Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 12:35
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 12:33:
Ik heb wel een idee hoe je het kan doen, met photoshop kan ik dat wel. Maar of het slim is, weet ik niet. Of alleen met provincies ofzo, dat is al iets meer anoniem, zeg maar.Of we mailen de kaart, zodat je hier op het forum gewoon anoniem blijft. Dan kan je zelf beslissen naar wie je wel of niet de kaart wil mailen...
Ik heb wel een idee hoe je het kan doen, met photoshop kan ik dat wel. Maar of het slim is, weet ik niet. Of alleen met provincies ofzo, dat is al iets meer anoniem, zeg maar.Of we mailen de kaart, zodat je hier op het forum gewoon anoniem blijft. Dan kan je zelf beslissen naar wie je wel of niet de kaart wil mailen...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 22 juli 2012 om 12:39
Marels vraag het aan rara, zij komt morgen even langs, echt super dat zij dat doet... Zij geeft mij niet alleen spulletjes gratis, ze komt ze ook persoonlijk afgeven, want zij komt toch langs mijn woonplaats en het scheelt verzendkosten voor mij. Mijn mond viel open van zo een lieve aanbod, Ik bedoel maar wie doet zoiets voor een vreemde? Rara dus ...
zondag 22 juli 2012 om 12:40
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 12:39:
Marels vraag het aan rara, zij komt morgen even langs, echt super dat zij dat doet... Zij geeft mij niet alleen spulletjes gratis, ze komt ze ook persoonlijk afgeven, want zij komt toch langs mijn woonplaats en het scheelt verzendkosten voor mij. Mijn mond viel open van zo een lieve aanbod, Ik bedoel maar wie doet zoiets voor een vreemde? Rara dus ...Er zitten hier een hoop schatten!
Marels vraag het aan rara, zij komt morgen even langs, echt super dat zij dat doet... Zij geeft mij niet alleen spulletjes gratis, ze komt ze ook persoonlijk afgeven, want zij komt toch langs mijn woonplaats en het scheelt verzendkosten voor mij. Mijn mond viel open van zo een lieve aanbod, Ik bedoel maar wie doet zoiets voor een vreemde? Rara dus ...Er zitten hier een hoop schatten!
zondag 22 juli 2012 om 12:42
Ik heb nog een kortingsbon van 5 euro op een van onderstaande boeken.
http://www.lindamagazine.nl/topboeken/
http://www.lindamagazine.nl/topboeken/
zondag 22 juli 2012 om 12:56
@ Mi-jo, als je hier nog leest: Ik had niet in de gaten waar dat 20 cent-verhaal over ging. Totdat ik even teruglas. En ik begrijp dat je het nu echt niet kan missen. Dat vind ik heel naar voor je. Want ik weet hoe dat voelt.
Maar ik wil er toch iets anders over kwijt. Wij hebben ook eens zaken gedaan en toen vroeg je mij ook om de verzendkosten van 55 cent. Je zou het dan opsturen als je dat bedrag binnen had. Dat was geen probleem, dus ik maak dat bedrag meteen over en 's maandags had ik het betreffende artikel binnen. Maar... zonder postzegels, die was je vergeten zei je. Dit gaf me een naar gevoel Mi-jo, dat mag je gerust weten.
Ik gaf je het voordeel van de twijfel, iemand kan zoiets vergeten natuurlijk. Maar het vreemde was ook dat je zei dat je het 's maandags op de bus had gedaan, terwijl ik het maandagmiddag al binnen had! Dat kan dus niet, al had de postbode het persoonlijk met de auto vanuit jouw provincie naar mij gebracht. Je had het dus in dat weekend al op de bus gedaan, vóór dat je het bedrag op je bank kon hebben. Was het dus de bedoeling dat ik geld over zou maken en jij het er niet op zou plakken?
In combinatie met wat ik hier dan lees, krijg ik er een naar gevoel over. Ik heb getwijfeld of ik dit zou schrijven, ik haal het zelfs weg als je me e.e.a. kunt verklaren en dan bied ik meteen mijn excuses aan. Maar ik wil het je toch even vragen. Dankjewel.
Maar ik wil er toch iets anders over kwijt. Wij hebben ook eens zaken gedaan en toen vroeg je mij ook om de verzendkosten van 55 cent. Je zou het dan opsturen als je dat bedrag binnen had. Dat was geen probleem, dus ik maak dat bedrag meteen over en 's maandags had ik het betreffende artikel binnen. Maar... zonder postzegels, die was je vergeten zei je. Dit gaf me een naar gevoel Mi-jo, dat mag je gerust weten.
Ik gaf je het voordeel van de twijfel, iemand kan zoiets vergeten natuurlijk. Maar het vreemde was ook dat je zei dat je het 's maandags op de bus had gedaan, terwijl ik het maandagmiddag al binnen had! Dat kan dus niet, al had de postbode het persoonlijk met de auto vanuit jouw provincie naar mij gebracht. Je had het dus in dat weekend al op de bus gedaan, vóór dat je het bedrag op je bank kon hebben. Was het dus de bedoeling dat ik geld over zou maken en jij het er niet op zou plakken?
In combinatie met wat ik hier dan lees, krijg ik er een naar gevoel over. Ik heb getwijfeld of ik dit zou schrijven, ik haal het zelfs weg als je me e.e.a. kunt verklaren en dan bied ik meteen mijn excuses aan. Maar ik wil het je toch even vragen. Dankjewel.
zondag 22 juli 2012 om 13:00
Ik zal je niet quoten molly, maar dit versterkt alleen maar mijn gevoel dat het geen zuivere koffie is. Ik wil helemaal niet opscheppen of zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar mijn voorgevoelens zijn bijna altijd waar. Wat een rotstreek zeg!