Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?
( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik zal geen nicks noemen maar het betreft twee dames misschien wel drie waar ik meer dan een familypack beschuiten zou mee willen eten... en geen kruimels achterlaten...
pff.... ja..steamy...echt wel.. verdere details laat ik liever achterwege...
ik zal geen nicks noemen maar het betreft twee dames misschien wel drie waar ik meer dan een familypack beschuiten zou mee willen eten... en geen kruimels achterlaten...
pff.... ja..steamy...echt wel.. verdere details laat ik liever achterwege...Details graag Buster. Je zegt zelf ook dat ze niet meer actief op dit forum zijn.
Met Lavuera (ja je hebt het zelf afgeroepen over je dus daar ga je) Melkboer en Boogschutter in een bubbelbad. Terwijl Stout de hapjes verzorgt op de bbq.
Ik kom er weer bekaaid van af dius...Hoezo? Je mag 2 vrouwen en 2 mannen heerlijk verwennen, is dat nog niet genoeg? enneh, niets aan he onder je bbq schort!