linguale beugel

20-07-2012 18:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds anderhalve week heb ik een linguale beugel (brackets aan de binnenkant van zowel mijn boven- als ondertanden). Ik heb ervaren dat pijpen iets is dat niet zo gemakkelijk gaat. Mijn vriend zei 'au' terwijl ik bezig was, dus het bleek niet zo'n goed idee. Ik vind het toch erg jammer en zonde, want wat mij betreft mist er nu wel iets. Zijn er soms dames hier die ook een linguale beugel hebben (gehad)? Wellicht dat jullie nog tips voor mij hebben. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee,maar ik pijp dan ook niet met mijn tanden?
Heb je niet zo'n beschermbitje? Of van dat was wat je erop kan plakken?
Alle reacties Link kopieren
Het is weer vakantie...
Alle reacties Link kopieren
Eerst even flink op een kaars knagen en daarna pijpen.



Werkt een stuk beter!
Alle reacties Link kopieren
Da`s nog niks, je moet `t eens proberen met een buitenboord-beugel!
Alle reacties Link kopieren
quote:ladytruckster schreef op 20 juli 2012 @ 18:50:

Ik heb geen idee,maar ik pijp dan ook niet met mijn tanden?Hoe doe je het dan wel..... Ik ontkom er niet aan hoor, mijn tanden raken altijd ietsjes.
Alle reacties Link kopieren
Kan jij je mond niet wijder openen of is je vent groot geschapen?



Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...

Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!



haha!



Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pepermint_Patty schreef op 20 juli 2012 @ 19:31:

Eerst even flink op een kaars knagen en daarna pijpen.



Werkt een stuk beter!Hahah....
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 21:41:

Kan jij je mond niet wijder openen of is je vent groot geschapen?



Mijn ex had een ontiegelijke DIKKE lul...

Ik raakte niet vaak zijn lul met mijn tanden maar afentoe kon ik er ook niet wat aan doen aangezien mijn kaakspieren van het zo-wijd-mogelijk-openen-van-mijn-mond het niet meer aan kon!



haha!



Maar heb je er nu meer last van doordat je een beugel hebt ? of heb je dat vaker?Normaal gesproken is het echt geen probleem, dan raken mijn tanden ietsjes maar hier heeft hij geen last van. Maar hoe ik dit nu aan moet pakken, weet ik niet. Er zitten natuurlijk uiteinden van die draad aan de binnenkant van mijn mond. Zie daar maar eens langs te manoeuvreren...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat lijkt mij lastig.



Is het een optie om zijn penis minder diep in je mond te nemen,zodat je het alsnog kan doen?

Of meer met je tong/handen erbij te werk gaan.

Of vind hij dat weinig aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 21:52:

Ja dat lijkt mij lastig.



Is het een optie om zijn penis minder diep in je mond te nemen,zodat je het alsnog kan doen?

Of meer met je tong/handen erbij te werk gaan.

Of vind hij dat weinig aan?Nee, dat vindt hij even plezierig. Alleen is dat niet mijn allersterkste punt, zeg maar... Dus vandaar dat ik het liever van het pijpen heb...
Alle reacties Link kopieren
Oke; begrijpt het, maar oefening baart kunst hé...



Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..

Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.



probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...

Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..

Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )
Alle reacties Link kopieren
als je man/vriend er van houdt.. trek een leuk blousje aan, kort rokje, hoge kniesokken, leuke hakjes, 2 vlechtjes in je haar en je bent net een stout engels schoolmeisje, beetje lief lachen met je beugel en hij vergeeft je gelijk als je hem met het pijpen een beetje pijn doet.
De beugel zit aan de binnenkant van haar tanden, elsemiekje..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 21 juli 2012 @ 06:30:

De beugel zit aan de binnenkant van haar tanden, elsemiekje..



Het kan ook aan de buitenkant zitten (niet zozeer bij Linguaal):







Ik noemde het vroeger ook wel slotjes. Ik denk overigens dat het tijdens het zoenen wel een probleem kan zijn.
World of Warcraft: Legion
quote:linguaal schreef op 20 juli 2012 @ 18:34:

(brackets aan de binnenkant van zowel mijn boven- als ondertanden).!Dus optutten als een schoolmeisje heeft geen zin, want je ziet geen beugel...
Ik las 'illegale beugel' als topictitel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar waarom het een linguale beugel wordt genoemd. "Linguaal" is een wetenschappelijk bijvoeglijk naamwoord van "tong". Dan zou ik ook denken dat het betrekking heeft op de tong.
World of Warcraft: Legion
Wist niet dat die mogelijkheid er was (beugel aan binnenkant)....heb net mijn beugel (zoals op foto van Hans laten verwijderen na 1 1/2 jaar.

Wij swingen en geen enkele man voelde het....ook het zoenen was geen probleem. Binnenkant lijkt mij idd heel anders voor de man....niet prettig idd!

Zie ineens een perongeluk besneden pik voor me terwijl er een lap vel uit haar mond hangt....



Sterkte de komende tijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 21 juli 2012 @ 09:14:

Ik vind het raar waarom het een linguale beugel wordt genoemd. "Linguaal" is een wetenschappelijk bijvoeglijk naamwoord van "tong". Dan zou ik ook denken dat het betrekking heeft op de tong.Dat klopt. Omdat de beugel aan de binnenkant van de tanden zit, komt je tong erlangs. Vandaar een linguale beugel.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 20 juli 2012 @ 22:01:

Oke; begrijpt het, maar oefening baart kunst hé...



Ik moet ook zeggen dat het niet altijd mijn sterkte punt is..

Maar heb gemerkt met meer oefenen dat ik er beter in ben geworden.



probeer meer met je lippen, tong, handen te doen...

Als je daar zelf niet zo prettig/gemakkelijk bij voelt omdat je twijfelt of je daar wel of niet goed in bent... vraag het aan je vriend hoe hij het ervaart als je minder je hele mond gebruikt..

Als hij er evenveel plezier aan beleeft, dan is het toch niet zo erg? ( hooguit jammer idd aangezien je dat zelf fijner vind )Mijn handen gebruiken is absoluut niet iets waar ik goed in ben. Inderdaad, goed oefenen dan maar....... dan komt het vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Linguale beugel is beugel aan tongzijde.



Ik zou die tip van het Engelse schoolmeisje zeker eens proberen, zou bij mij zeker helpen haha. Voor de rest gewoon proberen. Wel lastig. Je kunt nog wel deep throat pijpen, maar daar moet je van houden.
Alle reacties Link kopieren
ok, een beugel aan de binnenkant, die is nieuw voor mij.



Heb zelf ook 1,5 jaar een beugel gehad toen ik 18 was.



Heb 1x met mijn beugel destijds met het zoenen vastgezeten aan de beugel van een andere jongen.

Met pijn en moeite los gekregen met toch een lichte beschadiging.



Die maandag na het weekend gelijk naar de ortho gebeld, kon gelijk komen. zit je daar bij die ortho, zit diezelfde jongen daar ook te wachten om z'n beugel te laten fixen! dat was wel wat akward zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
DE tip: gewoon de hele boel afplakken met wax. Dan gaat het prima :-)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven