Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 22:00:

Helaas het pak gaat niet passen bij Rouge.

Daarom hier in de aanbieding...

Een pak, paarsige/bruine kleur, pantalon met wijd uiteenlopende pijpen. Een roze blouse met daarover heen een gilet.

Tevens een bijpassende ketting erbij.

Nu komt het, vanwege mijn "voorgevel" is de blouse maat 44, het gilet, wat deels onder de borsten sluit 42 en de pantalon 40.

Geen idee of iemand "dezelfde" kwaal heeft

Daarbij moet ik ook bekennen dat het pak niet van Didi maar van Steps blijkt te zijn Volgens mij heb ik zo'n zelfde soort pak van Steps in grijs! Klinkt erg leuk de jouwe, maar ondanks ook grote voorgevel ben ik van boven nog steeds erg smal, dus mij gaat ie sowieso niet passen. Klinkt wel erg leuk, mooi kleurcombinatie ook.
Am Yisrael Chai!
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:05:

Ik zoek trouwens nog een vaatwasser! En Marels een auto! En ik heb ook nog een droger nodig. En ook een auto. En meer energie als ik toch bezig ben..

Iemand een suikeroom in de weggeef? Suikeroom klinkt weer zo Hugh Hefner-achtig.... Brrrrr
668, the neighbour of the Beast
quote:schaduwlicht schreef op 19 juli 2012 @ 22:04:

Ik heb wel interesse in het jurkje, maar ik dacht dat er al meer geïnteresseerden waren, toch? Ik heb ongeveer maat 42.Mail me maar! Chocolover was de eerste, maar het was me niet helemaal zeker dat ze hem wou... of wel?
Zeldamarathon: Pas je wel op? Het is eigenlijk dubbelnicken hè, wat je doet, en ik weet niet of de moderators daar blij mee zijn.
Rougelove mijn maat? Dat weet ik niet. Zojuist bij de diëtiste geweest, ben al 12,5 kilo kwijt

Mijn maat nu is slobberbroeken en joggingsbroeken. Heb je daar iets aan?

(Geef hem maar aan iemand anders hoor, wilde alleen zeggen dat ik het een super leuk jurkje vind!)
@ choco, ik zoek ook een vaatwasser! Of iemand die elke dag komt afwassen, mag ook. En ach doe er dan ook maar een kok bij. Oh en een jacuzi voor in de tuin. Maar dan zoek ik eerst nog een huis waar die tuin bij zit want ik woon nu 1 hoog.

Wel gratis allemaal natuurlijk he, want dit is het weggeeftopic. :D
Schaduwding is leuk, die moet het rooie jurkje

Komt ie toch nog goed terecht
Dat heb ik zelf ook luna dus daar heb ik genoeg sores aan

Een geld oom dan!
@ Rougelove, dat jasje...leuk!!!! Mag ik!
Ik had ook geroepen dat ik het rode jurkje wilde, maar van mij mag ie naar schaduwlicht hoor, ben al zo'n hebberd en bij mij zou ie anders geheid in de kast verdwijnen als "leuk jurkje, maar draag ik eigenlijk nooit..."
Am Yisrael Chai!
Ik heb trouwens een x box voor m'n buurjongetje gekregen van een lieve forummer. Kan niet wachten om m te geven!!!
Ibi .... Ik heb (althans ... mijn lieve dochters eigenlijk) interesse in de CD-ROMS van Rollercoaster. Zou je mij willen mailen op .....?
sallie68 wijzigde dit bericht op 19-07-2012 22:32
Reden: Mailadres inmiddels bekend
% gewijzigd
Schaduwlicht wil je me ff mailen? chocolover_viva @ hotmail . com. Senk joe!
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 22:12:

Ik heb trouwens een x box voor m'n buurjongetje gekregen van een lieve forummer. Kan niet wachten om m te geven!!!Wow, dat is nog eens tof om weg te kunnen geven! Zal je buurjongetje vast blij mee zijn. Lief!
Am Yisrael Chai!
Ik zag trouwens ineens een pakketje staan in de hoek van de kamer (had mijn vriend aangenomen vanmiddag..) Ik heb 'em net open gemaakt en ik zou van meerdere mensen een pakketje met boeken krijgen, maar volgens mij was deze van Rara, dus Rara bedankt! Ik ben heel erg blij met de boeken!
Even nagedacht of ik dit wilde typen omdat dit mogelijk ten nadele werkt voor mij in dit topic maar ach, dat zou ik dan ook wel overleven.

Ik ga mij gewoon schuldig voelen door alle reacties betreft vragen en zelf niets aanbieden, dat ik niet spullen kan aanbieden met echt waarde. Maar is dat de bedoeling van dit topic?

De reacties zijn dan wel niet naar mij toe gericht maar merk dat ik mij toch een beetje voel aangesproken.
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:12:

Schaduwlicht wil je me ff mailen? chocolover_viva @ hotmail . com. Senk joe!You've got mail!
Heerlijk is dat he Luna, zulke dingen weg kunnen geven!

Ik had dat toen ook met die PS3 voor mijn vriend. Ik was gewoon ZO hyper dat ik hem daar zo blij mee kan maken!

En ben nu heel blij dat ik het forward kan payen door een PS2 Rara's kant op te doen. Weggeven is nog veel leuker dan krijgen!
quote:cm_89 schreef op 19 juli 2012 @ 22:18:

Even nagedacht of ik dit wilde typen omdat dit mogelijk ten nadele werkt voor mij in dit topic maar ach, dat zou ik dan ook wel overleven.

Ik ga mij gewoon schuldig voelen door alle reacties betreft vragen en zelf niets aanbieden, dat ik niet spullen kan aanbieden met echt waarde. Maar is dat de bedoeling van dit topic?

De reacties zijn dan wel niet naar mij toe gericht maar merk dat ik mij toch een beetje voel aangesproken.Nee, het gaat in dit topic om weggeven ZONDER iets terug verwachten. Anders zou t wel u ruiltopic zijn toch?
@newnick, mag ik je mailen over de blouse/gilet/broek. Ik heb 80f vandaar grotere maat boven *check*, zal aan de pasvorm van de broek liggen of het past, wat bij mij niet past en niet mooi staat is een broek met lage taille.

Ik ga even teruglezen of ik je mailadres ergens zie staan, anders is mijn mail adres

weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:19:

Ik had dat toen ook met die PS3 voor mijn vriend. Ik was gewoon ZO hyper dat ik hem daar zo blij mee kan maken!

En ben nu heel blij dat ik het forward kan payen door een PS2 Rara's kant op te doen. Weggeven is nog veel leuker dan krijgen! Dat heb ik ook altijd! Het is ook leuk als we hier allemaal zo'n instelling zouden hebben.
italiemeisje, ik krijg de mail terug
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:19:

En ben nu heel blij dat ik het forward kan payen door een PS2 Rara's kant op te doen. Weggeven is nog veel leuker dan krijgen! Eens. En ik ben overtuigd dat t gezegde ' wie goed doet, goed ontmoet ' absoluut waar is.
Dat is gek newnick. Heb je wel .nl gedaan?
quote:cm_89 schreef op 19 juli 2012 @ 22:18:

De reacties zijn dan wel niet naar mij toe gericht maar merk dat ik mij toch een beetje voel aangesproken.

Lekker belangrijk.

Het is de toon die de muziek maakt en de intentie die telt.

Ik word naar van mensen die tikken "halloooooooooooooooo ik was wel eerst jah", maar heel blij van mensen die alle hoekjes afkrauwen om te kijken of ze zelf niet nog iets te vergeven hebben.

Dat de één meer aan te bieden heeft dan de ander, doet geen pest ter zake.

Inderdaad; het gaat om mensen blij maken zonder iets terug te verwachten.

En als ik jou ergens blij mee kan maken, prima toch?

Echt niet schuldig voelen. Volgens mij ben jij geen nare hebbert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven