Automonteur omgeving Utrecht?
woensdag 18 juli 2012 om 23:17
woensdag 18 juli 2012 om 23:32
Mijn broer is een erg goede automonteur en daarnaast ook 'beunhaas' in de avonduren, hij zit in Driebergen, weet niet of dat voor jou in de buurt is? Weet niet of je stad Utrecht of regio Utrecht wilt. Als je interesse hebt, laat het dan even weten via dit topic dan kan ik contactgevens neerzetten. Volgens mij doet de PM-functie het niet op het forum.
Nou ik hoor je reactie wel.
Nou ik hoor je reactie wel.
zondag 22 juli 2012 om 09:21
maandag 23 juli 2012 om 08:11
quote:superletje schreef op 21 juli 2012 @ 22:24:
Hoi Kate,
Ik schrijf maar even mijn eigen emailadres hier, ben toch niet echt anoniem hier volgens mij.
Je kunt me mailen op xx@xx.nl dan kan ik je de gegevens van mijn broer doorgeven. Hij doet ook APK.Dankjewel! Ik heb je gisteren een mail gestuurd!
Hoi Kate,
Ik schrijf maar even mijn eigen emailadres hier, ben toch niet echt anoniem hier volgens mij.
Je kunt me mailen op xx@xx.nl dan kan ik je de gegevens van mijn broer doorgeven. Hij doet ook APK.Dankjewel! Ik heb je gisteren een mail gestuurd!
maandag 23 juli 2012 om 11:17
quote:XionZ schreef op 21 juli 2012 @ 22:30:
[...]
Nu niet meer nee.
Je beseft dat nu alles van je te vinden is? Uiteraard besef ik dat, ik zeg ook dat ik 'toch niet echt anoniem ben' oftewel, ik schrijf hier op Viva zo herkenbaar dat mensen die mij kennen mij toch wel herkennen, en dan nog: ik heb niks te verbergen... Als mensen mij nu gaan Googlen ofzo zullen ze niet veel meer dan familiefoto's vinden...
[...]
Nu niet meer nee.
Je beseft dat nu alles van je te vinden is? Uiteraard besef ik dat, ik zeg ook dat ik 'toch niet echt anoniem ben' oftewel, ik schrijf hier op Viva zo herkenbaar dat mensen die mij kennen mij toch wel herkennen, en dan nog: ik heb niks te verbergen... Als mensen mij nu gaan Googlen ofzo zullen ze niet veel meer dan familiefoto's vinden...