Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Om op het toiletpapier terug te komen. Vandaag kreeg ik de nieuwe Kassa binnen en daarin stond een test over toiletpapier. Het Solo papier van de Aldi had de beste prijs/kwaliteit verhouding volgens het testpanel. (al moet ik er wel bijzeggen dat het Kruidvat en Lidl papier niet in de test meededen)
Hier rules toiletpapier van de Lidl. 2 of 3 x per jaar zijn het XXL-weken, en dan hebben ze altijd een pak van 20/24 rollen in de anbiedingt rond de 5 euro. Hele dikke rollen met dik papier waardoor je weinig gebruikt. Ik koop 2 x per jaar 4 pakken, zeg dat het 25 euro kost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die heb ik laatst ook gekocht Fame en die zijn inderdaad fijn, zo'n pak kost dan 5 euro voor 20 rollen. Niet goedkoop, maar het is dik papier en het zijn grote rollen, dus je doet er best lang mee. Maar met een kleuter en een peuter gaat het papier er hier hard doorheen, dus met 1 zo'n pak doe ik misschien net een maand.
Klinkt niet verkeerd Layla. Mag jij nog mensen aanmelden? Zo ja, zou je me dan willen aanmelden? Ik ben te vinden op v.i.v.a.bloem @ gmail.com
Ik koop altijd Edet soft wc-papier in de hamsterweken of aanverwante aanbiedingen als ze 1+1 gratis zijn. Dan heb je 24 rollen heerlijk papier voor 6,30 euro.
@Nellaa, ik heb je aangemeld!
Ik reken meestal even terug naar de prijs-per-rol en wacht op een aanbieding van page of kruidvat wanneer het 25 cent is of minder. Dan koop ik meteen een voorraad.

Zonder gene met 4 van die grote pakken naar de kassa hoor
Zeg maar Spijker.
Hier nog een optimelcode voor de liefhebber:

SVXS2TR92
Ik heb em gebruikt Layla, dank je wel!
quote:nellaaa schreef op 17 juli 2012 @ 23:21:

Ik koop altijd Edet soft wc-papier in de hamsterweken of aanverwante aanbiedingen als ze 1+1 gratis zijn. Dan heb je 24 rollen heerlijk papier voor 6,30 euro.Ik vind Edet veelste kleine rollen hebben. Ik 'film' nogal Haal het bij de Aldi en vind dat ook altijd prima (de roze). Geen idee wat het kost, zal straks eens kijken.

Dit was de page groen en zacht actie: www.pagegroenenzacht.nl , heb de rollen nog niet gebruikt, dus hier nog geen review schrijven.
Je kunt 4x gratis het tijdschrift Vriendin aan iemand cadeau geven, het abonnement stopt automatisch:

Vriendin bestaat in september 15 jaar! Wij zijn hartstikke blij met jou als abonnee, en daarom mag jij weer iemand blij maken met het speciale Vriendin FeestWekenabonnement.

Je vriendin, je moeder, je zus, je buurvrouw... Het maakt niet uit: iemand die je vier weken lang gratis wilt laten meegenieten van Vriendin, barstensvol feestkortingen en acties.

Is het abonnement echt gratis?

Ja, het abonnement is echt gratis! Omdat wij zo blij met jou zijn als abonnee hopen we jou samen met degene aan wie je het abonnement cadeau doet, mee te kunnen laten genieten van de Vriendin FeestWeken.

Wanneer gaat het abonnement in?

Het abonnement start in week 36, dat is de week van 3 t/m 9 september 2012.

Wanneer stopt het abonnement?

Het laatste nummer dat degene aan wie je het abonnement cadeau geeft, zal ontvangen is in week 39, dat is de week van 24 t/m 30 september 2012.

Voor overige vragen over dit abonnement kun je de veelgestelde vragen raadplegen of contact opnemen met Betapress abonnementenservices, telefoonnummer: 0161-459502. Je kunt ook een mail sturen aan: vriendin@betapress.nl

http://www.vriendin.nl/feestactie
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 juli 2012 @ 12:08:

Je kunt 4x gratis het tijdschrift Vriendin aan iemand cadeau geven, het abonnement stopt automatisch:

Vriendin bestaat in september 15 jaar! Wij zijn hartstikke blij met jou als abonnee, en daarom mag jij weer iemand blij maken met het speciale Vriendin FeestWekenabonnement.

Je vriendin, je moeder, je zus, je buurvrouw... Het maakt niet uit: iemand die je vier weken lang gratis wilt laten meegenieten van Vriendin, barstensvol feestkortingen en acties.

Is het abonnement echt gratis?

Ja, het abonnement is echt gratis! Omdat wij zo blij met jou zijn als abonnee hopen we jou samen met degene aan wie je het abonnement cadeau doet, mee te kunnen laten genieten van de Vriendin FeestWeken.

Wanneer gaat het abonnement in?

Het abonnement start in week 36, dat is de week van 3 t/m 9 september 2012.

Wanneer stopt het abonnement?

Het laatste nummer dat degene aan wie je het abonnement cadeau geeft, zal ontvangen is in week 39, dat is de week van 24 t/m 30 september 2012.

Voor overige vragen over dit abonnement kun je de veelgestelde vragen raadplegen of contact opnemen met Betapress abonnementenservices, telefoonnummer: 0161-459502. Je kunt ook een mail sturen aan: vriendin@betapress.nl

http://www.vriendin.nl/feestactieOee dat lijkt me heel erg leuk!
Je kunt hem zelf aanklikken, heb ik net ook gedaan. En dan moet je 2 adressen invoeren, maar je kunt natuurlijk ook het adres van bijvoorbeeld je zus invoeren bij 'ik geef het abo weg' en dan jezelf bij het bezorgadres
quote:himalaya schreef op 18 juli 2012 @ 12:15:

Je kunt hem zelf aanklikken, heb ik net ook gedaan. En dan moet je 2 adressen invoeren, maar je kunt natuurlijk ook het adres van bijvoorbeeld je zus invoeren bij 'ik geef het abo weg' en dan jezelf bij het bezorgadres Aha, ik snap het! Ik heb mijn man mij op laten geven
quote:kiwibanaansap schreef op 18 juli 2012 @ 12:18:

[...]

Aha, ik snap het! Ik heb mijn man mij op laten geven De schat...
Achter in de Gamma folder van deze week zitten 2 kaartjes voor gratis toegang voor de Gamma TT in Assen op 5 augustus.

Je krijgt de kaartjes ook bij iedere aankoop in de Gamma trouwens.

Leuke sites: http://www.tweedekaartjegratis.nl/

http://www.gratisuitkalender.nl/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:himalaya schreef op 17 juli 2012 @ 23:03:

Ach, coupon mag van mij op een tripje hoor, als dank voor de GTA acties die hij/zij verzamelt op een duidelijke site.

Ik had trouwens bij de 3e keer 'gewonben' jullie waarschijnlijk ook?

Maakt mij ook niet uit, maar zat me maar af te vragen wie nou Coupon was, totdat ik me bedacht ow jaaa de link komt vanaf Dutch Couponing.

PS; als je meedoet aan deze actie krijg je denk ik je statiegeld niet terug hè? (of zit er geen statiegeld op deze flessen?) Want je krijgt alleen statiegeld op onbeschadigde flessen, als je de streepjescode eruit knipt is het geen onbeschadigde fles meer en scant ie 'm denk ik niet in de machine Weet iemand dat?

Leuk die "Vriendin" actie. Ik heb ook meegedaan. Weet alleen niet of het werkt want er stond dit. Ik ben helemaal geen abonnee, jullie wel?

quote:himalaya schreef op 17 juli 2012 @ 23:03:

Ach, coupon mag van mij op een tripje hoor, als dank voor de GTA acties die hij/zij verzamelt op een duidelijke site.

Ik had trouwens bij de 3e keer 'gewonben' jullie waarschijnlijk ook?

Nee

Ik ben gewoon slecht in dat spel denk ik haha
quote:italie_meisje schreef op 18 juli 2012 @ 14:08:

[...]

Nee

Ik ben gewoon slecht in dat spel denk ik haha

Probeer deze link dan eens, die vond ik ook op internet:

maak een match met gratis voor vrouwen
@ Italie_meisje anders heb ik nog wel een code voor je als je me je mail adres geeft.
quote:himalaya schreef op 17 juli 2012 @ 21:00:

Kans op gratis een fles Spa Fruit

http://smaakmood.nl/smaak ... fbadb66a0e63dce08dcca01f2Dank je, heb ook een coupon gewonnen. Extra leuk, want bij de C1000 zijn deze week alle flessen Spa Fruit voor 0,89 euro.
Layla, dankjewel voor het aanmelden. Ik zal ze even mailen over die vvv bonnen.
Normaal gesproken ben ik een meelezer maar ik was vandaag mijn banksaldo aan het checken toen ik een reeks kortingsbonnen tegenkwam voor uitjes binnen Nederland.

Er zitten o.a. kortingsbonnen voor Madame Tussauds en Walibi tussen, dus voor de liefhebbers: KLIK. Aangeboden door de ING!

(als iemand ze al geplaatst had, mijn excuses!)
@ Poekie bedankt voor de tip, vanmiddag een fles gehaald.

Statiegeld is 0,25 ¤ zag ik op de bon.

Indien je het statiegeld niet terug krijgt omdat de fles niet meer in tact is kost je dus 0,89 + 0,25 = 1,14 ¤

Ik vond ook een pak Goeie Grutten muesli met actiesticker, was het laatste pak dus heb die meegenomen, al had ik liever de andere smaak gehad. Er stonden 2 pakken waar de actiecode gewoon uitgeknipt was, asociaal hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven