Help mee zoeken; waskom met motief

18-07-2012 15:13 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Voor onze verbouwing zijn we van plan om in plaats van een wasbak 2 waskommen aan te schaffen. NU zijn we recentelijk in azie geweest en hebben hier de meest prachtige waskommen gezien in onze hotels (Als we wisten dat we gingen verbouwen hadden we ze zeker naar NL gestuurd) maar nu komt het.

We kunnen ze hier niet vinden. Alle die we vinden zijn egaal of gemaakt van ruw steen terwijl we dus op zoek zijn naar iets mee print. Het enige dat een beetje in de buurt komt maar die we niet mooi vinden zijn deze

Maar ja, geen idee of de website te vertrouwen is en wil ze van tevoren ook echt zien. Wie heeft hier de gouden tip voor me. Heb al gedacht om ze zelf te importeren maar dat is niks. Dus zoeken we een winkel hier in NederlandWaskom
Sorry, mijn wasbak was gisteravond bij mij.
Sorry lukt niet om de link er beetje fatsoenlijk in te zetten.
Help mee zoeken, een beetje een dwingende topictitel.

Ik ben nog van de oude stempel, wil je.................
quote:gordijn87 schreef op 18 juli 2012 @ 15:16:

Sorry lukt niet om de link er beetje fatsoenlijk in te zetten.
Wasbak heeft dus wel motief, maar alibi. Dus.
quote:frizzy schreef op 18 juli 2012 @ 15:22:

[...]

[afbeelding] thanks deze bedoel ik inderdaad
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze heel mooi vind TO, maar ben je niet bang dat je er heel snel op uitgekeken bent?
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 18 juli 2012 @ 15:27:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze heel mooi vind TO, maar ben je niet bang dat je er heel snel op uitgekeken bent?Ja klopt, we zijn ook op zoek naar minder schreeuwende modelletjes dan hier gepost. bijvoorbeeld in 2 kleuren. Zo hebben we een prachtig exemplaar gezien met witte ondergrond en blauwe bloemmotief die al veel rustiger aandoet. Als we ze niet kunnen vinden gaan we toch voor het natuursteen maar we geven de hoop nog niet op:)
Thanks frizzy goed bezig, deze had ik ook al gevonden maar is niet precies wat ik bedoel. We zoeken keramieke wasbakken met ingebakken print bivoorbeeld bloemetjesprint of draken o.i.d. Geen idee of het verhaal er zo duidelijker op wordt haha maar we blijven proberen.
oh wauw TO, dit fenomeen is langs me heen gegaan maar ik vind die uit jou link echt prachtig.

ik weet niet wat voor budget jullie in gedachten hadden. maar je zou evt bij een glasblazer kunnen langsgaan om het te laten maken zoals je zelf wil. dan kan je alles naar wens krijgen, maar dit zal wel de nodige centjes kosten.
quote:frizzy schreef op 18 juli 2012 @ 15:40:

[afbeelding]Ja inderdaad zoiets:) kijk zoiets zoeken we dus inderdaad. Hoe heb je deze gevonden want ik dacht echt dat we alle zoektermen al wel gehad hadden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven