Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:frizzy schreef op 17 juli 2012 @ 10:49:

Astrape, en jij verwacht dan dat de politie Badr gaat ophalen van zijn vakantie adres? Of Interpol erop zet?Nee zeker niet. Maar hij is niet direct na het incident vertrokken en toen hij wegging was de tendens in de media ook allang dat hij het had gedaan. Dus wat ik maar wil zeggen: zo simpel zal het wel niet liggen.
Ik denk dat Badr het prima naar zijn zin heeft op zijn vakantie adres. Zo goed dat hij voorlopig niet meer terug komt.

En al helemaal niet als de politie kennelijk van zins zou zijn om hem te arresteren of toch minstens stevig aan de tand te voelen.

Bovendien regent het dagelijks in Nederland dus waarom zou hij terugkomen ? Dat kan altijd nog, nadat duidelijk is dat de politie hem niets kan maken. En dat hoort hij wel van zijn advocaat.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 17 juli 2012 @ 10:54:

Bovendien regent het dagelijks in Nederland dus waarom zou hij terugkomen ? Dat kan altijd nog, nadat duidelijk is dat de politie hem niets kan maken. En dat hoort hij wel van zijn advocaat.Als de politie hem wil gaan aanhouden, gaan ze echt niet eerst zijn advocaat daarover bellen.
quote:astrape schreef op 17 juli 2012 @ 10:56:

[...]

Als de politie hem wil gaan aanhouden, gaan ze echt niet eerst zijn advocaat daarover bellen.Klopt. Maar die advocaat kan wel een redelijke inschatting maken van het bewijsmateriaal dat de politie heeft verzameld. Als dat nogal belastend lijkt te zijn voor haar cliënt, kan ze hem adviseren om nog wat langer vakantie te houden.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik vraag me af hoe zij dat dan zou moeten inschatten. De politie gaat haar echt niet op de hoogte houden van wat zij wel/niet verzameld hebben. Een eventuele aanhouding zal voor haar net zo onverwacht komen als voor BH zelf, mocht het tot een aanhouding komen.
Nou ja, onverwacht...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:astrape schreef op 17 juli 2012 @ 10:51:

[...]

Nee zeker niet. Maar hij is niet direct na het incident vertrokken en toen hij wegging was de tendens in de media ook allang dat hij het had gedaan. Dus wat ik maar wil zeggen: zo simpel zal het wel niet liggen.Klopt, maar toen was er toch ook nog geen verklaring afgelegd door het slachtoffer? Neem toch aan dat de politie niemand aanhoudt op basis van tendensen in de media.
quote:frizzy schreef op 17 juli 2012 @ 08:23:

Soya werk jij bij de politie, dat je weet dat zij nog geen voldoende bewijs hebben gevonden?

Frizzy, lees jij de Telegraaf niet? Volgens een hele hoge baas bij de politie is er geen voldoende bewijs. Denk je nou echt dat hij anders op reis mocht?

Je moet je wel bij de Telegraaf-feiten houden.
quote:louisavuitton schreef op 17 juli 2012 @ 08:09:

Wie is die man met de paardestaart?In 1 vd Telegraafstukjes werd gerept over een zwarte man met een paardenstaart die blijkbaar van vechten houdt.
quote:Donkeyshot schreef op 17 juli 2012 @ 10:54:

Ik denk dat Badr het prima naar zijn zin heeft op zijn vakantie adres. Zo goed dat hij voorlopig niet meer terug komt.

En al helemaal niet als de politie kennelijk van zins zou zijn om hem te arresteren of toch minstens stevig aan de tand te voelen.Bovendien regent het dagelijks in Nederland dus waarom zou hij terugkomen ? Dat kan altijd nog, nadat duidelijk is dat de politie hem niets kan maken. En dat hoort hij wel van zijn advocaat.Kennelijk? Dat heb ik nog nergens gelezen. Waar staat dat?
quote:Soya schreef op 17 juli 2012 @ 16:47:

[...]

Frizzy, lees jij de Telegraaf niet? Volgens een hele hoge baas bij de politie is er geen voldoende bewijs. Denk je nou echt dat hij anders op reis mocht?

Je moet je wel bij de Telegraaf-feiten houden.En dat zei hij vandaag?
Badr zou wel gek zijn om hier op korte termijn terug te keren, of hij het nu wel of niet gedaan heeft. De veiligheid van ons, onschuldige burgers, staat op het spel. Zijn doen en laten, en dat van Stellie, zouden van minuut tot minuut worden vastgelegd door de papparazi, hij wordt constant aangesproken op straat, soms uitgescholden en soms ontvangen als een held.

Geen goede situatie voor een man die uit het niets een vechtpartij begint.
quote:frizzy schreef op 17 juli 2012 @ 17:14:

[...]

En dat zei hij vandaag?Vandaag geen BH-nieuws. Ruud sprong in het gapende gat van geen nieuws en liet foto's zien van zijn 6 kinderen.
Daarom. Pas na zijn vertrek heeft het slachtoffer zijn verklaring afgelegd.

Ik denk dat er intussen wel genoeg reden is Badr aan te houden.
Geloof dat het slachtoffer niet eerder in staat was om een verklaring af te leggen ook nog eens. Maar het was iemand van OM die heeft gezegd dat er op dat moment nog niet voldoende informatie was om te bepalen of Badr als getuige of als dader gehoord moest worden en er lag toen nog geen beschuldiging, meen ik me te herinneren. Dus mocht Badr met Estelle op vakantie.
quote:Soya schreef op 17 juli 2012 @ 16:50:

[...]

In 1 vd Telegraafstukjes werd gerept over een zwarte man met een paardenstaart die blijkbaar van vechten houdt.

Een neger met een paardenstaart? Daar zijn er toch niet zoveel van? Die zou toch redelijk gemakkelijk te traceren moeten zijn...
Ja joh, alle zwarte mannen zijn negers.
quote:mrsstanleywalker schreef op 17 juli 2012 @ 17:53:

Ja joh, alle zwarte mannen zijn negers.

Zwarte Piet was daar ook?
quote:quattro35 schreef op 17 juli 2012 @ 17:59:

[...]

Zwarte Piet was daar ook? Met de roe.. nu al? Half jaar te vroeg...

Het sleept me wel door deze k*tzomer&komkommertijd..

.
En Ruud heeft ook alweer verkering....
Niet met Olcay Gülsen... klik.
quote:frizzy schreef op 17 juli 2012 @ 17:30:

Daarom. Pas na zijn vertrek heeft het slachtoffer zijn verklaring afgelegd.

Ik denk dat er intussen wel genoeg reden is Badr aan te houden.

Maar jij werkt toch ook niet bij de politie? Dus dat weet je helemaal niet zeker.

Ik heb dus zo'n vermoeden dat hij er deze keer niet bij was betrokken. Ik bedoel, je moet wel een enorme debiel zijn om zelf de pers op te zoeken, bewijs te overhandigen aan de politie, etc, als je schuldig bent. Ik denk niet dat Badr een Einstein is, maar zo dom zal ie toch niet zijn?
Daarom staat er ook dat ik dat DENK. En Badr heeft niet zelf de pers gezocht, Crimesite heeft bericht over zijn vermeende daad en toen gingen er balletjes rollen.
quote:quattro35 schreef op 17 juli 2012 @ 17:46:

[...]

Een neger met een paardenstaart? Daar zijn er toch niet zoveel van? Die zou toch redelijk gemakkelijk te traceren moeten zijn...Nouhou... ik ken dus een donkere man (donker. niet zwart) met een paardenstaart en die ook nog eens behoorlijk goed in karate is. Hij begeeft zich regelmatig in skyboxen, maar ik denk (serieus) dat hij er niets mee te maken heeft. Maar misschien moet ik de Telegraaf maar even bellen en zijn naam doorgeven. zodat ze weer wat te publiceren hebben en een aantal Vivameisjes dit dan weer voor waar aannemen. Dit schijnt de normale gang van zaken te zijn, tegenwoordig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven