fantaseer hier over je medeforummers

09-01-2008 21:58 485 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je een beeld bij een bepaalde forummer/ster ?

Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?

( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
To bad, dat er zo weinig mannen zijn. De mannen die er zijn, spreken niet tot mijn fantasie iig! Misschien dat er op de chat meer mannen rondlopen straks?
Fantaseer jij zélf over (een) bepaalde forummer(s)?

Bijt 'het' spits maar af, BGB!
Ja bgb, ben ook erg benieuwd!
.
hoho ! Mij werd gevraagd topics te openen met de leukste vragen van het doorgeef-topic . :)

Nee, ik fantaseer niet over mensen die hier vandaag -de-dag forummen .
Fantaseer je dan over iemand die van gisteren is?

Ik persoonlijk fantaseer nooit over iemand van het Viva-forum, of van welk forum dan ook.
Euh nah, probeer me bij sommige forummers wel een beeld te vormen, maar niet op erotische manier.
Maar oké , ..............ik speel mee ;

Ik fantaseer dat ik Antonio te eten krijg , bruinenbonensoep met kaas/uitenstokbrood en ook iets erg machtigs als toetje .

BGB zou BGB natuurlijk niet zijn als ik daar niet een héél klein feestje van zou willen maken en dus wordt Antonio met roze pluche handboeien geboeid ....... een poosje aan zijn lot overgelaten en als BGB dan weer binnenkomt op hoge hakken in een zwart corsetje , dan heeft zij in haar hand.....................

Het prentenboek " de mol die wilde weten wie er op zijn kop had gepoept "

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1505/Image/mol.jpg

Vraag me af of Toon een soortgelijke fantasie heeft .............
[quote]Perel schreef op 09 januari 2008 @ 22:18:

Fantaseer je dan over iemand die van gisteren is?

quote]

O, er waren vroeger meer mannen ....... meer vrouwen ook trouwens ! :)

En van sommigen had ik wel een heel leuk beeld in mijn hoofd gemaakt .
Dus............het hoeft niet zo héél eerlijk of serieus te worden , hoor. Al is het dé kans om ongegeneerd te flirten ; doen we bepaalde forummer(s) meteen een lol . ( zie topic op overige :) )
Je bedoeld zoiets als de fantasie om Willem met een voorbinddildo eens flink te grazen te nemen ?
In mijn fantasie wordt Teun verbannen naar Medusa....

De planeet Medusa is na een catastrofale crash met een komeet uit haar loopbaan gestoten en de bewoners van Medusa zijn gedwongen om hun bestaan voort te zetten in een ondergrondse metropool.

Op Medusa zijn de vrouwen de dominante sekse, en de mannen gedwongen tot zware arbeid…

Twee van hen ontsnappen naar de Aarde, en hier begint de vete tussen de Aarde-bewoners en de Star Maidens…

( Vrouwenplaneet Medusa is een Brits-Duitse science-fiction serie. Deze werd in Nederland uitgezonden door de VARA in 1977 en heet oorspronkelijk ‘Star Maidens‘.)
wipkipje schreef op 09 januari 2008 @ 22:36:

Je bedoeld zoiets als de fantasie om Willem met een voorbinddildo eens flink te grazen te nemen ?
Nee want dat vind ie waarschijnlijk nog lekker ook....denk dat we hem meer een plezier doen met een enkeltje Mars want daar zijn tenminste geen allochtonen...
Bronny schreef op 09 januari 2008 @ 22:43:

[...]

Nee want dat vind ie waarschijnlijk nog lekker ook....denk dat we hem meer een plezier doen met een enkeltje Mars want daar zijn tenminste geen allochtonen...
Dan een allochtoon met voorbinddildo... X-D
In mijn fantasie zijn al de moeders op het Kinderen topic dezelfde als die in TV programma's zoals de Nanny en zo.... X-D
Wipkipje

is een kittig vrouwtje die in heur vorig leven een man was met een behoorlijk libido......

Poezewoes

rijzig en lang en rechtop en kalm uit zij haar mening met rustige stem

Stout

de enige man bij de zwangerschapsgymnastiek
Nou .. dat libido heb ik nog steeds ;-)
Bronny

ca. 40 jaar, bruin haar (halflang) maat 42, spijkerbroek, moeder.

BGB

Heb een dame in het koor waarbij ik me zo kan voorstellen dat ze BGB zou zijn: niet heel opvallende en bescheiden uitstraling blond haar in laagjes, beetje make-up, blauw/groene kleding

Oh ja sex fantasieen heb ik niet. Wel denk ik dat Kreeft de leukste man is hier.
kwikzilver schreef op 09 januari 2008 @ 23:15:

Oh ja sex fantasieen heb ik niet. Wel denk ik dat Kreeft de leukste man is hier.
O, is Kreeft een mán ?
kwikzilver schreef op 09 januari 2008 @ 23:15:

Bronny

ca. 40 jaar, bruin haar (halflang) maat 42, spijkerbroek, moeder.

BGB

Heb een dame in het koor waarbij ik me zo kan voorstellen dat ze BGB zou zijn: niet heel opvallende en bescheiden uitstraling blond haar in laagjes, beetje make-up, blauw/groene kleding

Helaas, alle vier mis! Vooral dat maat 42! 36!!! X-D
Haha t is maar tekst hoor denk ik

je kan er nl niet zo veel emotie instoppen denk ik

eh ik kan het mis hebben natuurlijk
Ik ? In een koor ? Ja, om koorknaapjes uit te wonen dan toch :) :)

Kwik , meid ( ja toch ? ) , ik waardeer je poging , maar nee, je fantasie komt niet eens in de buurt .
Ik vond de Gelaarsde Kater een heel sympatiek overkomende man. Ik heb hem al een hele tijd niet gezien hier. Jammer. Daar had ik wel van willen weten oe hij eruit zag.
Gelaarsde Kater? Zo'n robuuste grote vent denk ik, met stoere kleren en een wilde bos haar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven