Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Hoi Nadine,

Ik heb 1 keer een cyclus gehad van 31 dagen en 1 keer van 32 dagen en verder allemaal 28 in het begin en de laatste tijd 26 dagen. Dus ik had officieel afgelopen maandag kunnen testen maar ik wacht het toch nog even af tot volgende week maandag...Hoop dat ik het volhou....

liefs xxx
Lieve Sweety, Super gefeliciteerd meid. Het is je zo gegund.Geniet lekker van je zwangerschap.

Voor de andere meiden ook veel liefs.

Groetjes.
Tinkerbel: Dank je wel meis....na al die jaren is er dus wel degelijk hoop.

Datzelfde geldt voor jou he?

Hoe is het met jou? Vind het superlief (en sterk) dat je me komt feliciteren .

Knuffel meissie en jouw tijd komt ook, ook al duurt het bij ons lang.Ik geloofde het ook niet meer en zie hier.

Of het nu goed blijft gaan of niet, zwanger worden kan dus toch.

De volgende ben jij!!
Ik heb geen hoop meer. Mijn gevoel zegt dat harley ook zwanger is. Dat had ik bij jou ook. Klinkt gek misschien. Ik blijf gewoon heel alleen over en ik vind het zwaar. Mijn liefje zit godnonde ook nog eens de hele week in het buitenland. Ik heb zelf alleen mijn eerste puregon moeten spuiten. Ik voel me echt zo alleen. Meisje het is je echt heel erg gegunt. Ben super blij voor je. Ik hoop voor mij nog steeds dat ik ook ooit eens een positieve test mag vasthouden. Hopelijk is mijn eerste ronde iui genoeg. Maar zal wel niet.
Tinkerbell: Meissie toch! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt want heb het 8 jaar meegemaakt en ja..je hoop vervliegt maar zie hier! Ja het is eenzaam als je alleen bent met je hormoonspuiten,weet het.

Beloof me dat als je het niet trekt mail me dan op msn ok?

Dit hoef je niet alleen te doen!! Doe het alstjeblieft!! Ik ben er voor je omdat ik de pijn en de tranen zo goed ken.

En jij bent jong....en jouw tijd komt ook, ook al geloof je dat nu niet.

Als je wilt praten? Ik zet vanaaf msn weer eens aan ok?

Weet dat je niet alleen bent!

En ja ik heb ook goede hoop op Harley maar jij blijft niet over!

Ikzelgf ben al vaker ergens vertrokken omdat ik telkens alleen overbleef maar zie..de wonderen bestaan!

Als je er behoefte aan hebt mail me dan ok? Dan ben ik er!

Kus meisje xxxxx
En niet vergeten..jouw kansen met hormonen (dus met eisprong) zijn goed toch?

Tuurlijk zonder eisprong geen zwangerschap maar hier kunnen ze wat aan doen meis. En gezien je leeftijd en het eisprong oplos-systeem (sorry raar woord) HEB JE NOG ALLE KANS.

Maar dat neemt niet weg dat je je verdriet mag delen en van je af mag schrijven/praten want het is vreselijk zwaar.

xxxx
AAAAAAAAAHHHHHHH!!! Wat lees ik nu??!!

Sweety (f) Gefeliciteerd!!!

sorry.. zal nu de rest lezen, dat moest er even uit!
Oh... wat super! Ben helemaal blij sweety! Ongelooflijk.

Ik voelde me wel een beetje zwanger toen ik echt beroerd begon te worden, maar eigenlijk pas nu nu ik haar voel bewegen. Kon het streepje ook niet geloven.

Kan je wel blij zijn, dringt het een beetje door? Vind het helemaal super!

Koffie.. volgens mij staat er in mijn gidsje ergens dat je niet meer dan 3 kopjes koffie op een dag moet drinken als je zwanger bent. (succes!) Zelfde geldt voor bv. cola..

Tinkerbel.. Klote is het.. Aan de ene kant wil ik tegen je zeggen: blijf hopen.. maar aan de andere kant maakt de hoop het nog pijnlijker. Maar zoals jij het voelt over sweety en harley, zo voel ik dat het bij jou helemaal goed gaat komen.

Harley.. duim, duim, duim!!!!
anoniem_2846 wijzigde dit bericht op 09-04-2008 18:10
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Zaza: Euh ik bedacht me al jaren dat als ik een positieve test zou hebben ik ga huilen en dansen maar het gekke is..ik keek ernaar en dacht..oja ok. Nou dat zal dan wel.

Echt het dringt nog niet helemaal door hoewel ik niet tegen me borsten moet stoten of zo want auwwww

Maar verder? geloof er niks van hahah

Denk dat ik pas echt blij ben na de eerste echo en die duurt nog 5 weken .

Maar ik weet nu wel dat het kan en dat is voor mij al een heel groot kado!
JOEHOE JOEHOE SWEETY WAT GEWELDIG!!!!

Gefeliciteerd! Meis, wat ben ik blij voor je!!! Ik zit met een big smile achter de laptop. Wat super.

Nog even spannend de aankomende 5 weken en dan op naar de echo!!

Tinkerbell: zucht, ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik het je zo gun...en dat ik het zo vervelend voor je ben dat je nu alleen bent. Ik wens je veel sterkte, denk aan je en duim voor je.

Harley: jeetje dat je zo lang kunt wachten! DE tekenen zijn er, ik duim voor je!

even ego: zo blij als ik was met die positieve ovutest, zo onzeker ben ik nu...afgelopen maandag was dag 36 en aangezien ik slechts een keer na 33 dagen, nl 35 dagen ongesteld werd, dacht ik maandag: laat ik maar testen, als ik dan psychisch die menstruatie tegen zit te houden, dan komt het tenminste op gang en weet ik weer waar ik aan toe ben. Toch was ik teleurgesteld toen er geen streepje kwam, ik had het niet verwacht, maar je hebt toch hoop he...maar goed nog steeds niet ongesteld geworden en vanmorgen weer een negatieve test. Ik voel ook helemaal niets behalve dan dat ik een mega opgezette buik heb en nog steeds pijn rechtsonderin mijn buik. Volgende week vrijdag telefonische afspraak met de gyn...Sorry voor het egoverhaal hoor.

oh sweety je hebt mijn dag goed gemaakt en je geeft me ook hoop. Jouw berichtje aan Tinkerbell doet ook mij goed!

xx
Bloem: Dank je wel meis..

Enne waar zit je in je cyclus? Want een eisprong kan echt variabel zijn hoor..en dan de pijn onderin je buik?? Misschien groeit er wel een eitje??

Ook voor jou blijven de duimen draien meid! xxxxx
He Sweet, wat vind ik je geklets toch heerlijk! En ben je gek, het is toch geen topicvervuiling! Ik herken het helemaal, ik dacht ook dat ik gek zou worden van een positieve test. In werkelijkheid keken vriendlief en ik elkaar aan, oh, leuk. Oeps de aardappelen branden aan. Niet romantisch of zo dus!

En zwanger voelen. Ik ben nauwelijks misselijk geweest. Wel moe (maar ja, was ook druk) en achteraf had ik enorme hongeraanvallen net na de bevruchting. Later had ik juist helemaal geen trek in eten meer. Ik vond de eerste tijd zo onzeker! Je voelt niets en wacht eigenlijk constant op bevestiging. Ik heb gelukkig een vroege echo gehad, ivm de miskraam een paar maanden daarvoor. Is dit voor jou geen mogelijkheid? Zo rond de 7/8e week kun je vaak al een hartje zien.

Cafeine (dus koffie en cola) is in grote hoeveelheden niet goed. Veel drinken is juist wel weer goed. Franze kazen kunnen best, je moet alleen oppassen dat je niet de rauwmelkse varianten neemt. Ik keek dus veel op de verpakkingen en vroeg het aan de kaasboer. Hum, wat verder. Niet bungyjumpen (niet wetenschappelijk bewezen, maar lijkt me niet goed...).

Tink: Dikke knuffel voor jou! Ik weet niet goed wat te zeggen. De woorden van Sweet raakte mij, misschien kun je hier kracht uit putten? Ik duim voor je!

Bloem: Verontschuldig je als je blieft niet voor je ego verhaal. Ik begrijp heel goed dat je dit kwijt wil, dus doe dat ook alsjeblieft! Om je een beetje hoop te geven, ik testte ook pas met 10 dagen oertijd positief. En als je het niet uithoudt, bel je de gyn toch eerder?

Utah: Ik vind je lange antwoorden juist heel gezellig. Het is altijd leuk te lezen hoe anderen het beleefd hebben. Ik ben zelf ook wel heel erg bezig met een jaar geleden. Toen was ik nu net voor het laatste ongesteld geweest.

Nadine: Gefeliciteerd met je mannetje!

Harley: Hoe is het nu? Het klinkt echt heel goed! Je hebt maar een paar keer zo'n lange cyclus gehad en toen had je niet de "klachten" die je nu hebt. Ik duim voor je!

Ik ga zo de stad even in. Nijntje knuffel bij de Bruna ophalen en een afspraak plannen met de fotograaf. Vorig jaar hebben we met alle kinderen en aanhang foto's laten maken voor schoonmoeder die 50 werd. Achteraf was ik toen net zwanger, dus we staan er al met z'n drietjes op. Maar een mooie foto van ons als gezinnetje is ook welkom!
Goedemorgen ongeduld,

Ja zit nog steeds in spanning...Durf nog niet te testen..Mijn borsten doen nog steeds pijn en dit heb ik nooit als ik ongesteld moet worden, maar ik wacht tot maandag met testen denk ik...

Hou jullie op de hoogte...

xxx
Jezus Harley, ga toch testen meid! Houd ons niet langer in spanning!!! Ik heb nog wel een clear blue testje voor je liggen die in juli over de datum gaat en dan heb ik liever dat ie GOED besteed wordt dan dat ie in de prullebak verdwijnt!! :-)

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ik durf niet te testen ben toch bang voor een teleurstelling. Als ik die test van jou krijg of overneem duurt het sowieso ook weer een dag voordat ik kan gaan testen dus ja....Ik ga ipv zondag zaterdag dan wel testen oke?

liefs harley
Ongeduld: Je bent een lieverd!Dank je wel!

En je stelt me wel gerust door je tekst dat jij ook niet super veel voelde in het begin.(beetje wel hoor maar niet veel)

Hhahaha jullie ook al zo romantisch met de test? 2 strepen? oja ok nou euh wat eten we vanaaf? whahaaaaaa had het me anders voorgesteld maar ik geloof het ook gewoon nog niet.

Hoewel ik trots ben op mijn boopies hoor

Hier even een domper op de vreugde...kom ik net thuis, ligt er een spannende brief van Zorg en Zekerheid op de mat grrrrrrrrrrrrrrrrommmmmmmmm

Of ik even alvast de 150 eigen risico wil ophoesten want ik zit er al dik overheen dit jaar door de afdeling Gynaecologie....

Natuurlijk ik gelijk verontwaardigd bellen dat ik dat toch vergoed krijg??

Euh ik had nooit begrepen dat voor alle zorg die zij juist wel vergoeden je de eerste 150 euries zelf moet betalen...dacht alleen apotheek etc...

Goed meneer komt eraan hoor geld zat!!

Net een huios gekocht en zwanger geeft niks hoor...whahaha dat zei ik natuurlijk niet dat laatste...

Kijk we kunnen het heus goed betalen hoor maar had zoveel andere leuke dingen kunnen bedenken voor 150 euro

Nou ja ik klep alweer teveel...is dat ook een verschijnsel??

Zal wel niet dan ben ik zeker al 34 jaar zwanger

Sorry voor het vreselijke ego bericht!

Tinkie:
Harley: Ik begrijp je wel hoor, ik heb ook niet voor niets anderhalve week gewacht.

Snap het helemaal MAAR BEN ZO VRESELIJK BENIEUWD!!!!!

Ik snap heel goed dat jullie allemaal heel benieuwd zijn, ben ik ook. Heb net mijn laatste 7 cyclussen is bekeken: 27,27,30,24,31,26 en de laatste 27 en nu zit ik op de 29 wil niet te vroeg testen heb ik vaker gehad zoals jullie kunnen zien en daarom wil ik wachten tot het weekend.

liefs xxx
Sweet: Wees jij maar lekker trots op je (.)(.)!

Balen van het eigen risico. Ben benieuwd wanneer wij de rekening krijgen, met een bevalling zit je ook wel over die 150 euro heen, gok ik zo!

Harley: Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Zo, ga even een ontevreden mannetje uit zijn wiegje plukken!
Poeh, ben ik toch blij dat ik op medische indicatie ben bevallen. Kost me dus helemaal niks allemaal!

@ Harley: ik begrijp het ook wel hoor meissie!

@ Sweety: ik voelde bij de tweede zwangerschap in het begin ook niet zo veel hoor. Sterker nog, ik had nog steeds het gevoel dat ik ongi ging worden! Maar dat gevoel is het oprekken van je baarmoeder. Ik werd bij week 6-7 misselijk en dan vooral als m'n maag leeg was. Moest zelfs een half uur voor ik opstond al gegeten hebben. Ik at dus overdag elk uur een beetje om niet misselijk te worden. Gelukkig was dat na week 11 over! En natuurlijk de big boobies.... Vooral m'n aders op m'n borsten werden heel goed zichtbaar, kijk maar eens in de spiegel, misschien is dat bij jou ook wel!

Ik ga nu snel naar het kdv ons manneke halen!

Tot snel weer!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Is dat zo? Kost het helemaal niets als je op medische indicatie bent bevallen? Ook geen eigen bijdrage???

Hum, waar zullen we die 150 euro dan es aan uit gaan geven????
lekkere drukte hier!

Harley, begrijp het wel hoor. Vind het knap dat je het zo lang vol kan houden, doe waar je je goed bij voelt!

Sweety, tja.. positieve test.. ik vroeg mn man: "goh, wat zie jij hier?" "Een plus" "Oh.. dan ben ik zwanger." En inderdaad.. verder niets. Raar he? Duurde bij mij ook aantal weken dat ik echt wat voelde van misselijkheid oid. Wel zere borsten, maar dat ging juist weer weg.

(kan ik je weer in de tabel zetten??)

Bloem, ook steeds een hoop gedoe en vraagtekens bij jou. Hoop voor je dat er snel wat duidelijkheid komt!
Voel me wel een beetje laf nu, maar zou best weer graag in de tabel willen ja.

Eerst vluchten en nu met hangende pootjes terug maar kon het even echt niet meer handelen.

Hoop nu wel dat het goed blijft gaan hahaha maar ja het kan in ieder geval lukken.

Dus uitgerekend 11 december
oja en ik ben 34
en gestopt met de pil gelijk met u

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven