Het is je vergeven

20-07-2012 01:33 213 berichten
dus biecht het maar op
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 juli 2012 @ 12:18:

Bespaar je de moeite, in dit topic lees je niks.

Deze nick is braaf . Bekentenissen doe ik met m'n andere nick, maar in dit topic mag dat niet, want dan ben ik aan het dubbelnicken. Kijk, van dit soort zaken word ik nou paranoide, maar het is je vergeven
Oef, ik heb een helehoop bekentenissen:

Ik wil graag van mezelf denken dat ik bovengemiddeld intelligent ben maar dat valt nogal mee.

Ik zeg altijd dat ik niet kan koken, wel, ik ben eigenlijk te lui om te koken en doe het niet graag en zal met opzet klungelen in de keuken zodat een ander het overneemt

Ik draag sokken van verschillende kleuren omdat ik te lui ben om ze op kleur te sorteren en 's ochtends gewoon het eerste pak wat ik kan vinden

Ik ben bang voor clowns, een hoop beestjes als ze niet pluizig zijn en De Vinger.

Ik kijk stiekem naar mijn vriend zijn kont als hij bukt.

Ik droom vaak dat ik doodga en eerlijk gezegd vind ik dat nog een fijne droom
Het is je vergeven hoor. Behalve dat van dat koken. Tssssssssss!
En dat was nou wel het ergste he . Hoe gaat het ermee trouwens?
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 12:29:

En dat was nou wel het ergste he . Hoe gaat het ermee trouwens? Het voel echt héél goed, dat vergeven. Ik zweef al bijna boven m'n schoenen van gheiligheid.
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 12:29:

[...]

Het voel echt héél goed, dat vergeven. Ik zweef al bijna boven m'n schoenen van gheiligheid. Now we know why jesus liked it. Wanneer komt jouw kruisiging?
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 12:31:

[...]

Now we know why jesus liked it. Wanneer komt jouw kruisiging?17 november 2054, 12:00 UTC
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 12:37:

[...]

17 november 2054, 12:00 UTCIk heb hem in mijn agenda gezet, etentje de avond ervoor?
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 12:42:

[...]

Ik heb hem in mijn agenda gezet, etentje de avond ervoor? Als jij betaalt.
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 12:43:

[...]

Als jij betaalt.Pfff, ik ga niet voor 13 man eten betalen. Anders krijgen we nog toestanden zoals in het gierigheidstopic.
Oh ik dacht wij samen Die apostelen gaan maar naar de mac ofzo.
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 12:47:

Oh ik dacht wij samen Die apostelen gaan maar naar de mac ofzo..
Gratis vergiffenis hier! Nu ook nog met 50% korting!

When it's too good to be true, it usually is
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 14:23:

When it's too good to be true, it usually is Nee, dat is wanneer het geld kost. Dit is gratis en nu ook nog eens met 50% korting!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me stiekem te verlekkeren aan de schilder die naast me (buiten dan wel) staat te schilderen. En ik heb een vriend
Ik zit nog in mijn pyama terwijl het buiten eindelijk lekker weer is, schande!
Maar je draagt toch altijd al een pyjama Quinzel? Gewoon doen alsof het zo hoort, zo doen de andere spandex helden het ook
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 14:31:

Maar je draagt toch altijd al een pyjama Quinzel? Gewoon doen alsof het zo hoort, zo doen de andere spandex helden het ook

Noem jij mijn outfit nou een spandex pyama?

Het is zijde hoor! Amand, dit kun je Fruit niet vergeven hoor!
quote:quinzel schreef op 20 juli 2012 @ 14:35:

[...]

Het is zijde hoor! Amand, dit kun je Fruit niet vergeven hoor!Maar ik vergeef het jou wel
quote:valenta schreef op 20 juli 2012 @ 14:28:

Ik zit me stiekem te verlekkeren aan de schilder die naast me (buiten dan wel) staat te schilderen. En ik heb een vriend Zolang je je handjes thuishoudt is het je vergeven. Anders gewoon achteraan aansluiten in de rij voor (opnieuw) volledige absolutie.
quote:quinzel schreef op 20 juli 2012 @ 14:29:

Ik zit nog in mijn pyama terwijl het buiten eindelijk lekker weer is, schande!Dit vraagt niet om vergeving hoor. Behalve wanneer je dit bericht post om anderen jaloers te maken. In dat geval is het je vergeven
quote:quinzel schreef op 20 juli 2012 @ 14:35:

[...]

Het is zijde hoor! Amand, dit kun je Fruit niet vergeven hoor!Ik vergeef fru1t3lla voor haar neerbuigendheid en jou voor je god-aspiraties.
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 14:49:

[...]

Ik vergeef fru1t3lla voor haar neerbuigendheid en jou voor je god-aspiraties.
Alles moet weg, mensen; 75% korting op gratis absolutie, nog vóór het weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven