Help mee zoeken; waskom met motief

18-07-2012 15:13 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Voor onze verbouwing zijn we van plan om in plaats van een wasbak 2 waskommen aan te schaffen. NU zijn we recentelijk in azie geweest en hebben hier de meest prachtige waskommen gezien in onze hotels (Als we wisten dat we gingen verbouwen hadden we ze zeker naar NL gestuurd) maar nu komt het.

We kunnen ze hier niet vinden. Alle die we vinden zijn egaal of gemaakt van ruw steen terwijl we dus op zoek zijn naar iets mee print. Het enige dat een beetje in de buurt komt maar die we niet mooi vinden zijn deze

Maar ja, geen idee of de website te vertrouwen is en wil ze van tevoren ook echt zien. Wie heeft hier de gouden tip voor me. Heb al gedacht om ze zelf te importeren maar dat is niks. Dus zoeken we een winkel hier in NederlandWaskom
quote:gordijn87 schreef op 18 juli 2012 @ 15:41:

[...]

Ja inderdaad zoiets:) kijk zoiets zoeken we dus inderdaad. Hoe heb je deze gevonden want ik dacht echt dat we alle zoektermen al wel gehad hadden'washing bowl ceramic'
quote:frizzy schreef op 18 juli 2012 @ 15:41:

[afbeelding]Van welke website komt deze? want die kan ik niet openen:)
quote:gordijn87 schreef op 18 juli 2012 @ 15:43:

[...]

Van welke website komt deze? want die kan ik niet openen:)Klik
quote:gordijn87 schreef op 18 juli 2012 @ 15:43:

[...]

Van welke website komt deze? want die kan ik niet openen:)Gevonden
Super, ga even op mijn gemak kijken. ENige nadeel is denk ik dat je er niet 2 kan invoeren (minimum aantal staat aangegeven bij de order:S) amar goed ben weer een stuk verder
Graag gedaan.
Impronte van Simas:

Net iets ander model maar wel met print. Het is een serie dus er zijn nog veel meer printjes

Omvivo:

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik zou als ik jou was eens kijken en informeren naar een meubelwinkel in (een) Chinatown.
En zoiets?

“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven