Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Myv, wat een zware dag voor je weer. Wel heel fijn dat het verbeterd is. Wel raar dat ze niets kunnen vinden en zeggen dat je het rustiger aan moet doen. Hoe stellen ze zich dat voor? Niet meer bewegen of zo?

Ans en Ieb smakelijk alvast en veel plezier samen.

Hoi Jo, volgens mij ben/was jij de enige nog hier?
Hé Ieb dat is eng en je maakt jezelf dus gek door erop door te gaan in je hoofd. Misschien kunnen ze je wat leren dat denkproces te stoppen.
Voel je je trouwens al wat meer ''thuis'' daar?
Hoi Ieb en Moos.

Lieve Ibi, je haalt je veel te veel dingen in je hoofd. Niet doen hoor. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan
ha moos. Ja dat hoop ik idd. dat ik beter leer om te gaan met die gedachten. Voel me wel iets meer thuis maar volgende week zijn er vrijwel geen therapeuten en moeten we met de groep een project uitoefenen waar ik erg tegenop zie.

Zal blij zijn als het de week erop weer "normaal" is. Nu gaat het ook al beide weken ook al veel over dat project.

Hoe is het met jou?
Ben wel een beetje jaloers op je hoor. Vieze dingen eten met Ans lijkt mij ook hartstikke leuk.
he leuk ha Jo!

Ik weet niet wat ans gaat eten maar ik ga niks vies eten hoe erg ze ook aandringt
Nee lig nog niet in bed, ga ik wel doen. Moest vanaf 0.00u nuchter blijven maar 0.15 nog een beschuitje cervelaat en beet ijsthee op. Zal niet op 'n kwartiertje komen.

Ans en ieb, veel plezier.

Kan verder niet overal op reageren omdat veel postings weg zijn.

Verder hier K-dag door nieuws via broer over ouders. Niet forumgeschikt.

Begin nu beetje op te zien tegen onderzoek, of eigenlijk meer of ik het allemaal kan vinden en de OV geen vertraging heeft en zo.
Ik eet nu ook vieze dingen: chipitos. Vanavond alleen maar paar boterhammen gegeten en ik merk dan dat ik later trek krijg en de snacks niet kan weerstaan, anders dus dan wanneer ik gewoon ''warm'' eet.

Ieb, hier alles oké op wat onverwachte gelddingen na. En ben moe, maar eigen schuld, moet ik maar eerder gaan.

Gedachten blokken ben ik in de loop der tijd best goed in geworden.
Hoi Thee, wat naar dat je een rotbericht hebt gehad.

Moet je morgen erg vroeg op?
Hoi thee, ja dat is wel pet dat gedoe tevoren met OV. Schiet je al extra van in de stress. Maar het is vakantietijd dus wel een stuk rustiger op de weg. Sterkte morgen en sterkte met nieuws ouders.
ow thee das niet best lijkt me over je ouders. Sterkte daarmee en morgen ook. Ik ken het stress gevoel over het OV.

Chipitos zijn dan ook wel erg lekker Moos. Onverwachte gelddingen zijn bijna nooit leuk. Balen.

Gedachten blokken moet ik duidelijk nog leren.

Heb wekker om 8 uur staan dus hoop zo wel in slaap te vallen!
Gedachten blokken ben ik tegenwoordig ook steeds beter in. Komt zeker omdat je ouder wordt.
Zit beetje te dubben Jo. Bus van 7.11u is er 7.48 en bus van 7.45 is er 8.22 en ik moet er 08.30 zijn. Misschien toch die 2e bus maar nemen.

Dan 7u op, broodje smeren voor na roesje en de deur uit.

Maar om zolang daar vooraf te wachten, bij bus eerder, vind ik ook niet ideaal.
Chipito's zijn zaaaalig (voor mij de pinda- ipv de kaasversie)
ieb & thee (en wie nog meer wil)
Ha WV! Hoe was Paul?
Gedachten blokken dmv steeds te denken ''nee ik denk aan iets anders, iets leuks'' of je gaat iets bedenken van je hobby, wat je bijv. zal gaan maken en hoe etc. En daar heel hard aan gaan denken. Dan sijpelen in het begin zeker nog de negatieve gedachten door, maar steeds jezelf tot de orde blijven roepen en gedachten verzetten.

(Voor Jo en mij is een bridgeprobleem proberen op te lossen een goede.)
Ja Wat, Paul Simon!!! Ben benieuwd.
It was a (pretty) good night after all, thank you so much! Goede samenvatting van Paul Simon zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=-NO9Sqp7z5I deze zat in de toegift.
Lastig Thee, om dat allemaal uit te puzzelen. Je bent altijd bang dat je te laat komt met zulke dingen. Tenminste dat heb ik altijd.
quote:watervrouw2 schreef op 19 juli 2012 @ 01:04:

It was a (pretty) good night after all, thank you so much! Goede samenvatting van Paul Simon zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=-NO9Sqp7z5I deze zat in de toegift.Maar hoe vond jij het?
Wat, schrijf het ff in het live optredens topic Ik zal ff uppen.
Ik had mijn fototoestel niet mee, dus als iemand nog sfeerimpressies tegen komt, houd ik me aanbevolen.

Zat in het begin wel even te kijken 'goh had me meer in Paul Simon solo moeten verdiepen en waar zijn die Afrikanen nou?' Bleek wat speels gedoe (o.a. 50 ways to leave your lover) voordat het Graceland deel begon. Het was een mooie avond om te zien hoe de artiesten genoten (één Afrikaanse artiest zei "Bedankt") en we hadden twee toegifts. Was wel te verwachten zolang de zaallichten niet aangaan, maar toch fijn dat ik er niet naar gegoogled had en het inhoudelijk nog een verrassing werd. Sound of SIlence, The Boxer en als tweede toegift Old Friends. Mrs Robinson uit de speakers toen de zaal leegstroomde.

Twee mensen naast mij waren na The Boxer weggegaan, dus Old Friends zag ik vanaf een metertje dichterbij.
Ik ga slapen, kom morgen vast wel x ergens lamgs.

Klets ze en truste voor straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven