Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wordt de glossybox ongeveer geleverd? Ik krijg deze maand mijn allereerste, ben benieuwd! :-)
Meestal rond de 20ste/22ste van de maand.

Nu ga ik trouwens twijfelen, misschien een week later.
oke dankjewel!
Zit me alweer te verheugen op de Glossybox, het wordt m'n 2e dus ben benieuwd of hij minder leuk/leuker is dan de vorige.

En om de feestvreugde nog een beetje te verhogen heb ik ook gelijk de Beautybox maar besteld
Ik ook! whaha erg hè..

Dit worden beide mijn eerste

haha, ik heb de eene besteld en mijn vriend de andere voor mij..

Maar ik hoorde dat de beautybox deze maand niet komt.

De juli en augustus box wordt samengevoegd tot 1 grote box.

Komt begin augustus binnen!
Oh ok, dat heb ik nog niet gezien/gelezen....maar een extra grote box is ook leuk natuurlijk....;-)
Inderdaad! :-D

Meer full-size producten!
Ik kende dit helemaal niet, maar wat leuk...ik wil dat best eens uitproberen, maar waar kun je nu aangeven wat voor type je bent? Ik heb bijv een hele blanke huid en er staat ergens dat ze hun producten aanpassen.
quote:Gisselle schreef op 16 juli 2012 @ 19:49:

Ik kende dit helemaal niet, maar wat leuk...ik wil dat best eens uitproberen, maar waar kun je nu aangeven wat voor type je bent? Ik heb bijv een hele blanke huid en er staat ergens dat ze hun producten aanpassen.

Zodra je je aanmeld kom je in een vragenlijst terecht waarbij je dit kunt aangeven.

Ik heb zelf nog maar 1x een box ontvangen, dus kan niet zeggen of ze hier echt rekening mee houden. Ik lees er in elk geval verschillende berichten over.

Maar met m'n 1e Glossybox was ik in elk geval erg blij, dus ik kan het je zeker aanraden.

Er zijn op Facebook ook pagina's waar allerlei producten uit de boxen geruild worden, dus wellicht is dat nog een optie als er iets tussen zit wat je niet gaat gebruiken.
Ik wilde net zo'n box bestellen maar ben geen vragenlijst tegengekomen, zal nog eens kijken.
Ze houden niet altijd rekening met je type, ligt eraan of ze de producten voor meerdere types hebben, maar zo nu en dan heb je wel dat hier rekening mee wordt gehouden.

Ik weet wel dat ze in ieder geval in de toekomst echt persoonlijke boxen willen maken.
gewoon doorgaan, ik kreeg de lijst ook pas na betaling!
Ok ladies ik ga bestellen, ben heel enthousiast door jullie verhalen!
Ik heb een abonnement op de Beautybox. Ik vind het zelf erg leuk om maandelijks een box met leuke beautygoodies te ontvangen! Hardstikke leuk!

Zijn er hier ook mensen die een abonnement op de beautybox en de glossybox hebben? Ik ben namelijk benieuwd welke er "beter" is.

Doordat er in de maand juli geen beautybox verzonden zal worden begin ik er sterk aan te denken een glossybox te nemen. Vind het namelijk raar dat ze een maand overslaan bij beautybox.
Je krijgt er in begin augustus wel een veel grotere box voor, en je betaald niet voor juli
Einde van deze week zal de Beautybox weer komen denk ik!! Mijn 2e doos!
@ Goldendayquote:rougelove schreef op 16 juli 2012 @ 19:34:

Ik ook! whaha erg hè..

Dit worden beide mijn eerste

haha, ik heb de eene besteld en mijn vriend de andere voor mij..

Maar ik hoorde dat de beautybox deze maand niet komt.

De juli en augustus box wordt samengevoegd tot 1 grote box.

Komt begin augustus binnen!
Kijk hier voor het filmpje over de BeautyBox van juli. Vanaf 1.10
Zag het filmpje net op facebook.

Half augustus komt de grote box!

Wie heeft zowel de Beautybox als Glossybox?

Ik heb het idee dat de Beautybox de betere merken zijn. Klopt dit?!
Klopt! Glossybox heeft veel drogisterijmerken, Beautybox heeft zo nu en dan echt salonkwaliteit producten.
de glossybox had in januari een geweldige box!

Als iemand de producten van Maria Galland niet gebruikt, ik koop ze graag over! :D
Ik hoorde in het filmpje dat de beautybox van juli en augustus samengevoegd worden (summer special). Dan betaal je maar één keer maar krijg je wel extra veel producten. Helaas is ie al uitverkocht zag ik op de site.
dat zei ik, ja
quote:rougelove schreef op 17 juli 2012 @ 10:39:

Klopt! Glossybox heeft veel drogisterijmerken, Beautybox heeft zo nu en dan echt salonkwaliteit producten.Geldt ook voor glossybox hoor, ze hebben een keer het thema 'affordable favorites' gehad, maar ook shiseido, ysl, redken.
Ik kreeg een mailtje. Mijn Glossybox is vandaag verzonden! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven