December 2011 - deel 2

11-04-2012 18:31 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze mooie oase droogte uit..

...wat bleef was een woestijn.

Gelukkig hebben we buren, en die buren leven in een prettige oase. We mogen hier aanschuiven en onze dorst lessen met de mooie verhalen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Ha, Rouge... Die kindjes van 8 december zijn wel druktemakers, hoor! Ik wilde net gaan posten dat Muppet zaterdag is gaan staan!

Ik had allemaal gekleurde koeken en snoepjes op de salontafel gezet en dat vond ze mateloos interessant. Dus ze tijgert naar de tafel, legt haar handjes op het tussenplankje en trekt zichzelf omhoog. Legt daarna haar handjes op het tafelblad, wurmt haar voetjes onder haar luierkont, zucht wat, steunt wat... EN TREKT ZICH OP TOT STAAN!!!! Helemaal zelf. 

En zo stond ze aan tafel, tellenlang, met een vingertje in een roze koek te prikken, terwijl ik met gierende hartkleppen in de keuken stond, me niet durfde te bewegen en driftig naar Brananas gebaarde dat hij haar op moest vangen. Wat hij natuurlijk ook deed toen ze zich in een moment van uiterste zelfoverschatting probeerde om te draaien en als een gevelde boom omviel, grijns...

Maar ja, het is hier dus druk met verjaardagen, die van mij en Mops. Muppet vond het reuzespannend allemaal, zat gezellig op verschillende schoten om zich heen te kijken en te sjansen, van haar enorme eenkennigheid was opeens stukken minder te merken. Alleen slapen... dat was geen optie. Zelfs een wandelingetje met oma om zeven uur deed haar ogen niet dichtvallen. Mijn stiefvader is toen rustig met haar op de bank gaan zitten, en die kleine druktemaker was fanatiek bezig van zijn schoot te kruipen, tot ze halverwege een klauteractie ineens haar hoofd neerlegde. Plof... in slaap gevallen. Op haar buik, half over de armleuning van de bank (net als in die reclame).  Zo schattig...

Hier trouwens teveel worteltjes en tomaat colgens mij, de luiers zijn hier namelijk behoorlijk oranje. Het is dat het EK al voorbij is, anders had ik ze buiten aan een waslijn kunnen hangen.

Oh, en ik ben ook begonnen met dragen. Ik heb een Bykay, vrij standaard dus . Maar inderdaad, wat een bekijks...

Lelie, wat jammer dat je niet goed geslaagd bent. Het is niet echt mijn winkel, maar de jouwe dus blijkbaar ook niet. Het is wel vrij vroeg voor herfst hoor, de zomer is nog geeneens begonnen, zucht...

Soho, ik bewonder je! Niet alleen omdat je het alleen doet, maar vooral om de nuchtere, eerlijke, liefdevolle wijze waarop je dat doet!

Oh, en wat doet Rougefils het goed. Go kereltje, go! Hij maakt een fantastische inhaalslag!

Hier geen problemen met kleding trouwens. Muppet is qua lengte bovengemiddeld, qua gewicht gemiddeld, en qua hoofdje ondergemiddeld. Ze heeft alleen een schurfthekel aan de commode en aankleden in het bijzonder. Dat gilt ze als een speenvarken.

Schaap, ik heb zo met je te doen. Is het geen optie 1 (mid-)dag in de week ouderschapsverlof op te nemen, zodat je dan kan bijslapen?

Mijn, ik heb jouw foto's gezien...wat ben je Leuk! En jouw dochter ook!

Hier trouwens tand nummer 4; 2 onder, 1 snijtand boven, en nu ook een voortand. En herkenbaar, die last die ze ervan kunnen hebben. Hier doet boven duidelijk meer pijn dan onder.

Bolletje, vrouw... Wat gaat het toch snel, alweer 25 weken. Wat akelig van die zenuw, bah! Maar ik ben blij te lezen dat je er steeds meer van geniet, fijn, fijn, fijn!

En Bollie klinkt als een lekker grietje. Leuk dat zij ook nee schudt,

Pffff, wat een enorme posting wordt dit zo.... toch maar vaker posten,
Wat wilde ik nou toch typen?
Gut, zit ik gewoon te grienen bij Cold Case, omdat een pasgeboren babymeisje te vondeling werd gelegd door een heftig snikkende moeder... Mijn hemel, ik ben echt een watje tegenwoordig!
Goedemorgen!

Nog even vlug voor het draagconsult. Ben errug benieuwd!

Sorry dames.. Maar ik deel het toch. Maar mijn meisje heeft geslapen van 8 tot 5! Wow! Jammer dat we zelf niet op tijd naar bed gingen (soms, dan zit je zomaar zo gezellig te kletsen en dan is het zomaar weer laat ). Maar dit is toch een prachtnacht voor het meisje?

Over kleding gesproken.. Passen jullie kindjes helemaal in 1 maat? Leliebabybolletje heeft die ellenlange benen van haar moeder geërfd. Ahum... Haar beentjes zijn een maatje kleiner dan haar bovenkant. Of zou dat komem door dat ronde buikje?

En even noteren in het geheugen: over een maand kan leliebabybol dus al gaan staan. Zelf. Dan zal alles wel echt naar benee moeten. Ledikant, box... Jammer. Zo hoog is wel erg vriendelijk tegen oncharmante poses met visite.

Mims! Wat leuk dat je er ook aan gaat geloven! Het dragen!

En daarmee rond ik af en ga ik goed oefenen, met de doekeinden op de rug, vandaag!
Draagconsult was leuk en leerzaam! Het valt nog niet mee om zelf aangeleerde handelingen af te leren..

Maar het allermooiste is dat ik een goede reden heb om een nieuwe doek te kopen. Mijne is een beetje raar... En ze had een hele mooie indio mee. Pfff... Ik ben verkocht! (ps: ze gaf ook praktische tips. Over dat linnen voor mij heel goed zal werken en als de beco te klein wordt, dat een Boba een goede vervanger is) fijn!
Ja gelukt met het filmpje!

MIms, hier zat ik te grienen omdat Rougefils dichter bij zijn 1e jaar zit dan bij zijn geboorte... Tja... hier dus ook een snel kereltje... De vrouw op het cb vroeg me gistermorgen of hij al probeerde te staan. Ik antwoord nog: nee... dat vindt hij niet zo interessant.. Net zoals zitten, vindt hij niet heel boeiend. Diezelfde middag nog he!!

Ja en wat een inhaalslag! Ben zo trots!!

Lelie, fijn om te horen dat je consult leuk was! We zijn trouwens toch maar op zoek naar een buggy.. En wat een mooie tijd dat doorslapen, begint ergens op te lijken!

Rougefils is vanmorgen door vriend naar het kdv gebracht, ik mocht uitslapen: dat heb ik gedaan tot 8.45. Toen nog een half uurtje gelezen en daarna opgestaan, ontbeten.. Naar de kapper geweest.. Was heerlijk die tijd voor mezelf..

Morgen weer!

Zo lekker zwemmen als Rougefils ligt te slapen..
Ohhh Rouge! Wat klinkt dat heeeeerlijk! Gewoon rustig aan opstarten. Niet dat ik hier heel vlug ben, maar een half uurtje lezen in bed... Wat is dat ook alweer?
Ja, dat was echt heel erg lekker! En inderdaad sinds de geboorte van Rougefils niet meer gedaan. Daarom heb ik het verplaatst naar mijn naar bed gaan ritueel.. Niet iedere avond, maar wel vaak...

Morgen breng ik Rougefils wel weg, maar toch de dag voor mezelf.. Wat een luxe zeg, die vakantie!
Gaaaaap! Goedemorgen!!

Rougefils was om 3.00 klaar en klaar wakker. Geen honger, nee hij was in kruipstand aan het tetteren in zijn bedje.... Was het er niet mee eens toen ik hem weer in slaaphouding had gelegd...

Gelukkig is hij op het kdv, ik rust uit op de bank vandaag...
Oei, sterkte vandaag dan, Rouge! Lekker dat je dan de bank voor jezelf hebt vandaag. En tijd voor jezelf, doe je goed!!!

Fijn dat het draagconsult zo goed is bevallen. Ik moet wel om je lachen hoor; acht postings geleden eindig je stellig met het statement dat je een nieuwe doek uit jouw hoofd zet, en nu ben je al weer helemaal verkocht, .

Is eht verschonen van een luier bij jullie ook zo'n opgave? Muppet Wil Niet Stilliggen. Als in; Echt Niet! Zodra ik haar dus op de commode leg, begint ze te gillen en tegen te stribbelen. Luier verschonen is dus echt een potje vrijworstelen hier. Valt me mee dat ik zelf iedere keer onbesmeurd uit de strijd kom.

~gaat Muppet voor de vijfde keer deze ochtend bij de stereotoren vandaan halen~
Mims, daar zal ik eens een filmpje van maken.. Heel herkenbaar... Zou het aan 8 december liggen?? Luier verwisselen is een behoorlijke uitdaging. Het helpt wel om Rougefils een luier te geven, of een luierzakje... Dan is hij HEEL EVEN afgeleid, dus moet wel snel zijn...

Oh.. en ik pluk Rougefils zo'n 10x per dag bij het etensbakje van de kat vandaan... Leuk he ondernemende baby's...
Goedemorgen!

Rouge... Arme jij! Ik zal dan maar niet mijn prachtnacht vertellen. Wel lekker dat je nu lekker rustig aan kan doen! Dat scheelt hoop ik een stuk!

En ik denk dat het ligt aan 8 december. Hoewel... Ik laat leliebabybol veel zitten en staan. Dat vindt ze leuk... En dan mag ik rustig mijn gang gaan. Het staat gaat nog wat wiebelig, maar wel stevig genoeg om haar romper los te maken en luier te verwisselen (niet doen bij poepluiers!). En 's avonds mag ze zelf aanmodderen met haar tandenborstel als ik haar was. Dus... Het ligt volgens mij echt aan 8 december...

Mims, sssst! Ik heb het verdrongen! Ik heb geprobeerd het uit het hoofd te zetten... Maar bij het zien (en voelen) van die mooie doeken... Ik moet weer even mijn ijzeren ruggengraat tonen: niet voor de vakantie! Maar ik speur het internet nu wel af naar goede dealtjes! Zo'n doek komt zeeeeeker in huis! (maar na de vakantie.. Niet nu vers na de autoschade. En liever ook niet echt zonder werk. Zo'n doek is snel een maand verzekeringen... En dan wint mijn onafhankelijke ik met pijn in het hart).

Ik ga mijn boodschappenlijstje schrijven! Heb weer zin om uitgebreid te koken (nou ja... Uitgebreid. Gewoon lekker...).
Tanden poetsen. Oh ja...

Vanavond ga ik dat niet vergeten!

~bloost~
Mijn arme kind.. Haar moeder lacht haar gewoon uit.

Maar ze ging in haar achteruit en steeds gefrustreerder omdat de kast steeds verder weg ging. En dan duwde ze zichzelf weer naar achter.. Het zag er zo grappig uit!

Had ik al verteld dat de eerste zwangerschapstesten binnen zijn? Je kon je opgeven voor een nieuwsbrief over zwanger worden en dan kreeg (of krijg) je een gratis zwangerschapstest van predictor. Nog even geduld.. Maar het kriebelt dus al flink!
hihihi leli jaja het kan snel gaan:) willen jullie nog een paar maanden wachten of nog een hele tijd?

de zenuw is hier zeer regelmatig en altijd op zeer niet handige momenten aanwezig. Als ik gewerkt heb en op mijn werk meer en als we bijv boodschappen zijn gaan doen.

vermoeidheid ach dames je kindjes geven je zoveel energie blijkbaar dat ik soms zelf echt sta te kijken hoe ik het volhoud af en toe en dan komt bolman naar me toe en masseert hij mijn schouders en vraagt dan hoe is het met mijn poepie:) mmm ik ben zo blij met hem hij doet bollie elke avond 1 uur na het warm eten rond 19.30 in de douche en daarna in bedje ( is ons ritueel geworden omdat ze anders niet gaat slapen) en dan is het dus vanaf 20.00 onze tijd. behalve gister en vandaag bleef ze langer wakker en gister was ik naast haar op bed in slaap gevallen nadat we haar een uur hadden laten spelen in bed hopend dat ze in slaap zou vallen,. ik was toch moe dus om 21.00 bij ons op bed gepakt en om 21.30 werd ik wakker en sliep ze dus overgeheveld naar eigen bedje en me omgedraaid want mevrouw vind het sinds 2/3 dagen om 05,30 tijd om wakker te worden. en dat ik om 06.00 de fles had gemaakt of bolman en hij de fles gaf of ik. 1 dag ben ik maar op gebleven maar vandaag kon ik niet was kapot was ook te laat opgestaan maar toch nog net optijd op mijn werk.

wauw een baby die al staat omg soms als bollie rechtop staat als we haar vasthouden vind ik dat zo raar uitzien want ze is nog zo klein denk ik dan...wel verdraaide knap hoor!!

hier nog steeds geen tand te bekennen ik kreeg al commentaar van vriendinnen en nog helemaal geen tandjes? .....tja zoals je ziet niet nee.

bollie kan zitten jeeeeej zelfs wat pakken helemaal naar voren leunen en terug naar achter maar soms kiept ze nog om naar de zijkant en dan laat ze zich ook echt heel lomp als een zoutzak vallen en blijft zo liggen lachend...gek kind hahaha heel lache wekkend om te zien! ze heeft wat nieuws....opeens spant ze haar hele lichaam aan ook haar gezicht trekt ze gespannen en dan trrrrrrill en dan houd ze op en lacht ze je uit als je zegt wt doe jij nou!! en hup nog een keer!! soms denk ik wel eens aheum....teveel energie en dat het haar manier is om het kwijt te raken. vandaag stond ze rechtop op mijn schoot te stuiteren, dus de beentjes worden wat stabieler hier hahah maar laat haar nog lekker even klein blijven vind dat het veeelste snel gaat!! vooral als ik hier jullie verhalen lees! pfff

soho meid respect voor jou hoor ik weet nog dat ik wel eens dacht/denk zo en nu papa tijd ik ga even weg. is niet vaak voor gekomen maar als het kan merk ik wel dat het best af en toe fijn is om even niets te moeten haasten,tellen wanneer weer etens tijd is of slaap tijd of je wel alles bij je hebt enz en jij doet dat alleen jij kan nooit even zeggen zo nu even niet! tenzij opa en oma eens zeggen meid kom maar even hier met de kleine, dat doen de mijn ouders dus zodat wij 2 keer al zijn gaan uit eten en dat was heerlijk!! meteen weer nieuwe energie en tijd voor elkaar genomen en vonden het allebei super..maar dan toch snel naar opa en oma willen om de kleine op te halen. ze is 1 keer echt van 18.00 tot 13.00 daar geweest zodat we 1 keer konden uitslapen ik had dat echt even nodig en opa en oma blij hih en verwend dat ze werd mijn hemel, mijn broertjes en zusje op bezoek en aandacht en gespeeld dat met der werd dus kind was druk aan het spelen en had niet meteen door dat we er waren hahaha dus was voor ons een hele gerust stelling hoe klein ze ook is ze zich ammusseert.

kom morgen weer even spieken en verder reageren ben moe dus duik mijn bed in, bolman had net bollie slapen de fles gegeven en weer in bed gelegd dus ik zeg welterusten!!

laatste werkdag tegen moet en daarna om 17.00/...... 3 weken VAKANTIE!!!!!!!!!!!
Goedemorgen!

Bol... Ik kan nu natuurlijk zeggen: hup! Je bed in! 12 uur is ook veuls te laat! Maar dat heeft nu toch geen zin plus... Je moet nog maar een paar uurtjes! Lekker!!

Oh, en het is een kwestie van maanden, gok ik. Zo ie zo op z'n vroegst pas in oktober, want: ik moet eerst de damloop doen! Ik hoop alleen wel dat ik dan al ongesteld word (dat ik dit echt op schrijf: ik hoop dat ik ongesteld word! )

Oh, meiden! We zitten in een hele leuke fase waarvan ik hoop dat het geen fase is... Mijn leliebabybol kan weer slaaaaapen! Het is gewoon een kleine slaapkop! Lekker lekker! Dus als het een fase is, laat 'm maar een jaar of 18 duren

Ik ga nog even genieten van 2 uur privétijd. Daarna komen de cadeaukinderen thuis en leven we 3 weken in een gezinsritme... Ook leuk, maar alles even op mijn eigen manier doen is nu wel even lekker
Oh en Schaap! Veel plezier met je draagconsult! Ik hoop dat jij er ook veel aan hebt!
Oh en Schaap! Veel plezier met je draagconsult! Ik hoop dat jij er ook veel aan hebt!
Ik zit op mobiel maar was het mops die was gaan staan?? Wauw knap!! Luba deed dat ook vanaf zes maanden maar muba nog niet eens een klein stukje. En schaapje die al echte woordjes zegt!! Knap!!

Ohhhh luier verschonen! Hel! Muba is ook zo'n draaikont. In 1 tel ligt ie andersom, het is soms ook worstelen. En afleidende speeltjes helpen vaak maar even. Maar zeer herkenbaar.
Zo..... eindelijk weer even tijd om hier rond te neuzen. Wat een helweek was dit zeg.... schaapje komt óf om de 2 uur snachts voor een voeding, óf hij komt 'slechts' 1x, maar dan wil hij wel om 5 uur zijn nest uit en spelen Ik heb behoorlijk op mijn tandvlees gelopen gedurende de week met een instortmomentje gisteren. Eindelijk thuis, hoorde het verhaal aan van MrSchaap die ook geen fantastische dag had en al dagen last van zijn rug... vervolgens vroeg hij iets over het eten... ik mompelde terug dat ik wel brood at en mijn bed in wilde.. dus MrSchaap enigszins gefrustreerd vragen wat ik zei. En ik stortte gewoon in. Letterlijk... kon niet meer op mijn benen staan. Bizar... Uiteindelijk heeft MrSchaap dus eten staan koken. Zo lief! En ik om 9 uur mijn bed in... zoals elke dag eigenlijk. Zonde van mijn tijd maar ik moet wel.

Maar goed, vannacht was beter! Om 5 uur wilde hij niet terug maar gelukkig besloot hij toch na 5 minuutjes stil te zijn. En we hebben geslapen tot 8 uur! Jullie denken nu vast; en die co-sleeper dan? Tsja.. die gebruikt hij tegenwoordig vooral als box. En dan slaap ik ook niet. Ik denk dat ik weer ga proberen hem meer, en dus eerder, bij me te houden. Misschien went hij dan aan het idee dat hij in dat ding moet slapen en is hij rustiger want dicht bij me. En anders toch weer in zijn eigen bed. Zoals nu.

Draagconsult vanmorgen was erg nuttig!! Even goed naar de ruck gekeken, als basisknoop moet ik die toch onder de knie krijgen! En de DH gedaan. Wat simpele truckjes geleerd waardoor dat ding stukken beter zit. Oh en de supermanzwaai! jeuj! Die wilde ik kunnen! Blijf het eng vinden, zo bij zijn armpjes. Maar goed oefenen, dan gaat het vast vanzelf.Schaap vindt het overigens prachtig, die ligt in een deuk als ik hem op mijn rug zwaai! Oh en ik ga op zoek naar een indio met linnen!! Die dragen goed, zijn soepeler dan de storck en oersterk. Dat heb ik nodig Bovendien zit ik daar toch al vaak naar te kijken, vind die doeken prachtig!

Zo... en nu even reageren op jullie

Mims, staan Wow!!!! En wat een gevaar dreigt er dan ineens om de hoek zeg! Maar wat een flinke meid dat ze dat gewoon doet! Super!

Lelie, wat een kostenpost, die auto. Zo zonde... maarja, niets aan te doen! En die doek komt vast wel! Wat heerlijk trouwens dat leliebabybol slaapt!!!!!!! Ik hoop echt van harte dat die fase bij jou idd toch haar 18de gaat duren (minstens ). Wat een verademing!

Dat van die zwangerschapstesten, is die actie er nog? Wie weet heb ik er binnenkort wel een nodig...

Bol, hier ook nog geen tanden hoor. Al kwijlt schaap weer als een tierelier! Hij heeft er weer eens ontzettend veel last van, ook al voel ik nog niets. Zo sneu... Maar dat aanspannen, zo herkenbaar! Dat doet schaap ook!! Van top tot teen! Erg grappig!

Rouge, al lang weer oud nieuws natuurlijk, maar jemig de pemig wat is jouw Rougefils enorm gegroeid zeg!! Die gaat schaap nog inhalen op die manier! Wow!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven! En al aan de koemelk begonnen? Hoe gaat het?

Soho, hier ook respect voor je hoor! Ik ervaar het als een verademing om gewoon heel af en toe mijn kind af te staan aan papa. Die luxe heb jij niet, of iig niet altijd. Oh en fijn he, dragen! Je zou kunnen proberen minisoho op je rug te slingeren boven je bed. Zo ben ik ook begonnen. Als hij dan valt, valt hij zacht. Al is mijn ervaring tot nu toe dat er eigenlijk bijna geen situatie is dat het gevaar dreigt dat schaapje valt. Ook niet met de doek. Het is denk ik vooral een vertrouwen in jezelf. En nou weet ik niet hoe de bondo is, maar schaap in de ergo op mijn rug brengen doe ik door hem voor om mijn middel vast te maken, schaap tegen me aan en het rugpand omhoog. Dan de banden vastpakken en langzaam naar achteren onder mijn arm door schuiven. Snappie? Lastig uitleggen...

Luiers verschonen; vooral een probleem met poepbroeken want schaap grijpt graag met zijn handjes. Dat is absoluut een gevecht! Plasluiers gaan gelukkig redelijk goed over het algemeen.

Tanden poetsen; wij geven schaap altijd een borsteltje in zijn handen als hij in de wasbak ligt om onder de douche te gaan of er vandaan komt. Is hij druk bezig met kauwen! En hij leert dat ding vast kennen. Al is het nu dus nog geen dagelijks ritueel en moet dat het wel worden zodra het eerste tandje zich aandient.

Zo... vast nog van alles vergeten... maar ik duik even naar het prive forum! Ohnee... later dan misschien? Schaap is weer wakker.
Ik ben gewoon ZIEK!! In mijn zomervakantie!! Hoe naar is dat... MIjn laatste ziekmelding is van november 2010!

Toch maar uit bed gekropen... Anders slaap ik straks niet meer...

Hopen dat Rougefils wil slapen vannacht. Vanmiddag toen vriend weg moest was Rougefils wel heel lief: heeft bijna 1,5 geslapen en ik dus ook..

Wij hebben gisteren de tanden van Rougefils gepoetst. Ging best goed. Ik vrees dat dat nog 4x duurt en dat het daarna niet meer interessant is...

Schaap, een hele dikke Dat je nachten maar snel weer goed gaan. Dat is echt niet leuk.. Fijn dat je draagconsult nuttig was!

En wat lief van MrSchaap...

Bol, nog een kwartier en dan heb je vakantie, heerlijk! Wat fijn om weer van je te horen....

Lelie, succes de komende 3 weken!

Zo en nu naar de keuken strompelen, want ik moet echt iets drinken... Hoewel het er al snel weer uit zal komen.. Bah.. Wanneer gaat dit over?
Schaap, je gaat de concurrentie met me aan.. Of koop je een nieuwe indio linnen? Ik heb een hele mooie LE gezien op de didymossite zelf. Inderdaad zacht en draagkrachtig tegelijk.

Tijdens mijn draagconsult kon ik namelijk die ook even proberen, en man... Wat zijn die indio's fijn hè? Ze had ook een hibiscus! Zoooo mooo! Jammer van die schade, maar na de vakantie ga ik er zeker 1 bestellen. Nieuw of 2e hands. In ieder geval speur ik nu al druk het d&v forum af

O, waar het wel mis gaat.. Ik wil er 2: namelijk een 3'tje voor de ruck en een 5'jevoor de DH! Duur grapje maar weer.

Oh, en die actie: ik zal even kijken... Ik zie 'm niet meer. Hebben jullie al concrete plannen dan?

En ik zal leliebabybol toespreken dat ze nu even tegen schaap moet zeggen hoe leuk deze fase is!

Rouge, je bent gewoon een echte leerkracht. Die zijn toch ziek in hun vakantie? Wel balen! Hopelijk knap je snel op. Zondag is er wat leuks te doen in mijn plaats - als je er van houdt. Zal het wel op privé zetten, zo.

Bol! Je hebt vakantie!!

Nu snel naar prive. Er staat een wachtrij voor de ipad...
hehe ja, jij wilde ook een indio inderdaad Hibiscus is prachtig, die mag jij wel hebben. Ik vrees dat mijn zoon ooit in een fase gaat komen waarin hij het mij kwalijk neemt als ik hem in die doek knoop. Ik had toevallig vanmorgen voor het consult zitten kijken naar een indio olive met linnen op D&V, en die was uiteraard verkocht toen ik na het consult weer keek... zo jammer! Maar ik zit nog te twijfelen welke maat ik wil. Misschien een 3, al kan ik de ruck ook prima met een 5 en dan tibetaans afknopen. Vanmiddag gedaan En met een 5 kan je gewoon meer!

Ik kreeg trouwens als tip om op de duitse ebay te kijken, daar gaan vaak doeken weg voor mooie prijzen. En als je eenmaal biedt schijnen ze ook verplicht te zijn het naar je op te sturen al woon je niet in Duitsland. Verzendkosten moet je uiteraard wel betalen. Dus daar kijk ik nu toch ook maar weer regelmatig!

Ik hoop dat schaap luistert. Maar vandaag heeft hij wel weer alles goed gemaakt. Hij was zo ontzettend vrolijk!!! Echt een heerlijk ventje! Ben helemaal blij
Hahha die tip kreeg ik ook. Ebay app direct geinstalleerd!

Tibetaans afknopen vind ik niet prettig voor de looks. Mijn borsten worden dan zo fijngeplet. Bij een hoog uitgesneden shirt durf ik het wel, maar dat draag ik niet vaak. Oh... En mijn dochter wil ik wel gewoon in het blauw dragen. Blauw kan ik wel goed hebben. Er stond ook een kiesel - wel katoen - maatje 5 op d&v. Dat is wel mijn kleur! Ben ook bang dat de terra te donker is (didymos site. O erigens is die silvergrey ook geweldig!

Ps: we zitten nog buiten! Lekker!
Oh... Er staan wel een paar mooierds op! Jammer dat ze heeeeeel ongunstig aflopen - dan zit ik in het vliegtuig!
zit nu te kijken naar de rubin gold op D&V. Met linnen, een 5je. Mooi! Maar weet eigenlijk niet of dat mijn kleur wel is... kiesel en terra vind ik ook erg mooi! Blauw is dan weer niet zo mijn ding...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven