Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Superluigi, ik heb wel interesse in de eerste! Je kan me mailen op GewoonJuul@gmail.com
Verstuurd!
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 23:38:

Broeken 40, bovenkleding 42-44Ik ga voor je kijken van t weekend!!
Ik ga nu m'n bedje opzoeken, good night ladies!!!
Wtf, superluigi, jij bent echt raar. :') (Voor de duidelijkheid, ik vroeg hem net aan de telefoon of het wat was :') Ik ken hem dus :p) Maar hij biedt die spellen (nu dus alleen de laatste nog) wel echt aan.
Ik ga ook naar bed! Tot morgen dames! xxx
quote:cm_89 schreef op 19 juli 2012 @ 23:21:

[...]

Ik zou zeggen doen! Vaak kan je er op marktplaats niet veel voor krijgen en dan heb je er nog geen nieuwe spullen voor.

Ik wist ook niet zo goed hoe dat systeem dan zou moeten werken. Ik bedoel, ik kan wel mijn tv weggeven met het idee dat ik dan een garderobekast ofzo van een ander krijg, maar dat is volgens mij best oplicht-gevoelig.

Ik ga er nog wel even op broeden, ik vind het in principe echt een goed idee (vaak verkoop je je spullen alleen maar omdat je iets anders wil kopen, dus als het met gesloten beurzen kan, alleen maar beter, toch?) maar moet nog even nadenken over de praktische uitvoering.
Am Yisrael Chai!
Bartjes: Zou ik de bookazines mogen hebben? Ik was net aan het zoeken naar bookazines voor mijn moeder en mij voor op vakantie.

Ik was ook net op Marktplaats aan het kijken hoe mijn advertenties het doen. En aangezien ik zo blij word van dit topic, wil ik liever iemand van hier blij maken met mijn jurkjes.

Het gaat om een bretons gestreept jurkje met een rood riempje (foto kan ik natuurlijk opsturen) en een roestbruin gebreid jurkje met een soort col. Oh en ik heb nog een rood jasje voor de liefhebber. Jurkjes zijn maat M, jasje valt redelijk ruim uit (L).

Nogmaals: foto's stuur ik graag op!

quote:bartjes schreef op 19 juli 2012 @ 23:06:

De titels van de Libelle bookazines:

De laatste zomer van Ann Brashares

Zoeken naar Lena van Maureen Myant

Is dit een leven van Primo Levi

Ik ga NewNick blij maken met wat kleren voor haar dochter.

Echt een leuk topic dit, Ben benieuwd of er morgen al een deel 2 is, het gaat echt snel
Hai allemaal!

Ik zit hier te balen joh!

Kan niet op de computer op internet komen en ik heb juist leuke foto's gemaakt van leuke spulletjes die ik erop wilde zetten, grrr!

Dus ik forum maar even mobiel, heb een hoop teruggelezen, het loopt als een speer!

En ik was maar een paar uurtjes niet geweest, haha!!

Was net trouwens bij mijn moeder op bezoek en zat zelfs daar rond te 'scannen' naar spulletjes voor hier, haha! Erg he!

Ik heb vandaag de muursticker verzonden, alleen inpakken was wat lastig! Had geen papier dat groot genoeg was, dus ze krijgt hem heel gezellig in een grote vuilniszak... Tja... Ik had er misschien een leuk lintje om kunnen doen ofzo.

:Imao:
Ja hoor, daar is de hebberd qua kleding weer!

Met andere woorden: ik heb wel interesse in foto's, ouwejurknieuwejurk.

Heb ook wel dingen om te ruilen, sowieso boeken voor op vakantie als je daar interesse in hebt, maar ook zat andere dingen.

fashionvictimruimtop op de hete mail, dan zie ik heel graag foto's.
Am Yisrael Chai!
Oh ja, ik las dat we auto's etc kunnen vragen hier! Schrijf mij maar op voor een autootje (maakt niet uit wat voor 1 als hij maar rijdt), ik wil ook nog wel een flatscreen tv, een leuk huisje in de binnenstad aan het water met een bootje. Mail maar als je een van deze dingen noig hebt liggen! (liefst de laatste, wel met bootje graag) ;)))
FV: Leuk, zo'n snelle reactie!

Heb je gemaild met een rits foto's, hoor graag of er wat voor je bijzit.

Veel leuker dan Marktplaats dit
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 20 juli 2012 @ 00:00:

FV: Leuk, zo'n snelle reactie!

Heb je gemaild met een rits foto's, hoor graag of er wat voor je bijzit.

Veel leuker dan Marktplaats dit Ja he, vind ik ook! Ik vind Marktplaats altijd zo'n gedoe, terwijl ik zat spullen heb die ik er zo op zou kunnen zetten. Leuke foto's trouwens en ik werd alleen al blij van je razendsnelle reactie .
Am Yisrael Chai!
quote:gaby030 schreef op 19 juli 2012 @ 23:57:

Oh ja, ik las dat we auto's etc kunnen vragen hier! Schrijf mij maar op voor een autootje (maakt niet uit wat voor 1 als hij maar rijdt), ik wil ook nog wel een flatscreen tv, een leuk huisje in de binnenstad aan het water met een bootje. Mail maar als je een van deze dingen noig hebt liggen! (liefst de laatste, wel met bootje graag) ;)))

Heb toevallig nog een speedbootje liggen waar ik niks meer mee doe, interesse?

Am Yisrael Chai!
Pfff.... Ben een eeuwigheid aan het bijlezen zeg. Was alleen even naar de andere kant van het land gereden in de tussentijd.

Doos staat nog steeds onaangeroerd thuis, ben nu ergens anders. Als ik morgen tijd heb ga ik hier even rondneuzen tussen mijn oude spullen.

Eerst naar de vierdaagse morgenvroeg/-middag.
Jurkjes en jasjes zijn vergeven aan FashionVictim!

Ik heb nog een tegoedbon van Zalando t.w.v. 10 euro bij besteding vanaf 50,-.

Verder heb ik nog wat oorbellen...als ik die nou goed schoonmaak met alcohol en ze in een bubbeltjesenvelop doe; kan ik daar dan iemand blij mee maken?

Zal nog 's rondkijken of ik verder iets heb. Wel een goede reden om 's te gaan opruimen hier in huis
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 20:31:

Ik heb 2 games in de aanbieding:

voor de xbox 360:

Borderlands (promoversie is wel gewoon het hele spel).

voor de ps3:

Killzone 2 (heb het originele hoesje niet meer, dus komt in normaal dvd hoesje).

Naast deze spellen heb ik ook nog deze korte laarsjes te geef:

maat 37

maat 38

mail bij interesse maar naar : yavannaviva@gmail.com
Hier heb ik nog wat meidenkleding in de aanbieding, er is al een gedeelte weg. Nu nog o.a. shirtjes (lange en korte mouwen), winterjas, bolero, pyjama's en balletpakjes. Maat 110-116.

En ook nog:

- dr. Visser flex zone schoenen (voor als ze net lopen) donderblauw/bruin maat 21

- Beegle hoge schoenen bruin met blauwe ster, maat 23 (weinig op gelopen)
Ik zou heel graag het telfort beltegoed willen hebben. Weet iemand misschien wie het aanbood?

Om weg te geven heb ik jongenskleding, ongeveer maat 152/158

Laat maar weten wie wat zoekt!
quote:italie_meisje schreef op 19 juli 2012 @ 23:14:

Ik heb ook nog mijn oude winterjas model mantel in de aanbieding.

Hij moet wel gestoomd worden ( officieel mag je m niet wassen, deed ik altijd wel). Hij ruikt nu nl muf van het in de kast hangen.

Het is een maat 44.

Er zit een scheurtje op de rechter mouw, maar dit is wel te naaien.

Ik kon het scheurtje niet eens weer vinden, moest echt zoeken haha. De kleur is een beetje anders door de lichtval, maar het is de kleur zoals op de foto met de scheur.

De jas:

[afbeelding]

Het scheurtje

[afbeelding]

mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nlow wat wil ik die graag. Ik moet nu weg maar mag ik je vanavond erover mailen?
Jemida, ik heb interesse in maat 152-158 jongenskleding.

Kan je mij wat foto's sturen? newnickviva@gmail.com

@Gewooneenzus, zijn de schoenen maat 23 jongens of meisjes schoenen?
quote:gewooneenzus schreef op 20 juli 2012 @ 07:30:

Hier heb ik nog wat meidenkleding in de aanbieding, er is al een gedeelte weg. Nu nog o.a. shirtjes (lange en korte mouwen), winterjas, bolero, pyjama's en balletpakjes. Maat 110-116.

En ook nog:

- dr. Visser flex zone schoenen (voor als ze net lopen) donderblauw/bruin maat 21

- Beegle hoge schoenen bruin met blauwe ster, maat 23 (weinig op gelopen)Ohh die schoentjes maat 21 en 23 zou ik wel willen hebben!
Whahaha Newnick, goeiemorgen!
Goeiemorgen Luna! Eerlijk delen! Jij mag 21

Grapjeeeeee! De jas is bijna droog, gaat toch sneller dan verwacht, dus misschien kan het vandaag nog op de post!
quote:newnick schreef op 20 juli 2012 @ 07:52:

Goeiemorgen Luna! Eerlijk delen! Jij mag 21

Grapjeeeeee!Akkoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven