Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
'n avond allemaal!

'k Val er even in hoor, maar weet iemand hoe het met Heleen en de kleine is? Ik mis haar een beetje ....
Mijn broertje en zijn vriendin zijn een cake aan het bakken. Heerlijk, zo'n jong stel.

Weet niet voor wie/wanneer die cake is (is gewoon cake hoor, niks drugs-achtigs), hoop dat ze m straks meteen willen opeten

Grappig ook want bij mijn broer zijn gekke dingetjes zegt zij soms: ja dat doet ie vaker. Ja.... duh.... dat weet ik toch

Kennelijk is ze gewend naar haar vriendinnen zijn gedrag wat goed te praten maar ik ben er al lang aan gewend.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Zat toevallig vanmiddag te denken dat Helene niet meer geweest is sinds geboorte zoon. Hopelijk is ze lekker aan het genieten van de kraamtijd, BB
Moonlight, Oeh lekker, vers gebakken cake!
Regent het bij jullie ook zo?

Ik word er zo flauw van en er staan 3 zeiknatte kippen te klagen in de tuin
Hallo!

Even een avondje weg en meteen weer heel veel gekletst! Moon, wat lief dat Ans je belde, je mag mij ook altijd bellen hoor, als je je verhaal wkijt wilt! (maar dan wel met nummerherkenning hoor, mobiel neem ik privenummers niet op haha)

Neuro, ik kon zo een beetje opmaken dat je een wel kunt gebruiken nu

Ik mis Heleen ook, ik hoop idd dat ze lekker aan het genieten is van haar heerlijke gezin!
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 21:11:

Zat toevallig vanmiddag te denken dat Helene niet meer geweest is sinds geboorte zoon. Hopelijk is ze lekker aan het genieten van de kraamtijd, BBJa, dat hoop ik ook Ans. Als er iemand is die ik een heerlijke kraamtijd gun, is het Heleen wel.
Hoe is het afgelopen met Mleen vanmiddag, weet iemand dat?
Mleen is nog in het ziekenhuis, ze moest nog 2 dingen afwachten, maar de uitslagen die er wel al waren, waren positief. Ze verwacht zelf dat ze wel weer naar huis mag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah das mooi Roos!

Moon, zit je al aan de cake?
ze smste net, ze is onderweg naar huis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maroon, als jij straks een ochtendje voor jezelf hebt, ga je toch wel lekker genieten van je vrije tijd!

Ik doe de koffie bij oudjes, daarna sapje en verder spelletjes liedjes zingen, net waar ze zin in hebben. Pim pam pet, sjoelen, bingo voor prijsjes. Fanatiek dat ze dan worden, gemeenspelen voor rol mentos of reep chocola haha. Tussen de middag warm eten. Genoeg te doen! Ik vind het geweldig
Gelukkig Roos. Bedankt dat je het doorgeeft.
Iemand een knuffel nodig?

Hoop voor MV dat het allemaal goed uitpakt.
Oh, valt dus goed uit. Fijn!
en weg
Maroon, hoe wil je ze opsporen dan?

Lastig maar als je het echt zielig vindt, misschien de dierenambulance bellen?

Als jij ze niet kan bereiken...

Zielig voor die kat

Fijn dat Mylene onderweg naar huis is
Geen idee ;-( Mss via facebook, daar kan je tenslotte bijna iedereen vinden. Ik vind het ook zo zielig, dierenambulance is idd niet zo'n slecht idee. Kan morgen de dierenarts ook even bellen, kijken of die een tip heeft
Fijn dat Mv weer naar huis kan.

Mar idd best lastige situatie en zielig

Neuro

Bijgelezen, en nu is het tijd om te gaan slapen

Fijne avond verder! en slaap lekker voor straks
Ah ja Facebook zou nog kunnen, als dat niet lukt zou ik echt de dierenambulance proberen.

Uitleggen wat het probleem is maar dat jij hem niet te pakken krijgt en je niet weet waar de buren nu wonen.

Arme kat
AR en weltrusten!
Zou inderdaad even een dierenarts/asiel/opvang/dierenambulance bellen, situatie uitleggen en vragen wat te doen.

Zou het zo ook niet weten, wel zielig als het beest geen eten krijgt. Zal ook wel geen chIp hebben.
ans die afspraak is in de ochtend al. Kun jij nog morgen? heb er zo'n behoefte aan ff weg te gaan en te kletsen!
Lekker slapen AR!
quote:maroon5 schreef op 18 juli 2012 @ 22:15:

Ah das mooi Roos!

Moon, zit je al aan de cake?

Pom en Maroon, fijn dat ik jullie ook mag bellen. De forumvriendin van het andere forum vond het zo apart dat ze mij over zo veel mensen hoort maar dat als het er op aan komt, ik in mijn eentje ga zitten kniezen. Daar heeft ze wel een punt mee. Moet vaker gewoon de telefoon pakken

Ja de cake was lekker! Gebakken door broertje en zijn vriendin, wel supergezellig, zo'n jong stel in huis.

Ik heb met mijn andere broers vaak wat wrijving maar met jongste broer helemaal niet en zo met zijn vriendin erbij is ook leuk. Gaan ze lekker cake bakken, haha, welke pubers doen dat nou
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven