Geld & Recht alle pijlers

Automonteur omgeving Utrecht?

18-07-2012 22:27 19 berichten
Wie kent een betaalbare, betrouwbare automonteur in de omgeving van Utrecht?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat het "probleem" is?
Smaragdplein Utrecht zit een fijne garage,weet alleen de naam niet meer.
van Riet is betrouwbaar
quote:kloesa schreef op 18 juli 2012 @ 22:44:

Mag ik vragen wat het "probleem" is?Op zich geen echt probleem. Wil mijn auto een beurt laten geben + APK.
quote:shogubo schreef op 18 juli 2012 @ 22:47:

van Riet is betrouwbaarHeb je daar meer info van? Is dat echt een garage of een klusmannetje?
quote:nanna schreef op 18 juli 2012 @ 22:44:

Smaragdplein Utrecht zit een fijne garage,weet alleen de naam niet meer.Bedankt, ik zal eens zoeken.
quote:Kate1980 schreef op 18 juli 2012 @ 23:11:

[...]

Op zich geen echt probleem. Wil mijn auto een beurt laten geben + APK.Kun je ook gewoon bij kwik-fit laten doen
quote:Kate1980 schreef op 18 juli 2012 @ 23:12:

[...]

Heb je daar meer info van? Is dat echt een garage of een klusmannetje?Is een garage
quote:shogubo schreef op 18 juli 2012 @ 23:13:

[...]

Kun je ook gewoon bij kwik-fit laten doenKlopt maar ik dacht misschien kent iemand in deze omgeving een eenmanszaakje of een "beunhaas" die dat voordelig doet? Ik ben hier namelijk een paar weken te vinden en wilde dat dan laten doen.
Mijn broer is een erg goede automonteur en daarnaast ook 'beunhaas' in de avonduren, hij zit in Driebergen, weet niet of dat voor jou in de buurt is? Weet niet of je stad Utrecht of regio Utrecht wilt. Als je interesse hebt, laat het dan even weten via dit topic dan kan ik contactgevens neerzetten. Volgens mij doet de PM-functie het niet op het forum.

Nou ik hoor je reactie wel.
Hoi Superletje! Mijn vriend woont in Utrecht en augustus ben ik daar enkele weken dus dan maakt het me niet uit of het stad of provoncie is. Doet je broer ook APK? Ik heb interesse dus hoe wisselen we gegevens uit?
Hoi Kate,

Ik schrijf maar even mijn eigen emailadres hier, ben toch niet echt anoniem hier volgens mij.

Je kunt me mailen op *** dan kan ik je de gegevens van mijn broer doorgeven. Hij doet ook APK.
quote:superletje schreef op 21 juli 2012 @ 22:24:

Ik schrijf maar even mijn eigen emailadres hier, ben toch niet echt anoniem hier volgens mij.

Nu niet meer nee.

Je beseft dat nu alles van je te vinden is?
quote:shogubo schreef op 18 juli 2012 @ 23:13:

[...]

Kun je ook gewoon bij kwik-fit laten doenZal ik niet doen, KwikFit is een veredelde uitlatenboer, en zelfs daarin zijn ze niet goed. Een enkele vestiging uitgezonderd. Lees alle verhalen over KwikFit maar een sop internet.
quote:superletje schreef op 21 juli 2012 @ 22:24:

Hoi Kate,

Je kunt me mailen op xx@xx.nl dan kan ik je de gegevens van mijn broer doorgeven. Hij doet ook APK.Dankjewel! Ik heb je gisteren een mail gestuurd!
quote:XionZ schreef op 21 juli 2012 @ 22:30:

[...]

Nu niet meer nee.

Je beseft dat nu alles van je te vinden is? Uiteraard besef ik dat, ik zeg ook dat ik 'toch niet echt anoniem ben' oftewel, ik schrijf hier op Viva zo herkenbaar dat mensen die mij kennen mij toch wel herkennen, en dan nog: ik heb niks te verbergen... Als mensen mij nu gaan Googlen ofzo zullen ze niet veel meer dan familiefoto's vinden...
En al je gegevens zoals je adres, etc.
Ben benieuwd welk adres dat is dan... Kan niet mijn huidige adres zijn denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven