Mijn arme zusje
dinsdag 17 juli 2012 om 13:48
Zoek een recept voor home made maskertjes, smeer olijfolie in elkaars haar, masseer haar handen en voeten en luister, als ze wil praten. Zet heel hard muziek op, dans met haar, doe een kussengevecht, maak zelf een spelletje met leuke (!!) vragen, zoek bij je moeder thuis haar oude knuffel op, wat dan ook.
Gewoon aandacht is meer dan genoeg, hoeft geen geld te kosten. Sterkte, ook voor jou.
Gewoon aandacht is meer dan genoeg, hoeft geen geld te kosten. Sterkte, ook voor jou.
dinsdag 17 juli 2012 om 13:48
Ach tjeetje wat naar voor haar. Gewoon 'er zijn' inderdaad. Kopje thee, samen eten, lekker een end wandelen, met wat broodjes en een kleed naar het park, in het centrum 'abnormale' kleding shoppen maar niet echt kopen, lekker op een druk punt gaan zitten mensen kijken (en als het de situatie toelaat commentaar geven op die mensen ) Zoiets?
dinsdag 17 juli 2012 om 15:00
quote:kabouterpuntmuts schreef op 17 juli 2012 @ 13:55:
Ok, ik zal maar eens beginnen met de dvdtjes denk ik.
Maar eens even kijken hoe dat gaat. Eens even vriend vragen of 'ie zo lief wil zijn een paar dvd's voor me wil branden, want ik ben van de downloadgeneratie maar mijn dvdbrander is kapot.Bibliotheek heeft ze ook te leen
Ok, ik zal maar eens beginnen met de dvdtjes denk ik.
Maar eens even kijken hoe dat gaat. Eens even vriend vragen of 'ie zo lief wil zijn een paar dvd's voor me wil branden, want ik ben van de downloadgeneratie maar mijn dvdbrander is kapot.Bibliotheek heeft ze ook te leen
dinsdag 17 juli 2012 om 17:50
dinsdag 17 juli 2012 om 19:24
Inderdaad een lieve zus ben je voor haar.
De meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer zo. Veel mensen hebben de mentaliteit van ieder voor zich tegenwoordig. Dat je overal zelf maar voor moet zorgen. Ik irriteer me er mateloos aan. Kreeg vandaag nog te horen dat mensen die nog wel een beetje sociaal zijn naar anderen toe een uitstervend ras zijn.
Ja zo gaat het tegenwoordig.
Ik zou gewoon naar haar toe gaan, met of zonder chocoladereep. Wees er gewoon voor haar. Dat doet vaak al goed. (heb ik zelf erg gemist in een moeilijke periode)
De meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer zo. Veel mensen hebben de mentaliteit van ieder voor zich tegenwoordig. Dat je overal zelf maar voor moet zorgen. Ik irriteer me er mateloos aan. Kreeg vandaag nog te horen dat mensen die nog wel een beetje sociaal zijn naar anderen toe een uitstervend ras zijn.
Ik zou gewoon naar haar toe gaan, met of zonder chocoladereep. Wees er gewoon voor haar. Dat doet vaak al goed. (heb ik zelf erg gemist in een moeilijke periode)