Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ik WIL hem Choco, ik HEB hem niet!

Iemand?
668, the neighbour of the Beast
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:33:

NIEUWE AUTO MARELS? IKKE!

Kom je em wel ff brengen? Scheelt mij pakketkosten. Mag ook wel in een enveloppie als dat past. Proppen mag.ben jij ook al zo'n één??
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:32:

Oh, nee, dan moet Luna van mij gaan.

Echt meid, doen.

Dat bloot ben je zo doorheen, echt waar, en het is zoooooo heerlijk, sauna.

Doen doen doen!!OOOO zou ik????
Marels, vriendin van mij heeft ook zo'n bon. Je wilde een naaktmeet toch?

Sorry mijn suiker is te hoog, ben erg hyper en vervelend
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 22:33:

@Marels, Luna heeft al verwennerij te pakken met een heel mooi pakket voor haar zoontje

Maar dan nog....

Ik ben een saunafanaat maar heb nog een Swaffelhoeve-bon liggen. Kan het eigenlijk niet zo goed betalen om vaak te gaan maar ik vind het zo heerlijk....

Dus zo'n bon is voor mij super.

Maar ik vind dat Luna moet gaan. Punt.

Die moet een sauna-ontgroening. In de blote kont!
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 22:34:

[...]

OOOO zou ik???? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, doen!!!
Jij ging toch slapen rouge? Stiekeme meelezerT! En nee hoor, was een bubbeltjesenveloppegrapje
...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 juli 2012 @ 22:27:

[...]

uiteraard heb je gemaild!En ik jou weer ... Gezellig:-))
Hahaha, dan stop ik het wel de kleertjes en schoentjes voor je zoontje Luna!
Ja, ik denk ik gooi het er maar even in, ik voelde mij ineens zo opgelaten.

Ik heb dit soort dingen eigenlijk nooit gedaan, moet er even aan wennen denk ik, breng altijd mijn spullen naar de kringloop. Ook dan hebben die niet echt veel waarde maar zonde om weg te gooien.

Ik zoek zelf eigenlijk niets, niets in de zin als dat ik wensen of iets dergelijks heb.

Maar oke, omdat jullie er toch om vragen. Ik zeg alvast dat ik mij aanbevolen hou voor het beha'tje van 1 miljoen dollar:

Lieverliefviva, ik heb ook niet veel geld, maar ik heb wel dvd's die tegenvielen, of boeken die ik nooit gelezen heb en ook niet meer ga lezen waarschijnlijk. Jij dan niet? En het ligt aan je toon, die bevalt ons niet. Je gedraagt je als een haantje de voorste met je 'Ik was eerst!' Het is aan degene die iets weg te geven heeft om te bepalen naar wie het gaat. En je bent aan het dubbelnicken, dat bevalt me ook niet.
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 22:37:

Hahaha, dan stop ik het wel de kleertjes en schoentjes voor je zoontje Luna!Ik weet niet zo goed of ik dat wel kan aannemen zeg.. Tsjee, het is nogal wat.
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 22:22:

[...]

Eens. En ik ben overtuigd dat t gezegde ' wie goed doet, goed ontmoet ' absoluut waar is.

Ik ook!

Vond het ontzettend leuk om spullen weg te geven. Volgens mij heb ik nu ook praktisch niets meer liggen Gewoon iemand blij maken was mijn intentie. En uiteindelijk toch ook zelf een paar leuke dingen mogen krijgen maakt het dan des te meer bijzonder, aangezien weggeven mijn eerste prioriteit was.
Lieverlief, ik hoop dat je weet dat er achter de schermen veel gemaild en/of gewhatsappt wordt. Als we dan te horen krijgen dat jij 3 mailtjes stuurt voor 1 weggeef-voorwerp en dan ook nog eens zegt dat het in een envelop gepropt moet worden om kosten te besparen, ja dan kan dat hebberig overkomen.

Ik snap je enthousiasme en dat is ook leuk maar het is niet alleen enthousiasme bij jou maar ook een vleugje venijnigheid als het naar iemand anders gaat.

My 2 cents.
@ luna, gewoon gaan joh. Ik durfde ook nirt in mijn naakte niksie. Ben maandag voor het eerst geweest. Na 5 minuten is het niet durven weg.

Ooh wat heerlijk een dagje sauna.

Je valt juist op als heel krampachtig je handdoek op houd.

En ach iedereen is dan naakt en ik heb geen perfect supermodellen lijf gezien.

Daar was ik nl bang voor, dat ik mij lelijk zou voelen. Voelde mij juist heel fijn, lekker vrij zonder verpakking.
quote:lieverliefviva schreef op 19 juli 2012 @ 22:37:

@ vooral marels (stukje schaduwlicht)

Ik vind jullie beredenering niet helemaal eerlijk.

Het is net de interpretatie dat je zelf aan een reactie geeft.

Ik vind het persoolijk juist leuk als mensen heel actief en vrolijk ( misschien beetje over dreven reageren) zo van : jaaaa ik!!

En dat ervaar jij misschien als hebberig maar ik ervaar dat als vrolijk en blij.

en zo ben ik.

En echt meid als ik al het geld van de wereld had dan zou ik echt de beroertste niet zijn . Eerlijk! Maar ik heb gewoon heel weinig geld. En als ik dan hier iets leuks voorbij zien komen dan probeer ik dat te krijgen.. net als jij dat ook doet.

Alleen heb jij wel het budget om dingen zo weg te geven. Ik heb dat niet.

Niet dat ik helemaal niks geef. Dat is ook niet zo.. ( kaarsen, wierrook, en aan rougelove heb ik sierraden en kleding beloofd)

En bovendien zoals hierboven al geschreven.. Dit was toch een weggeeftopic ? en niet een, ik geef jou iets en dus wil ik er wel wat voor terug. In elkgeval , dat gevoel krijg ik bij jou berichtjes tegen mij

Verder heb ik weinig te zeggen , maar wel dat ik dit allemaal niet leuk zo vind gaan en ik niet de verkeerde intenties heb en heb gehad. Als je dat toch vond. Sorry daar voor, ik heb het niet verkeerd bedoeld.

Ik vind "ik was toch de eerste die reageerde wil je mij ook nog mailen" niet vrolijk en blij.

Dat vind ik een stampende kleuter die haar zin niet krijgt en recht heeft op het speeltje omdat ze het als eerste gezien heeft.

Ik vind een beetje nederigheid wel op zijn plaats, en het is leuk als je anderen ook eens een kans geeft.

En dat doe jij niet, in mijn ogen.

Dat doe je niet als je een beledigde posting gaat typen dat jij toch wel de eerste was die ergens op reageerde.

Dat doe je ook niet als je op álles wat een forummer aanbiedt reageert, maar dan ook nog gaat liggen mieren dat het wel in een envelop moet want dan wordt het te duur.

Het gaat hier om dingen die je grátis krijgt, die mensen voor niks weggeven en waar ze niks voor terug willen.

Als je verzendkosten niet kunt betalen, moet je je misschien ook afvragen of je wel moet reageren.

Dingen die mensen hier aanbieden, het is geen recht, dat jij het krijgt als je de eerste bent die reageert.

Het is ook niet zo dat er iets tegenover moet staan. Veel van de dingen die ik verstuurd heb heb ik verstuurd naar forummers waar ik nog nooit van gehoord had en waar ik waarschijnlijk nooit meer van hoor ook.

Dat geeft niet.

Maar zoals al zo vaak gezegd; het is de toon die de muziek maakt.

En jouw toon klinkt mij heel naar in de oren. En mij niet alleen.

Einde onderwerp, nu gaan we weer gezellig doen.

Wil er nu niemand mijn Birckenstocks hebben?
Mooie bh trouwens cm!
..
Gaan hoor Luna! Is goed voor een mens!!
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 22:41:

[...]

Ik weet niet zo goed of ik dat wel kan aannemen zeg.. Tsjee, het is nogal wat.

GAAN!!

Luisteren naar tante Marels!
Marels, ik wil ze best, maar dan moeten mijn voeten eerst drie maten groeien! Heeft iemand daar niet een middeltje voor, voor de weggeef?
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 22:41:

[...]

Ik weet niet zo goed of ik dat wel kan aannemen zeg.. Tsjee, het is nogal wat.Ik stop de bon er gewoon bij! Kan je zelf nog beslissen of je met of zonder kleding aan gaat genieten!
quote:lieverliefviva schreef op 19 juli 2012 @ 22:43:

[...]

Tuurlijk heb /had ik boeken die ik waardeloos vind/vond. Maar dan gingen ze naar mn omgeving.. Ken dit forum nog niet zo lang en heb het pas 'echt' ontdekt sinds een paar weken. En ja ik heb ook dingen te geef en die geef ik ook. Maar waar ging dit forum nou om..? Nu is het echt gericht op geven en krijgen.En als je wel graag iets wilt maar niet meteen iets aanbied dan deug je meteen niet

Alleen als je álles wilt en ook nog als een stampende kleuter gaan reageren als een ander het krijgt.

Kijk naar de reacties op CM_89. En krab jezelf eens achter de oren over je eigen gedrag.
quote:italie_meisje schreef op 19 juli 2012 @ 22:43:

Mooie bh trouwens cm!

Maar hij zit wel scheef. Pffft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven