Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Morticia heet zij, Liquorice.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hoe oud (of jong ) zijn jullie allemaal eigenlijk? Volgens mij heb ik wel een paar leeftijden voorbij zien komen, maar ben te lui om terug te kijken haha!! Ik ben zelf 32. Word ik al verbannen naar Libelle?
Ben een paar jaartjes ouder meerminder, 36.

Ik meld me binnenkort wel aan voor het Libelle- c.q. Margrietforum!
Ik ben 34.

Liq: Wat een prachtig en stoer poppetje heb je gemaakt! Wat onzettend leuk dat je zoiets kunt breien! En dat jurkje... ik hou er wel van Ik zou haar Virginia noemen.

Akakia: prachtige schilderijen zeg! :hail:

Dat andere poppetje van houtpulp vond ik ook erg mooi (weet niet meer van wie die was )

Ik ben bezig geweest met een kussen van zpagetti. *poef*

En ik ben me nu aan het wagen aan een knuffelaapje (om te haken).
*begint enorm te twijfelen of ze ook niet zal leren haken, na het zien van dat leuke kussen*
Dochter hangt veel rond dat raam rond. Het leek me wel fijn voor haar om daar een kussen te hebben, zodat ze er lekker op kon zitten enzo. Dochter dacht daar anders over: kussen op de grond en dan kun je lekker springen vanaf het kozijn 8-p.

Dit is met zpagetti: gaat lekker snel
@Akakia; de vorige baby is inderdaad leuk opgedroogd.

Hardstikke leuk kind, maar wát een lilluke baby was dat
Ik ren even heeeel snel in en uit hier, om te laten weten dat ik er nog ben én dat ik de hint naar mijn blog heb verwijderd.

Wat zie ik hier toch voor ontzettend mooie schilderijen, tekeningen langskomen.. en die verhaaltjes over de pop vind ik ook helemaal geweldig..!

Morgen meer, hoop ik. Beetje teveel aan mijn hoofd nu.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja leuk dat kussentje.

Ik ben 36.

En onze hond heet Dita (een bulletje).

Poppy (naar Poppy Z Brite) is misschien ook n leuke naam voor je popje dropje, maar ik vind de namen die je zelf al heb gekozen ook heel leuk. Ik ben heel slecht in kiezen dus.....

Akakia, wat mooi jouw schilderijen!

Bedankt voor de complimenten. Heb het toen idd uit mn hoofd gedaan. Heb het boek indertijd gekocht om te kijken hoe ik het beste er een lichaam er bij kan maken. Ik kan wel leuk kleien, maar ik ben niet zo goed in naaien (en brijen). Lijfjes en kleertjes zijn genaaid (of zo leuk gebreid als het jurkje van dropje). Misschien kan ik met iemand samen een popje maken .

Nog 1-tje uit de oude doos, ook ooit iets met speksteen gedaan op een cursus 3D:

[img]https://www.mijnalbum.nl/Foto-LENIUOJJ.jpg[/img]

Het beeldje dat ik te inspiratie eerst had gekleid is mooier, maar helaas stuk. Het is een ratje b.t.w.

E
Not my circus. Not my monkeys.
Dat doet mij denken aan mijn nieuwe, in Disneyland gekochte Jack Skellington trui Minas
Leuk Marels! Love Tim Burton...(zijn werk dan)
Mijn eerste avonturen met een spiegelreflexcamera:

Meisjes, post nou om te zeggen dat mijn foto zo geweldig is!

Ik ben er trots op

In antwoord op eerder vraag;

Ik ben 27, woon samen met vriend en kat (zie foto, dus )

En mijn werk is bekend
Marels, je foto is geweldig

Hij is echt mooi.

Laat maar meer foto's zien!
Surrie, was even verdiept in Shemar Moore (een mooi knutselwerkje van Onze Lieve Heer ). Marels, wat een geweldige foto! Mooi!
En wat een heerlijk fijne verzameling in een heerlijk fijne kast Minas!
Meer?? Ik heb net een uurtje of 5 een spiegelreflexcamera. Zoveel gaaf werk heb ik nog niet hoor
Akakia, wat een mooie schilderingen zeg.

Jij bent ook erg creatief.

Marels, schitterende foto van je poes.

Minas, een leuke verzameling in een gave kast.

Als ik jullie leeftijden lees behoor ik zeker tot Libelle-catagorie. Ik ben nl 43 jaar. Maar blijf gewoon hier hoor.
haha, dat had ik dan ff gemist Marels, morgen dan
quote:steph schreef op 19 juli 2012 @ 22:16:

Akakia, wat een mooie schilderingen zeg.

Jij bent ook erg creatief.

Marels, schitterende foto van je poes.

Minas, een leuke verzameling in een gave kast.

Als ik jullie leeftijden lees behoor ik zeker tot Libelle-catagorie. Ik ben nl 43 jaar. Maar blijf gewoon hier hoor.Let niet op de dwergen en gordijnringen op de foto he... Mijn poes heeft die graag dicht in de buurt.
Marels!

Ik had trouwens vandaag een gevalletje 'andere werkelijkheid'. Al onze lego-bouwtekeningen zitten in 1 map, en ik was al zeker 3 maanden 1 bouwtekeningboekje (leuk woord!) kwijt. Overal gezocht, in de kast, en zeker 10 keer de map doorgebladerd (want dat irriteert me mateloos!). Haal ik vandaag de map weer eens tevoorschijn, zit-ie daar gewoon keurig in een insteekhoesje...

Snap er werkelijk waar niks van... Hadden ze bij de Libelle toch echt gelijk (samen overstappen Steph?!).

Wie was nou ooit zijn haaknaald kwijt? Is die ooit nog teruggekomen? (Hersenspinsel: zouden de bualfar van Snjokorn ook raad weten met gordijnringen ?)
Dat was ik van die haaknaald. Haaknaald is nog steeds niet terug.

Mooie foto, Marels, Mooi beestje ook!

Die speksteenrat is mooi!
Stoere kat Marels! Enne... Ik voel een fotografie hobby aankomen

Leuk om te lezen dat de leeftijden toch best dicht bij elkaar liggen.

Weet niet meer wie het was (forum mobiel dus kan niet terugkijken), maar de kast met poppetjes vind ik ook erg leuk. En het stenen beeld ook.
Wauw; die beeldjes/popjes in dat kastje! Leuke verzameling idd!!!

Dat popje moet een pittige korte naam hebben. Niks met "Nymf"erin, doet teveel aan nymfomaan denken.

En gewoon "Pop"..? Of "Pink"..? Geen verklein-woordje.

Super; dat schilderij van Nemo...! Briljant!

Ik ben ook in Libelle-leeftijd.

Maar geestelijk 20

Ben vandaag weer iets nieuws begonnen met speksteen. In één avondje heb ik de hele steen (grove vorm dan) al uitgeveild. Nog een paar avonden in de afwerking steken en dan is het al klaar..!
quote:sitka schreef op 19 juli 2012 @ 22:34:

Dat was ik van die haaknaald. Haaknaald is nog steeds niet terug.

Mooie foto, Marels, Mooi beestje ook!

Die speksteenrat is mooi!Ik heb een haaknaald gevonden bij het opruimen van m'n ladenkastje (ben er nooit actief naar opzoek geweest want ik had er nog 1 die ik kon gebruiken)....
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven