Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Hee dames!!

Gizzie!!! Wat fijn dat deze uitslagen goed waren.

Ik duik nu mijn bedje in,maar wilde even kijken of je wat had geschreven.

Spreek jullie later!! (in alle ernst van het woord,haha!)

He bb!

Nog een leuke dag gehad vandaag soleil?

Ik erg druk,en heel vermoeiend. vandaar dat ik nu ga slapen.
Gizzie wat een fijn nieuws! Ik hoop dat je nu wat geruster bent.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
FF snel, jullie zijn lief
Hallo mede nachtbrakers...

Gizzie ik ben ook blij voor je... ...

Soleil heb je nog een leuke dag gehad?
Hey Claire,

Mijn verjaardag heb ik niet echt gevierd. Wel een mooi cadeau van mijn ouders gehad. Verder was het een beetje raar. Blij aan de ene kant, omdat het nou eenmaal je verjaardag is en er een hoop felicitaties waren, veel kaartjes in de brievenbus en toch een hoop lieve mensen die aan me denken (zoals jij met al je felicitaties. Overal waar ik keek stond weer iets ), maar ook verdrietig omdat het niet zo was zoals ik gewild had, mijn leven zo overhoop ligt op het moment en omdat het een verjaardag alleen en zonder ex was.

Het weekend was leuk. Leuk feestje, fijn om mijn vriendin weer eens te zien en al haar vrienden waren erg aardig. De terugkomst in een leeg huis was even des te moeilijker. Ik ben toch blij dat ik gegaan ben, dat zijn momenten waarop ik me realiseer dat ik een hoop alleen kan, dat ik best wel leuk gevonden wordt (en dat ex dus echt niet weg is omdat ik niet goed was ofzo) en dat er ook nog wel leuke momenten zijn.

Hoe is het met jou?
Met mij gaat het oke...lekker rustig dat wil ik zelf. Heb niet zo`n behoefte aan mensen om me heen nu...en dat mag nu van mezelf haha.

Wat fijn soleil....dat je toch weer leuke momenten beleeft!! Goed dat je toch mensen opzoekt wanneer je daar behoefte aan hebt! Wat ik zelf heb gedaan toen ik me een heel lange tijd enorm klote voelde...is al die momenten opschrijven in een boekje. Ook bonnen van etentjes etc..en lieve kaartjes heb ik daarin geplakt. Gisteren heb ik dat boekje weer eens door gelezen...was erg leuk...werd er weer helemaal blij van!!
Fijn dat het goed met je gaan. En lekker rustig aan doen is fijn hè, als je daar zin in hebt. En natuurlijk mag dat, je moet doen waar jij je nu goed bij voelt.

Ik zoek mensen niet op omdat ik er zin in heb. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in nu steeds. Maar ik vind het gewoon niet goed voor mezelf om me uit alles terug te trekken. Dat is ook eigenlijk niks voor mij, want ik ben normaal wel iemand die graag mensen om zich heen heeft. Dus ik maak bewust de keuze om sociale activiteiten te ondernemen, tenzij het gewoon echt niet goed voelt voor me (sommige dingen zie ik dan enorm tegenop, omdat het bijv. dingen zijn met mensen die ik niet zo goed ken of die niet van mijn situatie van nu weten en dan zeg ik rustig af hoor). Maar ik merk ook dat als ik me er eenmaal toe zet, het vaak alleen maar meevalt. En ik kan mezelf moeilijk de rest van mijn leven opsluiten Ik zal moeten leren om weer dingen alleen te doen. En om weer mijn oude vrolijke, spontane en sociale zelf te worden.

Daarnaast vind ik soms ook, dat ik het niet kan maken om weg te blijven. Zoals dit weekend. Ik ben al zo lang bevriend met deze vriendin en ze zag er zo naar uit dat ik er ook bij zou zijn. Dan ben ik alleen maar blij dat ik haar er zo'n groot plezier mee kan doen. We zien elkaar weinig, maar bij belangrijke momenten in het leven zijn we er altijd bij. En dat is wat een vriendschap mooi maakt, toch.
ja dat klinkt als een fijne vriendschap...is heel waardevol.

meid...ik ben nog niet helemaal fit...is nog een nasleep van de griep...dus ik duik ( heel verstandig ) mijn bed in.

slaap lekker voor later!
Welterusten!
GRRRRRR!!! ff spuien hier!

Ben het spuugzat om de hele dag achter iedereen zijn kont de troep op te ruimen.Stelletje gemakzuchtige luie varkens.

Ik kan alles 10 keer vragen " ja dat doe ik zo", of "dat is niet van mij" of "ja dat vergeet ik gewoon" krijg je dan als antwoord

Jezus,is toch gewoon vanzelfsprekend als je je brood klaarmaakt dat je de spullen weer opruimt en de aanrecht schoonmaakt,je de badkamer na gebruik opruimt en droogmaakt. Spullen terug legt waar het hoort. En zo kan ik wel even doorgaan.

Van 3 tot 30...werkelijk niemand is hier in staat om zijn troep op te ruimen.

Ben je eindelijk moe genoeg om naar bed te gaan,ben je eerst een uur bezig om het huis in normale staat te brengen.

Ik ontplof binnenkort!!!

Er snapt hier werkelijk niemand dat ik op mijn tandvlees loop.

Ik ben hèèl pissig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O ja, en ook leuk dat je s`avond het huis weer netjes hebt voordat je naar bed gaat en s'morgens weer ontwaakt in een ontplofte heksenketel.

GRRRRRR! daar wordt je toch moedeloos van!

En ik ben moe( understatement) voel mij klote door kut-eetstoornis,zowel geestelijk als lichamelijk en ik heb nog maar twee sigaretten,fijn.
En ik lig,zoals iedere dag,weer niet voor 4.00 in bed.Wordt weer leuk morgenochtend

En dat allemaal naast de gebruikelijke sores in mijn hoofd. Hoeveel kan een mens hebben zeg.
laatste sigaret.
Hey Iry, kop op, het komt allemaal weer goed. Even ademhalen

Verder weet ik even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zelf een enorme chaoot en leef altijd in rommel, dus tips hoe je iedereen hun spullen achter hun gat moet laten opruimen, heb ik niet voor je.

Kun je niet eens rustig aangeven dat je moe bent en dat je wat meer medewerking nodig hebt van iedereen? Of zeg ik nu iets heel simpel?

Ik hoop in elk geval dat je toch nog wa geslapen hebt vannacht en dat je je weer wat beter voelt.

quote:iry schreef op 09 april 2008 @ 04:00:

En ik lig,zoals iedere dag,weer niet voor 4.00 in bed.Wordt weer leuk morgenochtend

En dat allemaal naast de gebruikelijke sores in mijn hoofd. Hoeveel kan een mens hebben zeg.

Ohh Moppie toch

Is het vandaag ietsje beter gegaan?

Solei, nog van harte met je verjaardag Leuke kado's gehad?

Poezewoes, weet je al wat meer??????

x
Thanks Gizzie!

Ik heb mijn verjaardag niet gevierd, dus weinig cadeaus. Hmm, toch iets verkeerd gedaan denk ik

Maar ik heb een heel mooi cadeau van mijn ouders gehad. En ik geloof dat vriendinnen nog wat in petto hebben, ook al heb ik heel hard geroepen dat het echt echt echt niet hoeft.

Hoe gaat het verder met jou/

En Iry, heb je vandaag een wat betere dag gehad?
Goh meid, wel een leuke verjaardag gehad? en wat heb je van je ouders gekregen?

Iry, hoe gaat het jou meis?

Solei, met mij gaat het heel goed!!!

Voel mij alleen een een beetje schuldig voor alle poehaaa, terwijl er niets aan de hand is

Poezzzzzz, hoe gaat het???
Dank je wel lieverds!!

Tsja vandaag wel een off day gehad. Lang op bed gelegen.

Verder beetje rustig aan gedaan.

Wel heb ik bij mijn dochter alle rotzooi in haar kamer en kasten op haar bed gekiept vanavond met de medeling dat alles weer keurig wordt opgeruimd.

Ze was heel boos,maar ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt(wat heel knap is voor zo'n hittepetit als ik). Haar de kamer in gestuurd,deur dicht gedaan en succes gewenst. Ik denk dat ze mijn bloed wel kan drinken vanavond. Haar kennende zal ik morgen wel genegeerd worden. Tsja,het doel heiligt de middelen dan maar.Morgen gaat ze naar haar vader,kan ze even twee dagen afkoelen.

Soleil,wat jij voorstelt probeer ik al jaren! En zo simpel zou het ook moeten werken. Maar helaas....

En ik kan slecht tegen troep.En zelfs een beetje troep van iedereen is bij elkaar toch troep van 5 mensen,en dat is bij elkaar dan wel veel.

Nou ja,zo gaat het al jaren. Ik schik een tijdje in mijn lot als gekke henkie die de troep opruimt van iedereen,en eens in de zoveel tijd ontplof ik. Dan wordt er van alles belooft,dat gaat dan een paar weken redelijk en dan beginnen we weer van voor af aan.

Mijn middelste zoon is eigenlijk de enige die echt het vuur uit zijn sloffen loopt dan, en dat is dan wel weer sneu,want juist hij helpt meestal (voor zijn leeftijd) goed mee en maakt de minste rotzooi in huis.

Tsja,het zit erin of niet denk ik, Helaas bij de meeste hier niet.
Ha!

Ik kom nog even snel kijken voordat ik mijn bedje in duik... morgen examen dus zal wel moeten! haha....

Soleil nog gefeliciteerd idd!!

Iry hoop dat morgen een betere dag met minder frustraties gaat worden... misschien ook nog meer prikkelbaar omdat je weinig slaapt? Neem aan dat je niet de hele dag op je nest kunt blijven liggen als je kids hebt....

Claire weer een beetje beter?
Oh maar ben meteen weer weg, truste!
Zoooo herkenbaar!!

Lieverd neem je tijd maar vergeet niet dat je kinderen, kinderen zijn!

Kus voor jullie en ik hoop een fijne nachtrust

Slaap lekker voor straks.

X Gizz
Oeps mosterd
Idd linza,ben ik ook meer prikkelbaar door vermoeidheid.

Zeker ook iets om weer onder de loep te nemen.

Truste meissie!

De kinderen binnen dit gezin neem ik het ook niet kwalijk.

Maar van mijn dochter van 18 (!) en vriend van 30 (!) mag ik toch wel iets meer verwachten.

Ga zo ook mijn bedje opzoeken,want een meer uitgeruste moeder is ook gezelliger,en die vermoeidheid van mij mag ook geen last van de rest worden. Bovendien heb ik morgen een drukke dag. Het is klusjes afmaken dag!! Morgen ga ik de bijkeuken schilderen enzo.

Pff..ik verhuis de komende 20 jaar nooit meer.
Zit je niet op het verkeerde topic rits?
Ja maar ik ben al weer weg hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven