Help

20-07-2012 16:47 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden.

Nog steeds ben ik single. Ik lijk maar steeds de verkeerde jongens aan te trekken. Het zijn jongens die of hun opleiding niet hebben afgemaakt, saai zijn of aan aparte seksuele handelingen doen. Mijn laatste keer sjans was van een jongen met een lager IQ dan gemiddeld. Dit is echt waar.

Wat doe ik verkeerd? Soms voel ik me er een beetje moedeloos onder.

Gegroet.
help?
Nou misschien je eisen bijstellen?
Help help helpppppp
Internagelaktisch
je hoeft het niet alleen te hebben van jongens die je aantrekt hoor, je kan ook gewoon zelf op iemand afstappen... nadat je de benodigde eisen van je lijstje hebt afgevinkt.

een beetje assertiviteit kan geen kwaad. bovendien is voor de meeste mensen de partner die bij ze past/ met wie ze de rest van hun leven delen niet één van de eerste vriendjes die ze hadden.
Wat is er mis met single zijn?

En aantrekt?

Je kan ook zelf wat actiever zijn,niet wachten tot jij sjans hebt?

En de meeste jongens/mannen zijn raar........daarom ben ik al 6 jaar single,van mij hoeft het niet meer.
Nou, ik kan er niet goed tegen om alleen te zijn. Als antwoord op je vraag over wat er mis is met single zijn.
Maar wat zou je dan wel willen? Welk IQ is het minimum, op welke leeftijd moet hij een diploma op zak hebben, wat zijn "aparte seksuele handelingen" voor jou?

Ik bedoel maar, de een vindt een man met een IQ van 110, een Havo diploma en die van beffen houdt heel gewoon en aardig, terwijl een ander hem te dom, onopgeleid en seksueel "apart" zal vinden...

En verder wat anderen zeggen... wat let je om zelf op iemand af te stappen? Of je op een datingsite presenteren en dan duidelijk aangeven waar jouw grenzen liggen en waar je wel op valt.
Hoe oud ben je?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:unhappysingle schreef op 20 juli 2012 @ 16:47:

Beste forumleden.

Nog steeds ben ik single. Ik lijk maar steeds de verkeerde jongens aan te trekken. Het zijn jongens die of hun opleiding niet hebben afgemaakt, saai zijn of aan aparte seksuele handelingen doen. Mijn laatste keer sjans was van een jongen met een lager IQ dan gemiddeld.Hebben jullie elkaar dan niet gevonden, moet toch elkaar aanvullen niet?
met aparte seksuele handelingen bedoel ik: iemand die van luier-seks houdt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
weet je, de langste relatie die je ooit zult hebben, is de relatie met jezelf. Begin eens met leren om wel alleen te kunnen zijn, de rest komt wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar hoe oud ben je nou?
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 17:55:

Maar hoe oud ben je nou?

Ik vermoed 2 x de helft.

Maar goed, pin me er niet op vast. Kan me vergissen natuurlijk...
quote:unhappysingle schreef op 20 juli 2012 @ 17:15:

met aparte seksuele handelingen bedoel ik: iemand die van luier-seks houdt.uhm.....?!!
Als het niet binnen jouw grenzen ligt niet aan beginnen, verder gewoon doorgaan.....en bij foute signalen NEXT!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:unhappysingle schreef op 20 juli 2012 @ 17:09:

Nou, ik kan er niet goed tegen om alleen te zijn. Als antwoord op je vraag over wat er mis is met single zijn.Neem een hond,die liggen tenminste kwispelend op je te wachten als je thuis komt.........
ik ben bijna 28.
Ik heb nu mijn vierde relatie, hiervoor ook mislukte relaties, maar eigenlijk ben ik daar wel blij mee want nu weet ik wat ik wel en niet zoek in een relatie.
quote:unhappysingle schreef op 20 juli 2012 @ 18:49:

ik ben bijna 28.

Nouja, dan ben je tenminste nog geen veenlijk, er is nog hoop.

Als ouwe taart kan ik er maar één ding van zeggen: probeer het los te laten. Juist de minst wanhopigen komen de leukste mensen tegen, is mijn ervaring. En als je toch iets meer wilt pushen zeg maar kun je ook nog altijd gaan internetdaten. Mij lijkt het niks, maar ik ken mensen die op die manier de liefde van hun leven tegen zijn gekomen.
28??

Als je over jongens praat denk ik dat je 15 bent ofzo.......

Met 28 heb je het toch hopelijk over mannen die je ontmoet zeg.....
Een ondergemiddeld iq? Dat is inderdaad het eind van de wereld...

Misschien iemand wat beter leren kennen voor je een relatie aan gaat? Het helpt ook om je te realiseren dat een relatie leuk is, maar dat je het in je eentje ook heel leuk kan hebben.

Waar ontmoet je jongens? Misschien kijk je op de verkeerde plekken.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Hoe weet jij wat het IQ van die jongen is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
(Ik ben nu ook wel benieuwd naar je eigen IQ )

Niet alleen kunnen zijn is een slechte reden om een relatie te beginnen. Dan gaat het om te beginnen al niet om de persoonlijkheid van de jongen en om de klik. Verwachten dat een ander een gebrek van jezelf gaat opvullen gaat in elke relatie voor problemen zorgen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven