Het is je vergeven

20-07-2012 01:33 213 berichten
dus biecht het maar op
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2012 @ 02:35:

Longtime no see indeed. Hawkeye_Jane en Iris.

Nighty night dames en heren.SP!
Iris, Wil je dat ajb wissen? Voordat iemand dat voor waarheid aanneemt. Vroeger kon er nog een Engel verifiëren dat dat echt niet zo is.

Mis die tijd wel.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 02:43:

[...]

Niets is te gek hier. Ik ben een man. Dit forum is werkelijk onbegrijpelijk voor me.

Dat went vanzelf, vrouwen zijn nu eenmaal vaak niet te begrijpen (ook niet voor onszelf ).

Maar door je kanonnenvoerbetoog en tirade erna dacht ik dus dat je een vrouw was
@ schreeuwlelijk : "kan ik er iets aan doen dat ik ben wie ik ben?" Nee; kan niet. daar heb je héél erg gelijk in. Vreselijk erg lijkt me dat. Dat als je dat wat jij zou hebben,vreselijk; zou ik maar zeggen; maar gelukkig; wordt het je hier allemaal vergeven. Dus spuug t even uit, misschien knap je er van op. Misschien.
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2012 @ 02:45:

Iris, Wil je dat ajb wissen? Voordat iemand dat voor waarheid aanneemt. Vroeger kon er nog een Engel verifiëren dat dat echt niet zo is.

Mis die tijd wel. Ben je gek, dat denkt echt niemand. Chill .
H_J
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 02:46:

[...]

Dat went vanzelf, vrouwen zijn nu eenmaal vaak niet te begrijpen (ook niet voor onszelf ).

Maar door je kanonnenvoerbetoog en tirade erna dacht ik dus dat je een vrouw was Echt? Ik dacht dat het zo duidelijk mannelijk was als het maar kon. Hoe hypocriet denk je dar ik ben Ik snap echt niets van jullie blijkt maar weer. Ok, de meeste mannen hier wel. maar die hoef en wil ik niet snappen. Amand is ok echter.
Hoe oud ben je, Schreeuw?
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 02:46:

@ schreeuwlelijk : "kan ik er iets aan doen dat ik ben wie ik ben?" Nee; kan niet. daar heb je héél erg gelijk in. Vreselijk erg lijkt me dat. Dat als je dat wat jij zou hebben,vreselijk; zou ik maar zeggen; maar gelukkig; wordt het je hier allemaal vergeven. Dus spuug t even uit, misschien knap je er van op. Misschien.Gelukkig ben ik bovengemiddeld in staat andere meningen aan te nemen als die beter zijn dan diegene die ik heb. Ik kan serieus objectief zijn en mezelf buiten de som laten, dus kom maar op! Kan jij me een inhoudelijk antwoord geven? Lijkt niet een kwaliteit namelijk op dit forum. Op Brandende Vragen aan Lullen althans.
quote:hawkeye_jane schreef op 20 juli 2012 @ 02:53:

Hoe oud ben je, Schreeuw?34. Ik ben een Slang, element vuur volgens de chinese astrologie. Ik kan me er erg in vinden.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 02:51:

[...]

Echt? Ik dacht dat het zo duidelijk mannelijk was als het maar kon. Hoe hypocriet denk je dar ik ben Ik snap echt niets van jullie blijkt maar weer. Ok, de meeste mannen hier wel. maar die hoef en wil ik niet snappen. Amand is ok echter.

Aha ja dat zou inderdaad wat hypocriet zijn geweest als vrouw zijnde, maar ik vind überhaupt dat we óf met z'n allen moet vechten of helemaal niet, dus aan mij heb je ook niet veel wat dat betreft.

Amand is inderdaad heel OK, maar er zijn er wel meer hoor. Joop is bijv. ook een topper, net als Wdr en nog een paar anderen.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 02:56:

[...]

34. Ik ben een Slang, element vuur volgens de chinese astrologie. Ik kan me er erg in vinden.Owkeee.
Maar waar was je nu zo boos om? Om de beslotenheid van het kletsgroepje of om de inhoud van hun reacties?
quote:hawkeye_jane schreef op 20 juli 2012 @ 02:58:

[...]

Owkeee.

Te hug a tree voor jou?

(voor mij ook hoor).
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:00:

[...]

Te hug a tree voor jou?

(voor mij ook hoor).Vind Chinese astrologie wel interessant maar dat heeft meer met mijn enthousiasme voor die cultuur te maken dan met het geloof in onaardse zaken.
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 02:58:

Maar waar was je nu zo boos om? Om de beslotenheid van het kletsgroepje of om de inhoud van hun reacties?Vooral de beslotenheid denk ik. Het is een oeroud topic en de spelers lijken lijken dezelfde te blijven, Val buiten de norm en je ligt eruit als je er al binnen lag. De mensen zijn an sich wel ok geloof ik. Maar de meeste mannen daar zijn gecasteerd. Ze trachten echter zich anders voor te doen. De inhoud van de reacties viel me ook tegen ja. Maar dat kan ook aan mijn persoonlijke vraagstelling liggen.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:05:

[...]

Vooral de beslotenheid denk ik. Het is een oeroud topic en de spelers lijken lijken dezelfde te blijven, Val buiten de norm en je ligt eruit als je er al binnen lag. De mensen zijn an sich wel ok geloof ik. Maar de meeste mannen daar zijn gecastreerd. Ze trachten echter zich anders voor te doen. De inhoud van de reacties viel me ook tegen ja. Maar dat kan ook aan mijn persoonlijke vraagstelling liggen.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 02:55:

[...]

Gelukkig ben ik bovengemiddeld in staat andere meningen aan te nemen als die beter zijn dan diegene die ik heb. Ik kan serieus objectief zijn en mezelf buiten de som laten, dus kom maar op! Kan jij me een inhoudelijk antwoord geven? Lijkt niet een kwaliteit namelijk op dit forum. Op Brandende Vragen aan Lullen althans.

klinkt als een aanval.... ??-tis je vergeven-

Gelukkig (?) ben je bovengemiddeld in staat, -das toch al fijn lijkt me zo ;) - andere mening aan te nemen DAN die beter zijn etc.

Aan Brandende Vragen des Lullens ga ik mijn handen niet warmen.

Wat was de vraag ook al weer...???
quote:hawkeye_jane schreef op 20 juli 2012 @ 02:58:

[...]

Owkeee.Ach, je kan het opzoeken. Of niet. Dat was een beetje de hint.
Of aan de plek van je vraagstelling of wist je niet dat het een luchtig kletstopic was? Een eigen topic was misschien een beter idee geweest achteraf gezien.
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:06:

[...]

klinkt als een aanval.... ??-tis je vergeven-

Gelukkig (?) ben je bovengemiddeld in staat, -das toch al fijn lijkt me zo ;) - andere mening aan te nemen DAN die beter zijn etc.

Aan Brandende Vragen des Lullens ga ik mijn handen niet warmen.

Gne. Touché. Ik wil leren. Aangezien ik geen fuck van vrouwen snap valt hier nog wel het één en ander te halen lijkt me/

Wat was de vraag ook al weer...???
Jullie snappen het wel!
Ik snap óók niets van álle vrouwen; ook niets van álle mannen..
Waarom wil je ze zo graag snappen dan? Een vrouw is nu eenmaal een vrouw en geen man zonder piemel.

Toch mag ik je wel Schreeuwlelijk, zo'n briesende stier in de porseleinkast .
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:12:

Ik snap óók niets van álle vrouwen; ook niets van álle mannen..Ik snap mezelf vaak niet eens .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven