nooit over dit onderwerp nagedacht, maar zo vind ik het wel heel sexy klinken.....
hahaa ja... hetzelfde geld omgekeerd...nattigheid van een vrouw..mmmmmm
Als je daarover fantaseert moet je het maar eens uitproberen. Je bent toch van niemand afhankelijk om deze fantasie uit te voeren? Wat houdt je dan tegen?

Heb het ook wel al eens gedaan, meer uit nieuwsgierigheid om te checken of dit nu echt zo vies is als mijn vrouw wel denkt. Nee dus.

Snowballing (tongzoenen nadat je bent klaargekomen in de mond van je sekspartner) zou ik wel zien zitten (hoewel ik het nog nooit gedaan heb). Je kunt, vind ik, moeilijk verwachten dat zij je klaarpijpt maar er zelf niet aan denken iets in je eigen mond te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven